Nylig innhold av Bolt22

  1. Ryktebørs

    Det er 20 + byer som sier ja til det ja
  2. Ryktebørs

    Gratulerer med en bra felles for S og A
  3. Ryktebørs

    Begynner å le hver gang jeg trykker på spoiler knappen og ser "du er en liten drit":) Takk for litt lys i en ellers dyster hverdag.
  4. Ryktebørs

    De om det ikke er på dagelig basis så er det på ukelig basis at noen kommer å klager (ikke direkte men siktet til gullbruk) på gullbruken. Dette var ikke siktet mot deg men heller svaret ditt på spørsmålet mitt.
  5. Ryktebørs

    Ser du oss på forum å syter om det? Har vi gitt opp før serveren er ferdig? Nei og nei
  6. Ryktebørs

    Nå vet ikke jeg helt hvor mye gull han har brukt men snakker vi sebat nivå med gullig?
  7. Den dag i dag er det sånn at alle som ikke er innafor firkanten eller som ikke er "normale"...

    Den dag i dag er det sånn at alle som ikke er innafor firkanten eller som ikke er "normale" havner på utsiden av sammfunnet, blir utestengt eller mobbet. TØR Å VÆR DEG SELV!!!
  8. Ryktebørs

    Det er bra vi kan kose oss her på ryktis når det ikke er fint vær ute!
  9. Ryktebørs

    Ryktes at byene som ryktes er små
  10. Ryktebørs - Troja

    Egentlig ikke nei
  11. Ryktebørs

    Helt klart nå snakker jeg kun etter egen opplevelse. det er fint at du har hjulpet alle nye men skall det ha suksess må alle bli enige på å lære opp spillere. Hvis vi ser for oss de nye spillerne du lærte opp ble med på denne serveren kanskje det hadde hvert 30-40 spillere som er aktive i stede...
  12. Ryktebørs

    Ja det er det. Men når jeg var ny fant jeg ikke den og når jeg fikk hjelp fra kjenningen min fant jeg den, oppfatter det litt vanskelig for nye som ikke har spilt før der var vel poenget mitt
  13. Ryktebørs

    Det å lære opp nye spillere burde ikke være så vanskelig, men hvordan vet du at noen er ny? Hvordan vet nye spillere hvordan du sender søknad til en allianse? Jeg ble jo tatt inn i en allianse grunnet at jeg kjenner noen der fra, som hjalp meg med ting jeg ikke skjønte. Kanskje det burde være en...
  14. Ryktebørs

    Bare generelt alle som legger seg nå etter litt Piña Colata har druket alt for mange ikke litt for mange
  15. Ryktebørs

    Hvis jeg hadde det som mål å redde no. hadde jeg oppretta en ny server får å lære. kanskje 2-3 spillere i hver alli som kan lære bort litt det du trenger å vite. Disse spillerne trenger ikke å logge på mer en noen ganger om dagen for å hjelpe. Altså nye spillere spiller mot hverandre med...
Topp