Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Uansett hvor mye jeg failet på paktene er dere overtall lett!
 

DeletedUser610

Guest
Uten at jeg faktisk har telt over antall spillere, så tviler jeg meget sterkt på det. Men skal man telle gode spillere som overgår vi selvfølgelig den andre siden lett :D
 

DeletedUser343

Guest
*yawn*
Noen ferske rykter annet enn at F.E.A.R har plutselig sluttet å opphøre og at de fleste medlemmene har gått til Num/Dum og BB/BB rekrutt(flest hit)?
Ja, jeg følger med in-game hvis noen lurer :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Det ryktes burde rettes på at de fleste gikk til Busby Babes og BB rekrutter, men at 3 gikk til oss.

Ryktet sier at jeg storkoser meg på verdenen for tiden!
 

DeletedUser716

Guest
Ryktene sier.....at Sønner av Odin holder på å ta over Iota :p

:p
 

DeletedUser703

Guest
Det ryktes burde rettes på at de fleste gikk til Busby Babes og BB rekrutter, men at 3 gikk til oss.

Ryktet sier at jeg storkoser meg på verdenen for tiden!

synes petzold kan kose seg i sine egne byer ;p
 

DeletedUser610

Guest
Jeg er ikke så hjemmekjær av meg. Så da må jeg jo besøke andre!
 

DeletedUser670

Guest
Rykte sier at Elgringo har slutta og byene hans er spøkelse byer !
 

DeletedUser764

Guest
Ryktet sier at underallianser er for dem uten ambisjoner. Eventuelt for de som er feige og heller vil få et par byer ekstra istedenfor å kjempe mot de største. Skal ikke nevne noen med navn men er vel ganske mange i dundergjengen som faller under sistnevnte kategori.
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at overnevnte ikke skriver under sitt ingamenavn, og av den grunn ikke blir tatt seriøst (spesiet av meg).
Ryktet sier også at de fleste i Dunedains har vært i Dunedains i lang tid.

Og for å legge til en liten ting. Unique har 2 underallianser, Kalmar har 2 underallianser, Busby Babes har 1 underallianse, Art of War har 1 underallianse og Northern Vikings har 1 underallianse. Nylig oppløste FEAR hadde også 1 underallianse. Og derfor sier ryktet at steinkasting burde unngås i glasshus.
 

DeletedUser764

Guest
Ryktet sier også at de fleste i Dunedains har vært i Dunedains i lang tid.

Irrelevant. spørsmålet var hvorfor de gikk inn der -ikke hvor lenge man orker å være uambisiøs.

Og for å legge til en liten ting. Unique har 2 underallianser, Kalmar har 2 underallianser, Busby Babes har 1 underallianse, Art of War har 1 underallianse og Northern Vikings har 1 underallianse. Nylig oppløste FEAR hadde også 1 underallianse. Og derfor sier ryktet at steinkasting burde unngås i glasshus.

Bla,bla, bla. bortforklaringer på svært lavt nivå.

Forresten sier ryktet at steinkasting i hus burde vært unngått- ikke bare i glasshus.
 

DeletedUser610

Guest
Hvorfor er det irrelevant?

Og det nederste er ikke bortforklaring. Det er statusrapport om hvordan ståa er i Iota. Spørsmålet blir jo da, hvorfor er det kun de i Dunedains som ikke har ambisjoner? Og hvorfor ikke de 7 andre underalliansene som på Iota?
 

DeletedUser764

Guest
Hvorfor er det irrelevant?

Det er irrelevant fordi disse spillerne heller vil grave til seg poeng og stå safe i en underally enn å kjempe for å vinne verdenen. Det viktigste er ikke å vinne verdenen, men å få "flotte plasseringer" mellom 10-30 plass. Wow det er råe spillere det....

Og det nederste er ikke bortforklaring. Det er statusrapport om hvordan ståa er i Iota. Spørsmålet blir jo da, hvorfor er det kun de i Dunedains som ikke har ambisjoner? Og hvorfor ikke de 7 andre underalliansene som på Iota?

Les litt mellom linjene du. Et eksempel betyr ikke at det kun er den omtalte underallyen som blir omtalt, men eksempelet gjenspeiler det generelle problemet.

Forresten hvorfor freses det alltid så når nummer/dunder gjengen får litt kritikk. Hva er greia med dette?
 

DeletedUser610

Guest
Som du tydeligvis ikke vet så fungerer menneskers ambisjoner/gleder på forskjellige måter. Noen har det bra når de unngår misbehag, og noen har det bra når de oppnår behag. Som på grepolis kan oversettes til å ikke miste byer som er å unngå misbehag, og vinne en verden som da blir å oppnå behag. Noen syns det er morsomt å erobre tonnevis av byer, noen syns det er morsomt å bygge store byer. Noen syns det er morsomt å forsvare seg. Noen som syns det er morsomt å angripe. Noen syns det er morsomt å delta i en allianse. Noen syns det eneste morsomme er å vinne. Noen har kanskje ikke allverdens tid til å prioritere grepolis, og synes da det er greit å være med å bidra med det man kan med den knappe tiden man har. Og noen er da med i en underallianse for å lære, og på den måten stå bedre rustet til en annen allianse. Oppsummering: Folk styres av forskjellige ting enkelt og greit.

Og grunnen til at jeg, etter å bruke dine ord freser, er fordi du ikke tørr å stå frem med hvem du faktisk er. Noe som gjør at diskusjonen blir på linje med en diskusjon mellom United og Liverpool-supportere på dagbladet. Emnet du tar opp er helt greit, måten du tar det opp på hvor du indirekte kritiserer den ledende alliansen selvom du sier at du ikke skal nevne navn og deretter unnskylder deg med at det ikke kun er den underallyen blir veldig feil i mine øyne. Problemstillingen underallianser er jeg faktisk helt enig med deg i, og at dette er en uting. Jeg argumenterte kraftig imot den dagen det var snakk om å opprette en underallianse, både her på Iota og på Kappa når jeg spilte litt der. Nå har NU/DU verken startet eller eskalert når det gjelder bruken av underallianser da vi ble med på "ballett" og kriget mot allianser som hadde 1-2 underallianser i starten av verdenen. Tenk så mye morsommere det hadde vært om vi kunne hatt en verden uten en eneste underallianse fra start til mål? Det hadde faktisk vært ganske morsomt med en slik "total war".

Om du vil diskutere denne saken videre, så kan du ta kontakt med meg ingame. Da jeg føler jeg egentlig har fått sagt det jeg trenger og har behov for å si i denne saken.
 

DeletedUser764

Guest
Ryktet sier at overnevnte ikke skriver under sitt ingamenavn, og av den grunn ikke blir tatt seriøst (spesiet av meg).

Ryktet sier at etter du gav dette og et svar til viste du virkelig at du hevet deg over meg. Meget godt gjort lille pet:)
 
Topp