Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nuvel, Krolle.

20+19 er 39. Det er kun ZQ og "barnehagen" som er alliert. Dog er det selvfølgelig noen IAP'er ute, noe dere også hadde med oss inntil dere bestemte dere for å angripe.

Forøvrig er det latterlig fra din side å klage på noen som helst versjon av sammenslåinger, mtp. at inex er en stor sammenslåelse av to allianser.. tre også om du teller med falanksen/knaleks. Likevel ser jeg på det som fullstendig irrelevant, både det og våre "pakter". Hva jeg synes blir for dumt er at du kan sitte der å si at dere klarer å ta byer fra oss, klarer holde oss på avstand (i presens) - mens statistikker viser det helt motsatte.

At ZQ og "barnehagen" har gjort en vannvittig progresjon ila. sommeren er jo en bragd, prestasjon.. men, i deres øyne som valgte solo- og "satse-på-at-alle-andre-også-kjører-solo" -løsningene er å ha en hovedallianse og en rekruttallianse feigt, javel, da har dere deres syn på saken men jeg er sterkt uenig.

Det at dere kjører vannvittig offensivt mot samtlige andre allianser på serveren, istedenfor å være litt fredeligstilte, åpen for IAP, o.l. - så ser dere på det som feigt fra "alle andres" side når det kommer motangrep fra flere kanter - ikke engang planlagt, javel, om kø-lapp-system på retaliasjoner og offensiver er det dere ønsker for "fair play" så får det så være. Personlig ser jeg på deres fremgangsmåte som en latterlig dårlig strategi.

"IRL" kvoten som ser ut til å være gjeldende for samtlige begynner å bli litt trøttsom.. grepolis tar virkelig ikke opp så mye tid, fleste jeg er i kontakt med jobber enten fulltid eller er også studenter, har familieliv og er langt fra på hele tiden. Dette er en teit unnskyldning dere bruker for å få medfølelse for å feige ut, istedenfor å innrømme nederlag.

Så du mener grepolis ikke tar mye tid? Skal si deg det jeg har kasta bort nesten 2 år på dette spillet. vært oppe lenge om natta for og sende angrep eller støtte. Noe jeg angrer veldig på. Ofte har jeg ødelagt døgn rytmen min på den måten. kan si deg det har glana mange timer på denne pc sjermen og nå jeg er lei. Er nok ikke den eneste som mener dette. Så ikke begynn å si vi er feige fordi vi vil heller konsentrere oss om den virkelige verden der ute.

PS:

Gratulerer å ha vunnet theta serveren med 40 stk. Tipper halvparten har vel slutta innen 3 månder grunn, forlite å gjøre ingen store aksjoner. litt dumt alle blir lei før VV starter :p vel deres tap ;)
 

bytting

Well-Known Member
Trist å høre hvis du synes å spille grepo har vært bortkastet. Alltid noen som slutter på grunn av at de går lei spillet eller IRL.
Mange velger å komme sterkere tilbake på et senere tidspunkt, håper du også gjør det Big Daddy, hvis ikke får du ha lykke til videre i livet:)

Som sagt, det er alltid noen som velger å slutte, håper dere har forståelse for hvordan det ser ut fra utsiden når så mange av dere slutter samtidig på det tidspunktet dere gjør.

Angående thetas fremtid er jeg en optimistisk sjel med den største tiltro til våre motspillere, og at de klarer å få noe til fremover. Er tross alt fortsatt en ung verden.
 

DeletedUser

Guest
Krisk.. vi var 14 spillere delt på 2 allianser, 7 i hver. Når vi gikk sammen ble vi fortsatt ikke flere enn Zevs Quest var fra før. 7 spillere holder ikke i lengden.. regner ikke med du er så trangsynt. At vi tok inn knaleks var vell ikke noe biggie.. han var 1 spiller vs 10-15 stk.. sikkert mer.

Jeg selv er ikke lei Grepolis. Men jeg innser at jeg ikke kan fortsette slik jeg har gjort i det siste da på Theta. Det blir litt for rask verden for meg fremover. Jeg har tenkt og fokusere mer på skole, jobb og trening, så da må jeg ofre noe for noe annet.
Spille på helteverden eller en annen treg verden gjør meg ikke noe. Trenger ikke være i nærheten av så aktiv der som på Theta.

At flere slutter nå har vel litt med at alle kommer ut fra feriemodus nå, siden ferien er over. Noen har gjerne funnet ut at det og ha fri fra alt som heter Grepolis ikke er så dumt allikevel.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke det som er poenget mitt, poenget mitt er at dere stanger på det faktum at ZQ har en underallianse, det synes jeg er litt teit.. Og for all del, kudos til deg for å fokusere mer på viktige ting - for det er ingen tvil om at dette her - er IKKE viktig! Dette er fritidssyssel, lek, moro, så om dette må kuttes for at tiden skal strekke til er det ingenting rart ved det.

Jeg synes bare det er teit, for egen del, at dere alle drar, for da blir theta kjedelig. Venn eller fi, moro er det nå. Blir for dumt om ZQ og ZQAA må krige med hverandre for å holde liv i serveren liksom..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sagt mitt i denne Inex saken. Men artig å lese meninger :)

Ps off topic i ryktebørsen: tenk om vi alle sammen en dag gikk sammen på den engelske eller amerikanske serveren som er gigantisk sammenlignet med baby norge...Og laget et helvete som et norsk team. Det hadde vært gøy det, og jeg tror vi hadde kommet langt. Samlet oss alle mann og prøvd å eie litt blant de virkelige `store`? Hehe

Peace
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så du mener grepolis ikke tar mye tid? Skal si deg det jeg har kasta bort nesten 2 år på dette spillet. vært oppe lenge om natta for og sende angrep eller støtte. Noe jeg angrer veldig på.

Grepolis tar MYE tid hvis man ønsker å hevde seg ja. Og det er mange av oss som har vært oppe langt på natt i Grepolis ærend hehe. At du angrer på all din tid brukt på spillet er forståelig, men veldig trist sett med mine øyne.

Vi er jo Grepolis slaver ;)

Peace and war
 

DeletedUser

Guest
Grepolis tar MYE tid hvis man ønsker å hevde seg ja. Og det er mange av oss som har vært oppe langt på natt i Grepolis ærend hehe. At du angrer på all din tid brukt på spillet er forståelig, men veldig trist sett med mine øyne.

Vi er jo Grepolis slaver ;)

Peace and war


Grepolis slaver, godt sagt det er tross alt et avhengig spill, spesielt for store spillere:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at IAP mellom El Diablo og ZQ er brutt.. Ryktet sier også at det ikke skjer noe særlig forskjell selvom :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier: Det er mange som har lyst å " beklager språkbruken, men dirrekte oversatt" drite i spillet og gå over til noe annet. Dette grunnet at de ikke gidder lenger med så treg oppdatering samt RESPONS ERROR`S
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at IAP mellom El Diablo og ZQ er brutt.. Ryktet sier også at det ikke skjer noe særlig forskjell selvom :)
Ryktet sier at dette visste ingen, så nå er nok mang en sulten fi oppvakte på mulige erobringer.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier: Det er mange som har lyst å " beklager språkbruken, men dirrekte oversatt" drite i spillet og gå over til noe annet. Dette grunnet at de ikke gidder lenger med så treg oppdatering samt RESPONS ERROR`S

Ja ryktet sier at Grepolis Norge/innogames suger på mange områder!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Viking of Norway ikke tåler at en av deres medlemmer blir angrepet og så vinner medlemmet slaget
 

DeletedUser610

Guest
Var så masete med så mange spioner som ble oppdaget, så sendte noen tilbake :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dette er det beste spillet jeg har spilt ever!!! Er skikkelig hekta er inne hver dag:cool:
 
Topp