Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Får vel blåse igang litt rykter da og ryktet sier at TMR og RF er hypp på noen av byene mine, men at de virkelig ikke klarer å samordne et skikkelig felles angrep lol. Easy kp for meg ;)

Ryktene sier også at angrep med buer og pegasuser må fortsette :)
 

DeletedUser

Guest
wow du er heldig, når jeg blir angrepet blir jeg angrepet av en feiging med navn ``christianos´´ og han bruker offansiver:( og har ca.200 byer mer enn meg!
 

DeletedUser

Guest
Noen ganger kan det være godt å ha pause fra noen :p Neida, er dumt å miste kontakten. Men så er det alltid gøy å reise litt rundt :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at den newben er deg, og ryktet sier at jeg driter i ETa ettersom jeg sitter ute ally og jeg blir angrepet fra alle kanter ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at AS sparket meg fordi jeg ikke var aktiv nok, jeg er en av grepos mest aktive. Det er bare at dere ikke klarer å spille med en pro så meg (rofl). Beklager vis dere har følt dere som newber i mitt nærvær ;) Ryktet sier at jeg stikker til EN, og at jeg kommer til å gjemsøke byene deres. 0.oooooooooooooooooooooooooooooo :]
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at AS sparket meg fordi jeg ikke var aktiv nok, jeg er en av grepos mest aktive. Det er bare at dere ikke klarer å spille med en newb så meg (rofl). Beklager vis dere har følt dere som pro i mitt nærvær ;) Ryktet sier at jeg stikker til mamma, og at hun kommer til å gjemsøke byene deres. 0.oooooooooooooooooooooooooooooo :]

Sanheten bak meldingen, leste mellom linjene ;)
 

DeletedUser343

Guest
Han sluttet, hva ellers?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier også at det trengs veldig mye ress på siste nivå, 47,6 mill for å være nøyaktig
 

DeletedUser

Guest
Det har noe med verdenshastigheten å gjøre tror jeg, det er nesten dobbelt så mye som alt det andre til sammen:S
 
Topp