Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Følg med dere er 20 spillere vi er 15. 7 er på ferie. eller har bedre ting og gjøre i sommeren. kan ikke se på poengtabbel se heller på gjennomsnittet du. Husk blir ikke brun av og sitte i kjelleren hele sommeren og spille grepolis ;)

....Mhm... For det er jo ikke SG som tar seg fri fra jobben vis han har opprør :D
 

DeletedUser

Guest
Hvordan går det med deg SINNASNEKKEREN? Syns jeg registrerer du mister litt byer om dagen hehe. Sorry bare måtte dette ;)
Dere er jo the shit, og har masse erfaring så jeg venter et gjennomført motangreps opplegg eller hva enn dere måtte ha i ermet. Gleder meg.
Når jeg, bytt, pop, M og krisken tok over ZQ/AA så var det for å vinne theta suverent... Ser jo veldig bra ut foreløbig dette ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har fått med meg at jeg mister byer. Men like greit, men min IRL venn oslopusen slutter. Så slutter jeg også er ikke like morsomt uten han. pluss skal bli digg og ikke måtte lime seg fast på pc når man kommer hjem :) Men er ikke lett og holde på byer. når man har 20 angrep på seg og er opptatt. pluss all støttet til alliansen var borte. Så vare nesten på egen hold der. Bare noe små enheter som de i inex hadde skrapet sammen.

Man kan ikke kalle det er stor prestasjon der det er 30 spillere mot 7 :p der dere har alle top 4 spillerene. men som jeg ser det er det en som er verre guller en SG, så må det være vonsiggi, han har vokst litt for mye denne sommeren :p
 

bytting

Well-Known Member
Koselig å lax'en når det er sommer og finvær. Går nå fint å titte innom pc-en av og til(er jo ikke bra med for mye sol heller, da får en jo bare kreft :O. ).

Synd så mange av dere velger å slutte nå som theta er i ferd med å komme ordentlig i gang. Hadde vært trivelig med flere med på moroa:) Men, men, ikke alle er like glade i å tape...
 

DeletedUser

Guest
Koselig å lax'en når det er sommer og finvær. Går nå fint å titte innom pc-en av og til(er jo ikke bra med for mye sol heller, da får en jo bare kreft :O. ).

Synd så mange av dere velger å slutte nå som theta er i ferd med å komme ordentlig i gang. Hadde vært trivelig med flere med på moroa:) Men, men, ikke alle er like glade i å tape...

Vi har ikke tapt noe. Flere slutter på grunn av ting som skjer IRL. Skole, jobb, trening osv. Synd det ender slik.. men nå de nesten 2 månedene med fri over.
Dere er 70 spillere.. pluss minus noe få kanskje. Dere nekter like mye hver gang jeg sier det.. synd dere ikke ser lenger enn til tuppen av nesen. Men men.. ønsker alle kjekke folka jeg har prata med lykke til videre. Så håper jeg at jeg kanskje møter noen i en senere anledning.

Hade på badet gamle sjokolader!
 

bytting

Well-Known Member
Ikke vet jeg hvorfor så mange slutter nå samtidig. Er det på grunn av IRL er jo det greit. Er det ingame-grunner synes jeg det både er synd og prematurt.

Angående at vi er så mange: vi har hatt en underallianse og en pakt. I seg selv ikke noe oppsiktsvekkende, har vært borti at 4-5 relativt store allianser har samarbeidet, det værste jeg har sett med med underallianser er en som har hatt tre underallianser.

Har observert at vi har vokst mye i det siste i forhold til andre i det siste. Må innrømme at jeg selv frem til i det siste har gått ut fra at theta selv ville finne sin naturlige balanse, og at vi hadde sluppet å finne en kunstig løsning på dette, men ser at dessverre slutter våre beste fiender fremfor å klekke ut en genial og utspekulert plan for å ta oss igjen.

Registrerer likevel at theta fortsatt er en ung, for ikke å si ny verden og at ryktene om dens død er overdrevent.
Mye rart, spennende og uforutsett kommer til å skje i månedene fremover. For å bidra til dette håper jeg at gode og store spillere revurderer sine beslutninger om å slutte. Riktignok ønsker vi å vinne, men er det for lett er det jo ikke morsomt det heller.
 

DeletedUser

Guest
Veldig synd dere gir dere Inex :( Forstår det jo veldig godt da det krever MYE tid, og man ønsker gjerne å leve litt også.
Håper dere revurderer det en dag og kommer tilbake.

Mvh
 

DeletedUser

Guest
Veldig synd dere gir dere Inex :( Forstår det jo veldig godt da det krever MYE tid, og man ønsker gjerne å leve litt også.
Håper dere revurderer det en dag og kommer tilbake.

Mvh

Du har forstått det. Kanskje en dag er jeg tilbake, men nå er det på tide og leve litt som du sier :)
 

DeletedUser587

Guest
Det går rykter om at det er en ny MRA på theta, og alle er velkommen!
Ja, selv Doll00 og Streamer :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig enig i hva Bytting/Skb sier. Jeg så frem til koordinert krigføring, og fryktet den dagen Inex skulle respondere med ett koordinert angrep. Men fortsatt er jeg veldig uenig i at ZQ har valgt en "feig" fremgangsmåte overhodet. På samtlige andre servere jeg har spillt på er under/rekrutterings-allianser ett faktum - her er jo tilogmed alliansestørelser halvparten av ellers.

Det samme gjelder pakter/IAP'er - våger å påstå at det heller er ett arrogant og utaktisk valg av Inex å stå der alene mens de samtidig kaller alle andre feige. Det er plenty med andre allianser de kunne alliert seg med og skapt en balanse i spillet - men isteden velger man å gro fast på egen tue.

Jeg håper virkelig Inex, og dere gutta som nå gir dere, vil returnere sterke. Hjelpe balansen på theta ved å ikke være så stolte helter som kriger alene, men litt mer taktiske mtp. målet med spillet/serveren.
 

DeletedUser

Guest
Det går rykter om at det er en ny MRA på theta, og alle er velkommen!
Ja, selv Doll00 og Streamer :)

Selv jeg ja? Ryktet sier at det ikke er noen MRA, jeg er leder der :p Tetha er ny, vi trenger nye spillere tenk ;) Vi chillern, det kan du også prøve :D Ja, men helt klart, svenn og gygid tar inn mange rare spillere ;) Ryktet sier at jeg ikke har sett deg på Tetha.... Trolig så funker ikke rekkrutteringen deres?
 

DeletedUser587

Guest
Selv jeg ja? Ryktet sier at det ikke er noen MRA, jeg er leder der :p Tetha er ny, vi trenger nye spillere tenk ;) Vi chillern, det kan du også prøve :D Ja, men helt klart, svenn og gygid tar inn mange rare spillere ;) Ryktet sier at jeg ikke har sett deg på Tetha.... Trolig så funker ikke rekkrutteringen deres?

Sorry, i did not understand that through the translator. :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet spør: hvorfor har aktive doll sluttet på theta da? ;)

Det er også et rykte langt ute i skauen som sier at vi burde ha så positiv stemning her som mulig. Vi er ALLE glad i Grepolis :) Men det er bare rykter..
 

DeletedUser

Guest
Ryktet spør: hvorfor har aktive doll sluttet på theta da? ;)

Det er også et rykte langt ute i skauen som sier at vi burde ha så positiv stemning her som mulig. Vi er ALLE glad i Grepolis :) Men det er bare rykter..

Theta var for rask for meg og uansett delta begynner og ta veldig mye tid.
 

DeletedUser

Guest
Veldig enig i hva Bytting/Skb sier. Jeg så frem til koordinert krigføring, og fryktet den dagen Inex skulle respondere med ett koordinert angrep. Men fortsatt er jeg veldig uenig i at ZQ har valgt en "feig" fremgangsmåte overhodet. På samtlige andre servere jeg har spillt på er under/rekrutterings-allianser ett faktum - her er jo tilogmed alliansestørelser halvparten av ellers.

Det samme gjelder pakter/IAP'er - våger å påstå at det heller er ett arrogant og utaktisk valg av Inex å stå der alene mens de samtidig kaller alle andre feige. Det er plenty med andre allianser de kunne alliert seg med og skapt en balanse i spillet - men isteden velger man å gro fast på egen tue.

Jeg håper virkelig Inex, og dere gutta som nå gir dere, vil returnere sterke. Hjelpe balansen på theta ved å ikke være så stolte helter som kriger alene, men litt mer taktiske mtp. målet med spillet/serveren.

Tja.

Nå har Theta faktisk blitt kjedlig, det er ikke mye spening lenger. Sørvren er dominert av 1 stor makt som består av 73 spiller, fordelt på 4 stammer. Og da spiller det ikke noe rolle hvor dykktige vi er nor det er 15 stk av oss. Grunnen er at vi fint klarer å holde derre på avstand. å vi klarer å ta byer av derre også. Men skolen begyner for noen, ferien er over for noen, å de fleste av oss kan ikke sitte klistrert til PC helle døgnet.

Men det skal sies at:
Theta så ut om en låvende sørver i starten og noe utover, med DA: inx vs ZQ vs WP. Men så bestemte noen seg for å så sammen ZQ og WP,
(dette skjer desvere ofte hvor av grunnen er at mange søker sammen for å overleve, de ønsker ikke å måte kjempe for seieren, de vil bare ha den servert i fanget uten noe å jobbe noe for det)

Men så var ikke det nokk. allierte derre med noen midre allyer og i tilleg oppretet en Barnhage som har utviklet seg til en travel Barnekole :p.

så spening på Theta er det lenger ikke desvere noe stor sansynlighet for. Derre har jo forsåvit fått det derre har ønsket med å sammle så mange spiller, en sørver hvor derre kan spille Sim city til VU kommer. :(

-----
loco
 

DeletedUser

Guest
Nuvel, Krolle.

20+19 er 39. Det er kun ZQ og "barnehagen" som er alliert. Dog er det selvfølgelig noen IAP'er ute, noe dere også hadde med oss inntil dere bestemte dere for å angripe.

Forøvrig er det latterlig fra din side å klage på noen som helst versjon av sammenslåinger, mtp. at inex er en stor sammenslåelse av to allianser.. tre også om du teller med falanksen/knaleks. Likevel ser jeg på det som fullstendig irrelevant, både det og våre "pakter". Hva jeg synes blir for dumt er at du kan sitte der å si at dere klarer å ta byer fra oss, klarer holde oss på avstand (i presens) - mens statistikker viser det helt motsatte.

At ZQ og "barnehagen" har gjort en vannvittig progresjon ila. sommeren er jo en bragd, prestasjon.. men, i deres øyne som valgte solo- og "satse-på-at-alle-andre-også-kjører-solo" -løsningene er å ha en hovedallianse og en rekruttallianse feigt, javel, da har dere deres syn på saken men jeg er sterkt uenig.

Det at dere kjører vannvittig offensivt mot samtlige andre allianser på serveren, istedenfor å være litt fredeligstilte, åpen for IAP, o.l. - så ser dere på det som feigt fra "alle andres" side når det kommer motangrep fra flere kanter - ikke engang planlagt, javel, om kø-lapp-system på retaliasjoner og offensiver er det dere ønsker for "fair play" så får det så være. Personlig ser jeg på deres fremgangsmåte som en latterlig dårlig strategi.

"IRL" kvoten som ser ut til å være gjeldende for samtlige begynner å bli litt trøttsom.. grepolis tar virkelig ikke opp så mye tid, fleste jeg er i kontakt med jobber enten fulltid eller er også studenter, har familieliv og er langt fra på hele tiden. Dette er en teit unnskyldning dere bruker for å få medfølelse for å feige ut, istedenfor å innrømme nederlag.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp