Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at spaceGuard er den første som nådde 3 mill på norsk server :) gratulerer ;)
 

DeletedUser

Guest
Rettelse: SpaceGuard var den første på norsk server til å gulle opp tre millioner poeng! Gratulerer!
 

DeletedUser

Guest
Vis litt respekt, du hadde aldri klart det selv om du hadde hatt tilgang til like mye gull.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at SpaceGuard har en fan allianse med navn SpaceGuard ruler.
 

DeletedUser

Guest
Vis litt respekt, du hadde aldri klart det selv om du hadde hatt tilgang til like mye gull.

Det vet vi ikke ;) Men jeg er iallefall ikke så feig at jeg ikke tørr å møte opp på verdener fordi jeg har mange fiender der :p
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis har han en jobb, noe jeg antar du ikke har siden du har så mye tid til overs. eller så sitter du bare hjemme å pluker deg i navelen og håper på og finne noe spenede :p
 

DeletedUser

Guest
Streamer kan ikke du komme med egne prestasjoner før du begynner å stille spørsmål ved andre sine? Det at du er "skribent" på grepolisforumet er det eneste du har oppnåd! Det er jo ikke akkurat noe å skryte av :p
 

DeletedUser

Guest
Tydeligvis har han en jobb, noe jeg antar du ikke har siden du har så mye tid til overs. eller så sitter du bare hjemme å pluker deg i navelen og håper på og finne noe spenede :p

Tydeligvis har jeg ikke noe jobb, og tydeligvis er jeg ikke så utrolig gammel heller. Og tydeligvis spiller jeg mye basketball og tydeligvis er dette grepolisforum :)
 

DeletedUser343

Guest
Noen på Delta som har i det hele tatt tenkt å avslutte verdenen?
Har dere egentlig gjort noe med VUene?
 

DeletedUser343

Guest
Og der ble Delta fjernet fra Grepostats. Akkurat som med Gamma for litt siden.
Kan dette bety at verdenene er over? Eller at de er for inaktive til at Grepostats ikke orker å holde folk oppdatert på hva som skjer der?
 

DeletedUser

Guest
Og der ble Delta fjernet fra Grepostats. Akkurat som med Gamma for litt siden.
Kan dette bety at verdenene er over? Eller at de er for inaktive til at Grepostats ikke orker å holde folk oppdatert på hva som skjer der?

Den er ikke ferdig enda!
Screenshot-2013-07-15_15.37.34.jpg


Screenshot-2013-07-15_15.35.50.jpg
Screenshot-2013-07-15_15.36.50.jpg

edit: Bildene ble litt små, men håper du/dere kan se hva som står der.
 
Topp