Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hva er dette for noen påstander? Ikke vær sur fordi ingen vil joine AS. Dere klarer tross alt ikke å få inn søppel engang :)

Haha, er fakta :) Spilt med/mot et par av de i Ensiferum før jeg ;) Vi tar inn svært få i AS Henadr, har ikke noe med at folk ikke vil inn i alliansen :) Har blant annet sagt nei til et par av spillerne i din nåværende allianse også;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, er fakta :) Spilt med/mot et par av de i Ensiferum før jeg ;) Vi tar inn svært få i AS Henadr, har ikke noe med at folk ikke vil inn i alliansen :) Har blant annet sagt nei til et par av spillerne i din nåværende allianse også;)

Mener du ensi eller VoN?
 

DeletedUser

Guest
Alle vet vel at Ensiferum ikke er harde på rekrutteringen... er ikke rart det med tanke på at man får 5 sjanser på å skrive søknader til kontaktpersonene. Går vel utifra dere deler ihvertfall forsvar/angrep/claim med jefferson starship. Bare gud vet hva slags små IAP/pakter dere har med resten av alliansene. Dere blir en stor gjeng(ca 45?) Det er da AS kompaniet luuurer på om vi skal ta inn noen stødige spillere for å gjøre det lettere for spillerne i fronten.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ingen andre IAP/pakter enn den med js og alle søknader blir omhyggelig og demokratisk diskutert og med tanke på at mange drar på sommerferie er det bare 3 igjen som kan stemme, da holder det med 2 som er for:)
 

DeletedUser

Guest
Der sa du noe... da får vi håpe at det forblir slikt da og det ikke skjer noen big bang.
Eta er rik på allianser, det er flott. Ulempen er at de svakeste vil lett slå seg sammen i krampe trekninger.
 

DeletedUser616

Guest
Det sies at Ensiferum liker å være i underkant 30 medlemmer. De synes det er en grei størrelse.
Apropos gjennomtrekk. Det ryktes at nemoku nå har sin 5-6 spiller-overdragelse. Var det noen som nevnte søppel?
 

DeletedUser

Guest
Det sies at Ensiferum liker å være i underkant 30 medlemmer. De synes det er en grei størrelse.
Apropos gjennomtrekk. Det ryktes at nemoku nå har sin 5-6 spiller-overdragelse. Var det noen som nevnte søppel?

Du kan ikke kalle spillere søppel bare fordi de tar over en account som flere andre har hatt før han/henne. Du har antagelig ikke spilt med denne nye spilleren før en gang. Det hadde blitt det samme som om jeg skulle uttalt meg om dine spillferdigheter.
 

DeletedUser616

Guest
Hehehe. Akkurat som forventet ;)

Vi tar en kjapp spoling tilbake i tråden, og ser hvem som kalte hva/hvem for søppel. Det var ihvertfall ikke meg. (lurer på hvem som sa det).
Og når jeg påpeker en annen form for spillere inn og ut av en allianse, så er det altså jeg som slenger med kjeften?? Fei foran egen dør er du snill.

Ensiferum tok jeg styringen på akkurat når dere i AS samlet dere. Husker vi var ca 30 da også. 1.6 mill poeng hadde vi da. Det at vi står der vi står nå, er en bevisst jobb som er gjort. Her er ingenting som går av seg selv. Gi oss heller kreditt for det, og slutt med ufine ord.
Det kler deg ikke ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehehe. Akkurat som forventet ;)

Vi tar en kjapp spoling tilbake i tråden, og ser hvem som kalte hva/hvem for søppel. Det var ihvertfall ikke meg. (lurer på hvem som sa det).
Og når jeg påpeker en annen form for spillere inn og ut av en allianse, så er det altså jeg som slenger med kjeften?? Fei foran egen dør er du snill.

Ensiferum tok jeg styringen på akkurat når dere i AS samlet dere. Husker vi var ca 30 da også. 1.6 mill poeng hadde vi da. Det at vi står der vi står nå, er en bevisst jobb som er gjort. Her er ingenting som går av seg selv. Gi oss heller kreditt for det, og slutt med ufine ord.
Det kler deg ikke ;)

Hvis du ikke la merke til det, så nevnte jeg ingen spesifikke navn innenfor din allianse. Dette var egentlig for å ikke begynne å henge ut spillere som ikke fortjente det, men jeg kan godt komme med en liste over spillere innenfor din allianse jeg syntes spiller som søppel etter hva jeg har fått med meg.
Det er forskjell på å ikke forstå spillet og at folk slutter fordi de har andre ting å gjøre.
 

DeletedUser616

Guest
Jaja, nok om det. Jeg er ihvertfall ikke her for å slenge dritt. Men jeg synes en del påstander her inne har generelt mye preg av å rakke ned på andre. Da burde tråden vært døpt om til "SHITPRAT" istedet for Ryktebørs.

Jeg konsentrerer meg mest om spillet jeg, så får andre mene det de vil.
 

DeletedUser616

Guest
Og apropos. Nye viljar og nye nemoku virker absolutt interesante å ta imot på slagmarken. Så akkurat det gleder jeg meg til.
Semper Fi
 

DeletedUser

Guest
Jaja, nok om det. Jeg er ihvertfall ikke her for å slenge dritt. Men jeg synes en del påstander her inne har generelt mye preg av å rakke ned på andre. Da burde tråden vært døpt om til "SHITPRAT" istedet for Ryktebørs.

Jeg konsentrerer meg mest om spillet jeg, så får andre mene det de vil.

Visste du ikke at det vanligste på ryktebørsen er og slenge dritt om andre!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Gregor1 endelig gadd å registrere seg så han også fikk muligheten til å kommentere uinteressante saker og ting. Men, bare et rykte...

Hvordan står det til på Eta? Noen som har fått smekk i det siste?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at AS uansett for evig og alltid vil fortsette å gruse alle disse MRA-ene. Ryktet sier også at de har en Streamer som er pisst off fordi FEAR tok byer av ham før FM ble aktivert. Ja, det er feigt sier jeg :D
 
Topp