WK

DeletedUser

Guest
måtte le når jeg logga på i dag tidlig. WK har allerede brutt IAPen sin med freaks. Det er vel et varsel til alle som er i allianse eller IAP med WK om at dere bør være på vakt.

disse er ikke til å stole på :p
 

DeletedUser80

Guest
Hvilken IAP?

Vi i WK har aldri fått beskjed om noen IAP, og kan derfor ikke bryte noe vi ikke vet om.

Om dette er en svikt fra ledelsen sin side eller hva det er for noe vet jeg ikke...
Vi støtter våre allierte, og på den interne kunngjøringen vår står det ikke at vi har IAP akkurat...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Helt i starten ville WK merge med oss(freaks) noe vi takket nei til. og det ble istedefor en IAP. som kunne føre til allianse senere.

dette har hvertfall vi fått fra ledelsen til WK. om WK driver med "skittent spill" så er det helt greit. Det er jo en del av spillet. men vil allikevell sende ut et lite varsel til andre som tror de er allierte med WK. om at de kan snu seg ganske fort.

jeg veit at mange i WK gjengen er gode spillere og ikke har noe med dette å gjøre. men er enkelte i ledelsen jeg ikke har så mye til overs for :)

så om du er WK og ikke har noe med dette å gjøre, så er ikke dette ment mot deg :)
 

DeletedUser80

Guest
Skjønner hva du mener, det er enten surr i ledelsen hos oss eller hos dere...

Vi fikk beskjed om at DERE ønsket allianse med oss, men at vi takket nei...
Beskylder ikke noen for noe, men det kan være surr hos oss, dere eller hos begge. Surr er det uansett...
 

DeletedUser

Guest
Skamme seg hele gjengen... Ungåelig nok har Beta blitt enda en kamp mellom PQ og AKDM. Freaks har jeg i det minste litt respekt for. De kan stave og surrer ikke opp alliansene sine, mens WK har så vidt jeg vet sendt tilbud om allianse eller merge til alle jeg har hatt kontakt med. Og det er de fleste. I det minste har jeg terget på meg luta før jeg drar :) Han har truet byen min på livet flere ganger, men dette er overraskende nok tomme ord fra WK ledelsen. Og jeg som bokstavelig talt ber ham om å angripe meg...
 

DeletedUser114

Guest
surr??

Skjønner hva du mener, det er enten surr i ledelsen hos oss eller hos dere...

Vi fikk beskjed om at DERE ønsket allianse med oss, men at vi takket nei...
Beskylder ikke noen for noe, men det kan være surr hos oss, dere eller hos begge. Surr er det uansett...

etter å ha lest dette ble d vertfal surr:eek:

surr surr surr surr:p
 
Topp