Top 12 stammer - Beta

DeletedUser80

Guest
Plass: Navn: Poeng: Spillere: Gjennomsnitt:

1 White Knight 57066 88 648 - Flott gjeng!

2 Sankt Mikke Alliansen 35512 66 538 - Disse er en litt merkelig gjeng....

3 Freaks 27665 37 748 - Høyt snitt, Kan bli bra!

4 Sacred Band Of Thebes 19582 32 612 - Bra snitt! Fin gjeng!

5 3Rings 13845 27 513 - Disse har bra erfaring, OK snitt.

6 Sankt Mikke Akademiet 8125 24 339 - Akademi så tidlig? Merkelig....

7 The Gringos. 7389 16 462 - OK, snitt, kan bli noe..

8 The Vikings 2719 7 388 - Ikke mye å si enda.

9 La Patrie Francaise 2461 9 273 - Ikke mye å si enda.

10 De-Beste 1777 5 355 - Ikke mye å si enda.

11 Pirates 1665 3 555 - Bra snitt! Kan bli gode hvis de får rekrutert flere...

12 The last empaier 1640 3 547 - Bra snitt! Kan bli gode hvis de får rekrutert flere...


- High
 

DeletedUser

Guest
Har vært i WK og datidens Vikinger med Ballær. Gikk til White Knights fra Vikinger med Ballær, men ble antatt for å være spion, LOL. Nå, holder jeg meg forhåpentligvis til The Gringos.! Har ligget på førsteplass før ^^
 

DeletedUser114

Guest
;)

kan bli bra??:O

*trykker bestatt på kickeknappen* gulinger... blææææh

lurer oxo på en ting. tha last empaier??
er d skrivefeil fra lederen sin side eller?? den paien hørest ikke god ut en gang :/
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Merkelig...

Akademiet tjener flere formål, men dette har vel ikke du erfaring med, enda jeg nettop begynte og du er en akademiker :) En merkelig gjeng ja, men vi hadde i det minste liv i stammen, med den eneste aktive chaten på grepolis. Og vi har ett helnorsk navn som ikke sier at vi er drittøffe riddere som "dør sammen" :)
 

DeletedUser80

Guest
Men har sett at stammen din blør, og nå ser jeg kun akademiet! Gitt opp nå eller? Ballemos ble gjort til Ballemos....

Vet mer enn nok om akademi, vet også at det ikke lønner seg så tidlig i en runde...

- High
 

DeletedUser

Guest
Seriøst -.- Er det ingen i WK som følger med i det hele tatt? Hmm, nei jeg tar vel feil, vi har gitt opp, og Freaks har etter en 5 dagers stabil medlemsliste tilfeldigvis nett fått inn masse medlemmer. Dette er som å snakke med luta igjen... Og må jeg virkelig forklare hva akademiet er til? Rekruttering er én ting, så får man baller til å finne ut et helt annet formål. Å si at vi blør er å ta litt hardt i. Jeg har oppfordret luta til å bruke sine 4 medlemmer på øya, men jeg har ikke mottatt noen angrep enda. Dere er for feige til å angripe med mindre dere har 1000 poeng ledelse på målet, og dere angriper IAPene deres. Og slutt å prøve å alliere halve Beta...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synd...

Nå som det faktisk ble litt komisk lesestoff...:D
 

DeletedUser67

Guest
Har vært i WK og datidens Vikinger med Ballær. Gikk til White Knights fra Vikinger med Ballær, men ble antatt for å være spion, LOL. Nå, holder jeg meg forhåpentligvis til The Gringos.! Har ligget på førsteplass før ^^

du var spion.... jeg satt i ledergruppen der... og så hva du skrev til ballemos...

case closed!
 

DeletedUser

Guest
du var spion.... jeg satt i ledergruppen der... og så hva du skrev til ballemos...

case closed!

Og du trodde på det din nisse. En hver idiot hadde skjønt at du var spion. Spesielt når du grein etter at Ballemos fjerna privilegene dine, da var all tvil vekke. Er det tilfeldig at alle tullingene jeg møter på er fra WK?
 

DeletedUser168

Guest
Folk trenger virkelig å roe seg ned, da dette ikke er noe annet enn ett spill. Samtidig er det noe tragisk å konkludere med at alle i White Knight er tragiske, å det høres ut som om det nettopp er den konklusjonen du tar.
 

DeletedUser

Guest
Folk trenger virkelig å roe seg ned, da dette ikke er noe annet enn ett spill. Samtidig er det noe tragisk å konkludere med at alle i White Knight er tragiske, å det høres ut som om det nettopp er den konklusjonen du tar.

sier du lol, det er jeg som koser med meg dem. Du er den første til å reagere negativt
Jeg bare peker ut at alle tullingene jeg leser om er fra WK :) Men ja, jeg synes stammen er litt tragisk. En ekte awesome stamme skaper tilhengere og en arv som blir tatt opp av neste "generasjon" spillere, som fører stammen videre etter dets fall. Jeg oppforder alle til å se på 11. største stammen på Beta, som ble skapt på én dag. Den har kommet mye lengre enn mini PQ :p

Og nei, Ballemos har ingenting med den stammen å gjøre. VmB = Beste stammen noen gang som ikke inneholder "Knight" eller annet tull :)
 

DeletedUser107

Guest
Folk trenger virkelig å roe seg ned, da dette ikke er noe annet enn ett spill. Samtidig er det noe tragisk å konkludere med at alle i White Knight er tragiske, å det høres ut som om det nettopp er den konklusjonen du tar.

Er med deg Apollon, det finnes noen gode spillere i WK.
Men de burde ha tatt en titt på ledelsen som de har nå og bytte ut ca 80% for at de skal virkelig bli en av de beste alliansene, det hjelper ikke å ha mange poeng hvis de ikke har en ledelse.

Mvh
Scorpus
 

DeletedUser

Guest
Er med deg Apollon, det finnes noen gode spillere i WK.
Men de burde ha tatt en titt på ledelsen som de har nå og bytte ut ca 80% for at de skal virkelig bli en av de beste alliansene, det hjelper ikke å ha mange poeng hvis de ikke har en ledelse.

Mvh
Scorpus

Alle har "noen" gode spillere, men når 80% av ledelsen er udugelig er du under snittet. Skal du overleve må du prøve litt hardere. Dermed min mening om WK. Jeg vil tro stammen er død om 2 uker eller før. Stammer som dør før de er skapt er i min mening tragiske.
 

DeletedUser114

Guest
hvor er jeg???

*ser seg rundt*

tilbake på ungdomskolen -.-
 

DeletedUser

Guest
Helt sant...

Er med deg Apollon, det finnes noen gode spillere i WK.
Men de burde ha tatt en titt på ledelsen som de har nå og bytte ut ca 80% for at de skal virkelig bli en av de beste alliansene, det hjelper ikke å ha mange poeng hvis de ikke har en ledelse.

Mvh
Scorpus


Uten en bra ledelse blir det lett mytteri, noe som igjen fører til at spillere ofte bare "forsvinner"...:rolleyes:
 

DeletedUser184

Guest
PR 09.09.2010 kl 11:36

Alianser Generelt
1 Black Knights vet ikke
2 3Rings vet ikke
3 Sacred Band Of Thebes vet ikke
4 The Gringos. Liker angrep fra sa småtassene her er da så kosslig
5 The Vikings - TV vet ikke
6 Silent Force
7 SPQR
8 La Patrie Francaise
9 Heretics
10 DragonHead
11 Romerske scootere
12 Nordic Wolves

Hav Allianser

1 Black Knights
2 3Rings
3 La Patrie Francaise
4 The Gringos.
5 DragonHead
6 The Vikings - TV
7 The Supermen
8 TEMPLARS
9 The Uchiha Clan
10 posidon
11 Renegades
12 JFFF

Da er det oppdatert litt i alle fall
 
Sist redigert av en moderator:
Topp