Funny mails

DeletedUser113

Guest
Her legger vi ut(om vi vil), morsomme meldinger som har vært in-game... gjerne morsomme noober, eller morsomme ting vi selv har sagt... litt kjedelig å si morsomme ting når bare 1 mottaker ser det vel?

Husk å fjerne navnet til den du har pratet med da :)
 

DeletedUser113

Guest
xxx i dag kl. 16:52
hei jei skrev det på en dårlig data så det ikkje ble så ryddig eller långt

opey på 04.01.12 kl. 20:29
alt for lite innhold og alt for uryddig.

xxx på 04.01.12 kl. 20:18
er det useriør søknad eller kan du svare

xxx på 04.01.12 kl. 14:53
hei jeg lurer på om jei kan vere med i alliansen. jeg er ofte innpå allianseforumet og er veldig aktiv på grepolis. jeg er flink til å sende støtte jeg blir ofte angrepet og trenger litt hjelp så hvis jeg kunne bli med i alliansen så hadde det vært fint
 

DeletedUser

Guest
Har et par heftig morsmomme av mange i BK som driter seg heftig ut vis vi legger en til på Beta, dere må bare se denne fra frk, litt trøtt kanskje? :D

frk slayer på 19.12.11 kl. 22:34

Det er litt FAIL å angripe zombier... zombie syken er smittsom:) å den ble sendte hjemme med de overlevende rytterne dine som nå smitta resten av byene dine å deg...

nå blir du en døgnvill zombie som også er ganske hjærnedau på det verste du også... :)

oooops. tror jeg glemte no... du er imuuuun jah.... kan ikke bli mer hjærnedau sier du???
daaamn jeg faila:(
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle vi fjerne navnet egentlig? Da mister du hele pointet med det ;)
 

DeletedUser113

Guest
kanskje folk ikke vil at det skal offentliggjøres da...
 

DeletedUser

Guest
good :)
Vil legge ut etterhvert ;-)
Også håper jeg sender blir anonyme! Og det har med respekt å gjøre
 

DeletedUser113

Guest
opey i dag kl. 17:05
dududu du er kommet til en rekrutør, som ikke er i bruk.. dududu

xxx i dag kl. 16:44
Betyr det nei?

opey på 04.01.12 kl. 22:44
Det later til at våre systemer har brutt sammen etter den voldsomme stormen av dårlige søknader som sendes rundt i hytt og pine og vi er derfor desverre ikke i stand til og utføre ønsket handlig.

xxx på 04.01.12 kl. 19:29
Nå skal du få en ordentlig søknad av meg:
Jeg er ganske aktiv, og poengsummen min er 1345poeng og jeg har 1by.
Jeg lover at jeg skal støtte dere til siste slutt, og ikke gå fra alliansen.
Jeg skjønner hvis du ikke vil ha meg med, men vær så snill å si svaret uansett.

Mvh. xxx

opey på 04.01.12 kl. 17:28
Kommandoen du vil utføre er desverre ikke lenger i bruk.

ønsker du hjelp eller har spørsmål angående dette tast 1

xxx på 04.01.12 kl. 08:15
Jeg skrev feil jeg skle skrive følgene: kan jeg fpå lov til og bli med i den kule alliansen din, Opey?:) Hilsen en fæn av The Delian League: xxx

opey på 03.01.12 kl. 21:48
piiiip!

opey på 03.01.12 kl. 21:48
abonnenten du prøver og ringe er ikke til stede eller er i et område uten dekning, venligst prøv igjen senere eller legg igjen en beskjed etter pipetonen...

xxx på 03.01.12 kl. 07:58
Kan få lov til og bli med til alliansen deres? Vær så snill, opey!!!!!!!!:)
 

DeletedUser

Guest
Link og navnet skal fjernes - det står til og med i reglene :)
 

DeletedUser114

Guest
jeg begynner ikke å gråte:) regner med hele SF har lest PMsen fra før:)

føler deg stolt streamer? som har fått en PM fra meg??:)
 

DeletedUser

Guest
Føler du deg stolt når du har fått navnet ditt på forum :D
 

DeletedUser113

Guest
hvis det er det man er ute etter kjæære streamer.... så er det bare å skrive noe :)
 

DeletedUser114

Guest
Føler du deg stolt når du har fått navnet ditt på forum :D

Ikke jeg som måtte skryte å putte navnet mitt på en post hvor det i følge reglene skulle vert fjernet å si at poenget blir borte om man fjerner navnet:)

virker får meg som at du er fryyyktelig stolt:)
 

DeletedUser

Guest
Poenget blir borte ja, man ser ikke hvilken idiot som er dum nok til å skirve lange mails om slikt tull ;), men ja du har vel ikke annet å drive med, poeng sanker du hvertfall ikke :D
 

DeletedUser114

Guest
Poenget blir borte ja, man ser ikke hvilken idiot som er dum nok til å skirve lange mails om slikt tull ;), men ja du har vel ikke annet å drive med, poeng sanker du hvertfall ikke :D


hva skal jeg med poeng??

jeg venter til du får nokk byer til å fylle byplassene mine jeg:)
 

DeletedUser114

Guest
en fin en jeg har spart siden begynnelsen av beta:

PMnr1:
Mr.NOOB i dag kl. 18.52
kan jeg vere med i aliansen din verso snill jeg er sterk og jelper andre som eri alianse eller venner og vis du sier at jeg skal agreipe andre så gjør jeg det så jeg hoper at jeg får kome i aliansen og jeg er derest støreste fen B-)

PMnr2:
Mr.NOOB i dag kl. 14.24
hei jeg hører at du er på 7 plass men kan du sende meg noen soldater ja/nei

PMnr3:
Mr.NOOB i dag kl. 17.07
jeg er en skygge i grepolis mit kode navn er G.1.2.3 (Grepolis123) jeg er på 326 plass men jeg dreper alla som angreper meg men vil ikke drepe uten ordre jeg hvet at du har sakt nei men jeg kjenner de 2 3 4 5 plass som kan drepe deg og vis du spionerer finer jeg deg så kan jeg komme i aliansen?

(må også nevne at 2 3 4 5 plass var i samme allianse som meg:p)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Her er det en som ikke kan forkortelsene, les nedenifra :) Denne er fra Gamma. Altså xxx og 000 blir to ulike spillere

xxx i dag kl. 12:41

kan du hjelpe meg å ta han???

xqT. på 16.01.12 kl. 17:50

000 har en IAP med meg ;)


xxx 16.01.12 kl. 15:47

kan du angripe noen some heter 000 please
 

DeletedUser114

Guest
Jeg var litt usikker på denne:S var han seriøs???

XXX i dag kl. 14:28
jeg er en kriger i stor grad. har alerede 10 hestesridsvogner og 20 riddere. jeg har vært diplomatikker i 5forskelige allianser. og har vært leder i en. nå har jeg tenkt å gå oppover til større gruppe. jeg ville vært stolt hadde jeg vært en av dere
 
Topp