Ryktebørs

DeletedUser114

Guest
Ryktet sier at ingen utenfor Rammligr fylgd vet hva navnet betyr....;)

Dette ryktet kan nokk stemme.... ikke klarer vi å stave det... å enda værre å faktisk uttale det...

Dere er døpt..... bom bom bom bom.... Alliansen med det rare navnet:)
eller som jeg pleide å si før vi kom opp med det alternative navnet til dere...
rammlet, falt å skrev: agflSDGFJsdgfHDS
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Czared tok til vettet og byttet allianse... vidre sier ryktet at Kakadu er en suttreunge :p
 

DeletedUser114

Guest
ryktet sier jeg å opey med litt insats fant ut hva ramaskdjføsadlj betyr;)

om det stemmer... men jeg er litt usikker:S altså.... det kan vel UMULIG STEMME!?! de derre STERKESTE KRIGER??? whaaat??

oversatt fra islandsk til norsk: Sterkeste kriger ledsagetand
and i quote opey:
rammligr betyr sterkeste kriger... eller høvding om du vil, fylgd betyr med følge.
altså: sterkeste kriger med følge
litt fail å bruke norrønt språk i et gresk mytologisk spill da...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det betyr nok det...det er litt typisk at spillere som ikke er så talentfulle og veldig lette å forsvare seg mot...de liker å bruke navn som får dem til å fremstå som farlige når de faktisk er det motsatte :)

Forøvrig siser ryktet at Kakadu er olympisk mester...i suttring :p
 

DeletedUser343

Guest
ryktet sier jeg å opey med litt insats fant ut hva ramaskdjføsadlj betyr;)

om det stemmer... men jeg er litt usikker:S altså.... det kan vel UMULIG STEMME!?! de derre STERKESTE KRIGER??? whaaat??

oversatt fra islandsk til norsk: Sterkeste kriger ledsagetand
and i quote opey:
rammligr betyr sterkeste kriger... eller høvding om du vil, fylgd betyr med følge.
altså: sterkeste kriger med følge
litt fail å bruke norrønt språk i et gresk mytologisk spill da...

Er vel rett det også men han som foreslo det innen forumet sa at det var "The Strong Party" på engelsk(altså nesten det samme)
 

DeletedUser

Guest
Det betyr nok det...det er litt typisk at spillere som ikke er så talentfulle og veldig lette å forsvare seg mot...de liker å bruke navn som får dem til å fremstå som farlige når de faktisk er det motsatte :)

Forøvrig siser ryktet at Kakadu er olympisk mester...i suttring :p

Flott at dere liker navnet på alliansen da. Det er morsomt at du snakker om talent mtp. alt gullet du visstnok investerer i oppbygging av tropper etc da:) Eta er en alt for treg og død server til å være verdt å investere tid i :)
 

DeletedUser

Guest
Gjennomsnitts nordmannen bruker vell en høvding i månden på hobbyen sin...jeg er ganske gjennomsnittlig, og Grepolis er hobbyen min :) Du er spiller nummer fire ifra Alliansen med det teite navnet som suttrer over at man kan halvere byggetiden av tropper betraktlig for et lattelig lavt beløp, så jeg forstår nå at dette er problematisk for dere. Jeg antar at enten er dere fattige studenter eller grekere...nordmenn med en god utdannelse og bra inntekt kan dere neppe være ihvertfall :) Sjøl har jeg mer enn dobbelt så mange forsvarspoeng enn nummer to...så helt grepolis talentløs kan jeg da ikke være ;)

PS: serveren blir ikke mer levende enn man gjør den til...du har jo ikke akkurat vært den største bidragsyteren til å holde den levende ;) Og Eta er ikke treg...i motsettning til Beta kan man jo bygge 75 ryttere på under en time på Eta ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gjennomsnitts nordmannen bruker vell en høvding i månden på hobbyen sin...jeg er ganske gjennomsnittlig, og Grepolis er hobbyen min :) Du er spiller nummer fire ifra Alliansen med det teite navnet som suttrer over at man kan halvere byggetiden av tropper betraktlig for et lattelig lavt beløp, så jeg forstår nå at dette er problematisk for dere. Jeg antar at enten er dere fattige studenter eller grekere...nordmenn med en god utdannelse og bra inntekt kan dere neppe være ihvertfall :) Sjøl har jeg mer enn dobbelt så mange forsvarspoeng enn nummer to...så helt grepolis talentløs kan jeg da ikke være ;)

PS: serveren blir ikke mer levende enn man gjør den til...du har jo ikke akkurat vært den største bidragsyteren til å holde den levende ;) Og Eta er ikke treg...i motsettning til Beta kan man jo bygge 75 ryttere på under en time på Eta ;)

Jeg påpeker bare at du har en stor fordel når du ønsker å bruke så mye gull på å produsere tropper. Det at jeg i det hele tatt ligger på 17. plass sier litt om aktivitetsnivået på resten av serveren.
Når det gjelder min økonomi er den privat. Jeg kan heller ikke snakke for de andre i alliansen når det gjelder utdannelse og jobb.
 

DeletedUser

Guest
Hold your big tongue. stay to the students and leave the greeks out of it. Show some respect.

Her er et sitat ifra forumreglene:

Dette er et norskt forum, og alle tråder og svar skal derfor være på norsk. Eneste plassene hvor engelsk er lovlig er på utvalgte forum, men ellers skal det være på norsk. Innlegg på andre deler av forumet må oversettes til norsk før det kan publiseres.

All den tid du ikke evner å følge forumets regler burde du ikke snakke om respekt ;)
 

DeletedUser

Guest
All den tid du ikke evner å følge forumets regler burde du ikke snakke om respekt ;)



The reason I registered to the central forum was to answer to you about this outrageous post. So, I want everything I said to be fully understood and not to be poorly translated by the g.translator.
This is the last post I make so I won't bother you no more by breaking any rules of the forum which of course I respect as well as every member of the central forum.
Your behaviour is unacceptable and outrageous,starting from the eta server where you named 2 of your cities "greek economy" and "greek cowards". You don't respect the people you play a game with and you want to make a statement by giving your cities such names. That's your right to do. You go ahead and continue it to the central forum, that's your right too. What is not your right, is to talk about respect, at least to me.
Have a nice game to all of you and thank you for your hospitallity in the norwegian servers. I enjoyed every minute playing here, from delta to eta.

Best regards
Ares
 

DeletedUser

Guest
LOOL :D

Det er noe som ikke henger helt sammen her...du sier "Your behaviour is unacceptable and outrageous" for så å følge opp med "That's your right to do". Kan du forklare meg; hvis jeg har rett til å gjøre noe, hvordan kan det da være uakseptabelt?

Du og Mystery er kanskje de aller aller feigeste spillerene på norsk grepolis noen gang (etter Kakadu), så byen "greek cowards" refererte helt klart til dere. Jeg anser alikevel ikke det som respektløst. Jeg har respekt for at Mystery ihvertfall forsøkte å erobre meg, selvom hun visste hun ville feile med hvert eneste angrep :)

Fordi grekere i altfor lang tid har vært late og korrupte så har økonomien gått dit pepperen gror...dette er fakta som grekere må tåle å høre uten å hevde at andre er respektløse.Ville det vært bedre for deg hvis jeg kallte byen "we take corruptions"? Hellas er jo det mest korrupte landet i EU så fakta må du tåle å høre. Det er jo byer på Eta som heter "SpaceTard" uten at jeg har løftet ett øyebryn av den grunn.

Og hvorfor har jeg ikke lov til å snakke om respekt? Er dette en ny grepolis regel du har funnet opp i dag? Mailen jeg fikk av deg på Eta for noen uker siden, full av banning og ukvemsord og som kommer helt uprovosert sier vel alt om hva slags person du er og hvilken respekt du fortjener ;)
 

DeletedUser

Guest
I said that it was the last post but I can't see all these bullshit and not answer.
Yes I sent you a mail in the eta server and of course I didn't respect you as you didn't respect my country. I treated you like I treat to anyone I dispise, what was so strange about it? I do not respect you and that's a fact. I do not respect you because you talk politics and make fun of my people/country and the shit we're into in a game and that's disgusting.
As for corruption and cowardness let me know better what the simple greek is. Simple greek is kind, respectfull, has honor, is heroic. Feels the pain of the fellow human no matter where he comes from and always tries to help instead of laughing. You should be ashamed of yourself. You have the age of my father. But the difference between you two is that he is a man. I am more of a man in my 17 and a half years than you'll ever be.
And now it's a sure bye bye from me. Something smells rotten in here, got to get fresh air.
 

DeletedUser

Guest
Hey Ares and Mystery
Thanx for a nice gameplay on Eta
Hope too see you both soon again on norwegian servers...its really good to see some other countries playing here :)

I am planning to buy a villa in Kardamili in Peloponnese, because prices in Greece today has dropped....After 10-15 years, I believe that the economy is stable again, I wish you both good luck and do not give up.


Can let you know when I buy the house in Kardamili. And maybe u too want to stay there sometimes, when Im not there. We can talk about that if u too want. Stay strong! Dont give up!

regards mephisto (the greek salad lover)
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at F.E.A.R vokser sterkt og er snart den alliansen med mest poeng og er blant de mest aktive på serveren.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at F.E.A.R vokser sterkt og er snart den alliansen med mest poeng og er blant de mest aktive på serveren.

En MRA spørr du meg ;) Ingen er særlig aktive, men mangen er dere, det skal dere ha :D
 

DeletedUser343

Guest
En MRA spørr du meg ;) Ingen er særlig aktive, men mangen er dere, det skal dere ha :D

Vi er den alliansen som har erobret mest de siste ukene og som har økt mest. Tar igjen RF på topp snart.
Viss dere begynner å angripe mer og er mer aktive så kanskje dere tar igjen Black Lotus og Ensiferum fort :)
 

DeletedUser

Guest
Vi er den alliansen som har erobret mest de siste ukene og som har økt mest. Tar igjen RF på topp snart.
Viss dere begynner å angripe mer og er mer aktive så kanskje dere tar igjen Black Lotus og Ensiferum fort :)

*Kremt* ikke særlig aktive, men mange, det skal dere ha. Kanskje etas beste MRA? Hvem vet? Black Lotus og Einsferum er også mass recruit allianser.
 

DeletedUser343

Guest
Er litt MRA men i følge grepostats og egne erfaringer er de fleste av oss aktive fordi siden jeg kom inn der har vi økt med 1 million. Fikk vel litt fart i dem når jeg kom inn. Ga dem sjansen til å ta meg igjen. Det er allerede en som har gjort det knapt og dette skjedde pga to spillere som vi innadla etter at de backstabbet oss.
 
Topp