Klassisk visning og bedre kart!

DeletedUser

Guest
jeg har ikke sett noen klassisk visning av landsbyen (noe som mange synes er mer oversiktlig) skal det bli det?

og personlig synes jeg kartet er helt fu*** dårlig, mye bedre i TW. vil bare si ifra:D
 

DeletedUser

Guest
Ja helt enig i dette med kartet. Forferdelig uoversiktelig
 

DeletedUser

Guest
Veldig enig. En mobilversjon for oss tapere på jobb ville vært awesome. Må jo snike meg unna for å få meg noen farmerunder :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.. Dere må nok vente litt med det for Teamet har nok å gjøre nå antar jeg..
 

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg kartet er mye bedre og kulere enn på TW, men er enig med mobilgreiene. Det hadde gjort det lettere å oppdatere brukeren mens man f.eks. er på hytta eller lignende.
 

DeletedUser

Guest
Kartet..

Jeg ønsker meg et oversiktskart som viser hele spillverdenen. På denne måten kan man holde oversikt over hvor alle i alliansen er, og hvor alle i "fiende-alliansene" er i forhold til seg selv og andre. Litt sånn "gulesider"-kart, hvor man kan klikke seg "innover" og "utover" i kartet hadde vært rett og slett KONGE!! =)
 

DeletedUser

Guest
Oversiktskart? Ser mer ut som abstrakt kunst.:(

Du er klar over at det går an å zoome på det kartet, samt markere ulike spillere og allianser med forskjellige farger, osv.?

Hvis man zoomer inn med f.eks. 16 ligner det litt på kartet fra TW.
 

DeletedUser

Guest
grepolis-stats?

hva om det blir opprettet noe som kan minne om no.twstats.com bare for grepolis? Tror det vil hjelpe.

-Henrik
 
Topp