Philosophers Quest

DeletedUser

Guest
Huff, dere burde være flaue. Er det virkelig så viktig for dere å ha 1. plassen at dere fusjonerer og inviterer hvem som helst inn i Alliansen deres? jeg mener, Fearless Empire var en ting, men The Kings også... Jaja, får se hva som seirer etter sommerferien, kvantitet eller kvalitet.:p
 

DeletedUser

Guest
Javel?

Huff, dere burde være flaue. Er det virkelig så viktig for dere å ha 1. plassen at dere fusjonerer og inviterer hvem som helst inn i Alliansen deres? jeg mener, Fearless Empire var en ting, men The Kings også... Jaja, får se hva som seirer etter sommerferien, kvantitet eller kvalitet.:p

Du vet da vel like godt som meg at det til syvende og sist ender med 2 sider som braker sammen. Førsteplassen er meg likegyldig, men det du kommer med her inne er ikke annet en en ung manns sure oppstøt og igjen...typisk at andre skal fortelle hva vi skal gjøre her inne. "Dere" sa også at et større blaff enn PQ skulle en lete lenge etter bare etter 3 dager på spillet. Så vei ordene før du smatter...:rolleyes:
mvh BC
 

DeletedUser

Guest
Huff, dere burde være flaue. Er det virkelig så viktig for dere å ha 1. plassen at dere fusjonerer og inviterer hvem som helst inn i Alliansen deres? jeg mener, Fearless Empire var en ting, men The Kings også... Jaja, får se hva som seirer etter sommerferien, kvantitet eller kvalitet.:p

Freaks gjør det samme, på tide at noen tar over her.
 

DeletedUser

Guest
Huff, dere burde være flaue. Er det virkelig så viktig for dere å ha 1. plassen at dere fusjonerer og inviterer hvem som helst inn i Alliansen deres? jeg mener, Fearless Empire var en ting, men The Kings også... Jaja, får se hva som seirer etter sommerferien, kvantitet eller kvalitet.:p

Sånn går det når man heller vil ha 1.plassen enn en allianse med kvalitet. Restplass heter det ;)
 

DeletedUser

Guest
Sånn går det når man heller vil ha 1.plassen enn en allianse med kvalitet. Restplass heter det ;)

De får ikke førsteplassen uansett, tipper jeg :)

Oktavian, burde vi ikke ha noe på forumet som kjennetegner alliansen?
 

DeletedUser

Guest
De får ikke førsteplassen uansett, tipper jeg :)

Oktavian, burde vi ikke ha noe på forumet som kjennetegner alliansen?

Nå går du off-topic, og ikke det rette stedet å ta dette opp.

Sorry, dette ble en off-topic tråd!
 

DeletedUser

Guest
threadyippeelameanim_002.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
...

Sånn går det når man heller vil ha 1.plassen enn en allianse med kvalitet. Restplass heter det ;)

Ikke for å gjenta meg selv, men vi vet godt hva vi gjør. De som hele tiden påpeker hva andre gjør eller bør gjøre er de som oftest ikke gjør så mye selv. Det er fakta...uansett genre en tenker på. Så, til de som bare er innom for å snøvle ut årets umodne rips: Ikke bruk opp kruttet før det virkelig skal smelle...:D

mvh BC / Philosopher's Quest
 

DeletedUser

Guest
Wow, kanskje vi skal begynne å masserekrutere/fusjonere halve verdenen også, så kan han ikke kalle oss late lengre :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Aah, genialt High Lord!

Vel - jo mer man rekrutterer jo mindre blir det å gjøre på hver enkelt spiller ;)
 

DeletedUser

Guest
I fare for å mate trollene:

Samme folka ropte massrecruit når PQ hadde rundt 100 medlemmer, nå har de selv 112 navn. De sier at PQ merger med andre for å bli 1. på rankingen, men tok selv den plassen etter å ha merget med Divali.

Utrolig hvor opptatt AKDM er av hva som skjer i PQ. Jeg lurer hvor denne interessen kommer fra? Hvorfor gidder dere bruke tid på å fremstå som middelmådige og som skremte barn her, når PQ i følge dere uansett er en så svak allianse og kun består av kvantitet?

Hvis dere er i nærheten av å være representanter for snittalder og intelligens i AKDM så tror jeg uttrykkene kvalitet og kvantitet må dekke mer enn kun antall spillere og de respektive alliansenes snittpoeng;)
 

DeletedUser

Guest
La oss ta en titt på profilen til PQ;

Philosopher's Quest
~ En sosial klubb for modne spillere, gamle venner og bekjente...
(Eh... modne? Kanskje. gamle venner? Mener du serriøst å si at alle 172 medlemene som dere har masserekrutert/fusjonert dere til kjenner hverandre fra før av? :p)

* Alt for fellesskapet *

PQ består av meget garvede toppspillere fra diverse nettspill. (har selv spilt mange nettspill og har aldri hørt om noen av dere. kanskje alle spiller under nytt nick :p) Kjernen har spilt sammen i flere år og kjenner hverandre utrolig godt.(Kanskje kjærnen deres gjør det men 90% av dere er daukjøtt som aldri har hørt om hverandre før.) I tillegg har vi møtt nye sjeler her inne som vil samme vei som oss andre. Vi tenker langsiktig(Feil. Dere tenker bare på å få skrapet sammen nok poeng til å få 1. plassen. Det er ikke langsiktig tenkning.) så de som vil inn i varmen må belage seg på en het temperatur en god stund fremover:) (kanskje grunnen til den hete temperaturen kommer av befolkningsveksten som igjen fører til global PQ oppvarming:p)
 

DeletedUser

Guest
Tja..

La oss ta en titt på profilen til PQ;

Philosopher's Quest
~ En sosial klubb for modne spillere, gamle venner og bekjente...
(Eh... modne? Kanskje. gamle venner? Mener du serriøst å si at alle 172 medlemene som dere har masserekrutert/fusjonert dere til kjenner hverandre fra før av? :p)

* Alt for fellesskapet *

PQ består av meget garvede toppspillere fra diverse nettspill. (har selv spilt mange nettspill og har aldri hørt om noen av dere. kanskje alle spiller under nytt nick :p) Kjernen har spilt sammen i flere år og kjenner hverandre utrolig godt.(Kanskje kjærnen deres gjør det men 90% av dere er daukjøtt som aldri har hørt om hverandre før.) I tillegg har vi møtt nye sjeler her inne som vil samme vei som oss andre. Vi tenker langsiktig(Feil. Dere tenker bare på å få skrapet sammen nok poeng til å få 1. plassen. Det er ikke langsiktig tenkning.) så de som vil inn i varmen må belage seg på en het temperatur en god stund fremover:) (kanskje grunnen til den hete temperaturen kommer av befolkningsveksten som igjen fører til global PQ oppvarming:p)

Hadde du vært min sønn lille venn Lord Nevrotisk hadde jeg klappet deg på hodet og sagt...du blir voksen du også en gang...men heldigvis, du er ikke det. Jeg gidder ikke engang å ramse opp noe som har med AKDM eller andre å gjøre. Det bryr meg midt i skyggedalen!!! Er du talsmannen for disse så gud bedre da skal vi få det moro lenge her inne. Makan til sure oppstøt og intetsigende vås har jeg ikke sett siden Rune Rudberg nevnte at han hadde passert 1000 damer for en tid tilbake. Jeg har masse ord for slike, men siden forumet er ment for allmenheten nøyer jeg meg bare med dette: FJOTT!!!
mvh BC - PQ!

PS! Ta gjerne en liten disputt med meg her inne...du taper lett!:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alt jeg leser er person angrep som; "High Lord Nevrotisk", "du blir nok voksen en gang" og "FJOTT". Det jeg derrimot ikke kan se, er at du motsier meg. Jeg klarer ikke å finne et eneste lite argument. Hvordan skal da jeg, og alle andre som leser her, tolke det du sier? Siden du ikke motsier meg må jeg jo nesten tolke det slik at jeg har rett i alle mine påstander.

Du snakker om at jeg må vokse opp? Vel, jeg må si det er veldig voksent av deg å komme med en slik påstand :p

Er du for lat til å argumentere i mot? Er du for dum?

Å sist for å svare på spørsmålet ditt, nei, jeg er ikke utnevnt til talsmann for AKDM. Mine utalelser er basert på min egen oppfatning og meninger av(om) en situasjon og representerer derfor ikke nødvendigvis min allianse.
 

DeletedUser

Guest
Bare lurer...

Hvem representerer du da? Deg selv? Ingen...?
Du savner at jeg motsier deg i tillegg. Hvorfor det? Jeg sier jo at jeg ikke uttaler meg om andre i spillet av flere grunner, men se selv da? Alle uttalelser om andre allianser på forumet går på åssen vi i PQ spiller. Selv sier vi temmelig lite, og at vi da reagerer på visvas (Ja, i våre øyne er det nettopp det) så blir nivået på svarene i samme gate som din/deres påstand. Hvorfor ikke bare holde igjen mathullet og la andre spille slik de mener er best? Kan godt beklage ordlegginga i forrige innlegg, men meningen min er den samme uansett. Husk, vi er bare ferskinger som ALDRI har spilt et eneste spill, så bær med oss for vi vet ikke hva vi gjør...
mvh BC
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror dere går litt over grensen her. You are supposed to discuss not flame.
 

DeletedUser

Guest
Evneveike.

Er bare tre velfungerende organiserte stammer i dette spillet. Den ene heter akademikerne, de har masse ledig tid, men mangel på hjernekapasitet på enkeltindivider som ikke vet sin plass i systemet. Vis litt respekt for de som sloss mot dere, og til deres egne ledere som gjør det mulig.

Mister daglig respekt for dere og snart er dere på linje med Nordic, dere er sterkere, men dere viser ikke særlig mer.

Mvh telefon

LoL- Legion of laps
 

DeletedUser

Guest
Er bare tre velfungerende organiserte stammer i dette spillet. Den ene heter akademikerne, de har masse ledig tid, men mangel på hjernekapasitet på enkeltindivider som ikke vet sin plass i systemet. Vis litt respekt for de som sloss mot dere, og til deres egne ledere som gjør det mulig.

Mister daglig respekt for dere og snart er dere på linje med Nordic, dere er sterkere, men dere viser ikke særlig mer.

Mvh telefon

LoL- Legion of laps

Tre velfungerende stammer? Jeg finner bare to. Hvem er den tredje?
 
Topp