Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ryktet sier Drake ekstreme mangel på presisjon i tankegangen ikke er en kilde til gotcha's (hos andre), men heller motsatt:

Ryktet sier og at bytting av og til lurer på om det er en bør eller gave å være så mye smartere enn alle andre:
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier Drake ekstreme mangel på presisjon i tankegangen ikke er en kilde til gotcha's (hos andre), men heller motsatt:

Ryktet sier og at bytting av og til lurer på om det er en bør eller gave å være så mye smartere enn alle andre:
Ryktet sier at bolt forstod, men ikke bytting. Kjipt å være så smart at man ikke forstår noen ting. :)
 

bytting

Well-Known Member
Smart nok til å skjønne elemtær matematikk. Dog, dere må gjerne forklare hvilken matematikk dere legger til grunn for å få minste x, hvor 200 000/16000 < x, og x er heltall, til å bli noe annet enn 13, og i hvertfall 159. Alltid gøy å lære noe nytt.
Kjipt å være så smart at Drake ikke forstår noen ting. :)
Notert.
 

DeletedUser823

Guest
Smart nok til å skjønne elemtær matematikk. Dog, dere må gjerne forklare hvilken matematikk dere legger til grunn for å få minste x, hvor 200 000/16000 < x, og x er heltall, til å bli noe annet enn 13, og i hvertfall 159. Alltid gøy å lære noe nytt.
Forstår ikke hvorfor du skal styre unna det ryktet faktisk handlet om. Tar du en drake?

Typisk bytting å endre på det jeg skrev for så å legge det ut som en faktisk quote. Som om jeg skrev det.

#NyeMidler
 

DeletedUser1049

Guest
Vil tørre å påstå at siden det var mitt rykte så var ikke byene hypotetiske. Det var snakk om din faktiske by. Den eneste du har.

Vil vel tørre å påstå at byene var hypotetiske i all den forstand at du ikke kan ha Aka 13, Havn 10 med 1326 poeng og dermed ikke kunne bygge flere nye byer av samme størrelse. Om noe er praktisk umulig, ja da er det hypotetisk.
 

DeletedUser823

Guest
Vil vel tørre å påstå at byene var hypotetiske i all den forstand at du ikke kan ha Aka 13, Havn 10 med 1326 poeng og dermed ikke kunne bygge flere nye byer av samme størrelse. Om noe er praktisk umulig, ja da er det hypotetisk.
Det er mulig å gjennomføre. :) Ikke umulig. Uansett... Dere drar alt for mye inn i et rykte. Ha det gøy med det.
 

bytting

Well-Known Member
Da var vel det meste sagt ang. destruktivt vs konstruktivt spill, kanskje.
Nå er det kanskje simme konkurranse som ser ut til å være på tapetet. Ikke helt min greie, kanskje. Men hver sin smak.

Får avslutte med et lite boktips:
https://www.adlibris.com/no/bok/lek...EGOke1GQeN19HsECPgAZcjjzuQHcCEYwaAlmSEALw_wcB

Har forsåvidt ikke lest den selv, men har jo fått gode anmeldelser. Ha det gøy med den. Så må alle nyte sommeren. Husk å hold oss oppdatert om hvordan olympos faller i smak etterhvert.
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at 2. plass-alliansen på sin profil skriver at Apollo er gresk krigsgud.. o_O

Apollo er romersk, og stammer vel fra den etruriske mytologien som er beslektet med den greske. Vil si at egenskapene han "regjerer" over stemmer mye bedre med Apollon's i den greske mytologien: medisin, poesi, profeti og musikk. De mest kjente greske krigsgudene er nok heller Athene og Ares. I romersk mytologi er det vel Bellona, Mars (Ares' sitt "motstykke") og Minerva (Athene's "motstykke"). Såklart at det ikke er rett å kalle de motstykker, da betydningene og vektlegging av ulike guder mange ganger kan være noe forskjellig. :)
 

DeletedUser1240

Guest
Ryktes at ryktbørsen er relativt kjedelig å lese. Slike "cat-fighter" skal en lete lenge etter xD
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktes at 2. plass-alliansen på sin profil skriver at Apollo er gresk krigsgud.. o_O

Vår Apollo ble gitt gudestatus på bakgrunn av sin sterke arm og gode vaffler. Grekerne hadde på den tiden ingen åpen post som "vaffel-gud", men det var en åpning som krigsgud akkurat da. Det var jo ikke helt hva han hadde tenkt seg, men som historien skal ha det til så sa han "I'll take it".
 

Fabi2

Active Member
Vår Apollo ble gitt gudestatus på bakgrunn av sin sterke arm og gode vaffler. Grekerne hadde på den tiden ingen åpen post som "vaffel-gud", men det var en åpning som krigsgud akkurat da. Det var jo ikke helt hva han hadde tenkt seg, men som historien skal ha det til så sa han "I'll take it".

Så en totalt fiktiv figur? :p
Ikke at jeg skal gjøre en stor sak ut av det da. Men gleder meg til dere får profilbildet deres som et av bildene dere refererer til her:
Mens Zevs står avbildet med lynet i hånda er det lignende bilder av Apollo hvor han holder sin hjulvisp

Det ville jeg likt å se. :)
 

DeletedUser823

Guest
Ryktet sier at jeg feilet min første erobring. Holder vaffel gudene på å ta igjen deathwish? Hvem vet...
 

DeletedUser1049

Guest
Mulig du tabbet deg ut og forsøkte å erbobre noen som ikke var offline? Slikt skjer, men om du gjør bedre undersøkelser og sikrer at de ikke er online, så går det nok sikkert bedre neste gang.
 

DeletedUser823

Guest
Mulig du tabbet deg ut og forsøkte å erbobre noen som ikke var offline? Slikt skjer, men om du gjør bedre undersøkelser og sikrer at de ikke er online, så går det nok sikkert bedre neste gang.
Stemmer. Jeg vet ikke hva timing er engang og har aldri timet noe som helst jeg cc. På hver eneste verden jeg har spilt så har jeg kun grunnlagt byer. Er en simme spiller som deg.
 
Topp