Ryktebørs - Troja

Bolt22

Active Member
Jeg har vel tapt en by (Barackus Zyhl) fordi jeg bygger Griffene mine organisk og ikke kjøper de i eventen. Da griffene mine traff etter at 2 DLU-byer hadde landet var det bare 36 stk griffer som tok 45% av DLU'en. Hadde jeg kjøpt meg flyverpakker i eventen som dere, så hadde det vært 104 Griffer som landet og byen hadde ikke vært tapt. Så ja, jeg tapte en by på å ikke gulle meg flyvere i eventen.
Er det ikke du som hadde farmet 100000 gull da? hvor ble det av det? du brukte det ikke på billig bygging vell:rolleyes:
 

DeletedUser1363

Guest
Er det ikke du som hadde farmet 100000 gull da? hvor ble det av det? du brukte det ikke på billig bygging vell:rolleyes:
Jeg orker ikke å svare han engang, spesielt at han og hans allianse brukte dobbelt så mye gull på flyvere forrige eventen. Han lever i et anna verden, har unnskyldning på alt og kan ikke se realiteten dessverre...Han ga opp for 4 uker siden, men han skryter at han slå oss tilbake for en hel uke. Gir ikke mening, ikke sant?
 

Bolt22

Active Member
Vet ikke om du har hørt om begrepet "sparing"?
Men hva sparer du til? det kommer nye servere å farme gull på. det å ikke kjøpe noen flyvere i event når du har 100000 gull er bare idiotisk. Det er mulig å beherske gullbruken om man har mye og.
 

DeletedUser1049

Guest
Er det ikke du som hadde farmet 100000 gull da? hvor ble det av det? du brukte det ikke på billig bygging vell:rolleyes:

En server gir tidlig indikasjoner på om den er noe å satse på. Er den det, så bruker du gull. Er den ikke, så kaster du ikke bort gull på tull. Når New Hope raskt startet med å "invitere" tullespillere som hoppet ut av nybegynnerbeskyttelse i løpet av de første 24 timene de var på serveren bare for å gi bort byene til Pantzi og gjengen, så skjønte jeg jo fort at slike juksemakere på en verden ikke var verdt å investere gull i. Når italienerene kom på og var enda flinkere til å jukse og support ikke syntes å ville gjøre noe så sluttet jeg og grunnla 7 byer ute i hav 14,23,24,25,33,34 og 35 for å bruke denne verdenen til å samle gull også.

Hvis du samler gull på en verden så gir det lite mening i å bruke det opp på den samme? Jeg startet Troja med 43,000 gull og har pr nå passert 100,000, så kurven går den rette veien kan man si.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg orker ikke å svare han engang, spesielt at han og hans allianse brukte dobbelt så mye gull på flyvere forrige eventen. Han lever i et anna verden, har unnskyldning på alt og kan ikke se realiteten dessverre...Han ga opp for 4 uker siden, men han skryter at han slå oss tilbake for en hel uke. Gir ikke mening, ikke sant?

Jeg legger frem fakta og da er det selvsagt et ork for deg å svare. Fakta er litt vanskelig å forholde seg til når du vil spinne en historie, ikke sant?
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at CC mener at vis de orginale drillpikene kommer tilbake til Norge så ville new hope blitt omdøpt til No hope.;)
Eller så kjenner jeg 5 Polakker som kunne bydd på en utfordring :)
 

DeletedUser1363

Guest
En server gir tidlig indikasjoner på om den er noe å satse på. Er den det, så bruker du gull. Er den ikke, så kaster du ikke bort gull på tull. Når New Hope raskt startet med å "invitere" tullespillere som hoppet ut av nybegynnerbeskyttelse i løpet av de første 24 timene de var på serveren bare for å gi bort byene til Pantzi og gjengen, så skjønte jeg jo fort at slike juksemakere på en verden ikke var verdt å investere gull i. Når italienerene kom på og var enda flinkere til å jukse og support ikke syntes å ville gjøre noe så sluttet jeg og grunnla 7 byer ute i hav 14,23,24,25,33,34 og 35 for å bruke denne verdenen til å samle gull også.

Hvis du samler gull på en verden så gir det lite mening i å bruke det opp på den samme? Jeg startet Troja med 43,000 gull og har pr nå passert 100,000, så kurven går den rette veien kan man si.
Sjekk statistikken, hvem som har ''gitt'' byer til meg.
http://grepolife.com/no/44/player/108322 her har du den.


Og du våger å snakke om juksemakere? Er ikke både Goal Wizard og Vestlendingen begge utestengt akkurat nå? Er det du som følger snart etter dem? Du ville ikke spille den her serveren, fordi du er for redd av å spille ordentlig mot oss. Props til surt, han prøver fortsatt, selv om han selv vet det er ''Ingen hope'' (håper du skjønner hva jeg mener med det).
Men du har det rett, jeg har gitt 15 byer til min allianse fordi jeg skjønner at det er en gruppespill. Hva har du gjort for din allianse? Bare gå å skryt i hav 0. Der er plassen din.


PS: Du legger frem ingen fakta, Vis meg bilder, send meg links, legg frem noe, sånn at folk kan ta deg seriøst. DET HER E GREPOLIS, IKKE GOLDPOLIS.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1363

Guest
Ryktes at CC mener at vis de orginale drillpikene kommer tilbake til Norge så ville new hope blitt omdøpt til No hope.;)
Eller så kjenner jeg 5 Polakker som kunne bydd på en utfordring :)
Ryktes at CC kan bare bygge byer for New Hope. Han er en virkelig god Arkitekt. Ellers så er han like individualist som jentene som kjører Camshows.
 

DeletedUser1363

Guest
@weismuller er den tredje som blir utestengt. Ser ut som et mønster...
 

DeletedUser1049

Guest
... spesielt at han og hans allianse brukte dobbelt så mye gull på flyvere forrige eventen.

I det ene øyeblikket er jeg en idiot for å bruke de daglige poengene mine på å kjøpe meg Tyche's 2 uker billigere byfestivaler og i det neste så kjøper jeg flere flyvere enn dere? Si ifra når du får bestemt deg for hva du egentlig mener. Fakta er jo at du og jussty har kjørt rundt med de røde boostene på FS'ene deres som viser at dere tok de øverste plassene sammenlagt i eventen. DET er det vanskelig å bestride. Så kan du grine så mye du vil over at noen tok ifra deg førsteplassen i den daglige konkurransen når du "bare" hadde kjøpt deg 600+ poeng, men det var ikke meg. Jeg endte opp på rundt 75 poeng hver eneste dag, så hold meg langt utenfor generaliseringen om at "alle i SU" gullet i eventen.
 

DeletedUser1363

Guest
Hva er det de blir utestengt for hørte det var ulovelig skript
Bot. De skrytet en hel uke at de slo oss tilbake lett, også ble alle de utestengt for bot.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1363

Guest
I det ene øyeblikket er jeg en idiot for å bruke de daglige poengene mine på å kjøpe meg Tyche's 2 uker billigere byfestivaler og i det neste så kjøper jeg flere flyvere enn dere? Si ifra når du får bestemt deg for hva du egentlig mener. Fakta er jo at du og jussty har kjørt rundt med de røde boostene på FS'ene deres som viser at dere tok de øverste plassene sammenlagt i eventen. DET er det vanskelig å bestride. Så kan du grine så mye du vil over at noen tok ifra deg førsteplassen i den daglige konkurransen når du "bare" hadde kjøpt deg 600+ poeng, men det var ikke meg. Jeg endte opp på rundt 75 poeng hver eneste dag, så hold meg langt utenfor generaliseringen om at "alle i SU" gullet i eventen.
Så du innser at dokker brukte mer gull og hadde flere flyvere enn oss, hvis noen har tatt første plassen fra meg? Jeg griner ikke, vi har vunnet enda en server. Det er sikkert du som griner. Du er en del av SU, så blir du lagd inn med de andre hele tiden.
 

DeletedUser1049

Guest
Bot. De skrytet en hel uke at de slo oss tilbake lett, også ble alle de utestengt for bot.

Ja, du liker å generalisere. Det er litt som om jeg skulle si at du var utestengt for bot på Troja (Ops! Det var jo fakta) og toretto var utestengt for bot på Troja (Ops! Fakta det også), så da må hele New Hope være juksemakere. Tja, mulig det ikke er langt unna sannheten det da?
 

DeletedUser1363

Guest
Du burde snakke med Hypocrates, fordi du alltid kalte NEW HOPE for juksere, ikke bare enkeltpersoner...Fy fæn kan en være dummere?


Jeg jukset de første dagene, ja. Det er sant, ingen ting å diskutere. Men brukte boten bare for ressurser. Ikke noe som er greit, men sånn er det bare. Men det var DOKKER som alltid påsto at dokker spiller fair, dokker jukser ikke og at dokker vil aldri bruke slike bots. Du kan lese tilbake hele forumet, alt er fortsatt der. Så når dokker jukser, så er dokker alle hykler. Rett og slett.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg jukset de første dagene, ja. Det er sant, ingen ting å diskutere. Men brukte boten bare for ressurser. Ikke noe som er greit, men sånn er det bare.

Ser ut som noen tok inn et par nederlendere som vi ikke kjente. Tydeligvis ikke helt greit, men sånn er det nå bare blitt. New Hope tok inn deg og toretto vel vitende om at dere begge er kjent for å jukse. Det var jo ingen der som fikk seg noen overraskelse over at man var "uheldig" med rekrutteringen. Jeg tror de to tilfellene er veldig forskjellige. SU som allianse kan ikke lastes for at noen ukjente har gjort noe ulovlig (selv om enkeltspillerne kan lastes), men dere har ikke den unnskyldningen, har dere vel? Og du sier jeg er hykler for å kalle hele New Hope for juksere? Om du blir med i en allianse vel vitende om at spillerne er notoriske juksere og at de kommer til å jukse også på denne serveren, så er du like skyldig som de som jukser. Jeg mener jeg har mine ord i behold på akkurat det punktet.
 

DeletedUser1363

Guest
Kjent for å jukse? Notorisk Jukser? Hæ? Har vi vært venna i flere år at du kjenner meg så godt? Det er din første server mot meg, så hold kjeften litt. New Hope tok meg inn? Jeg tok alle sammen hit til .no serverne. ''SU som alliansen kan ikke lastes'' Er du seriøs? Mens de hjalp dokker mot oss var dokker fornøyde, men no er de ikke dokkers problem. Du snakker som en true politiker. Dokker er stacked på unnskyldninger ser jeg. Ingen vits å forsette.
Du vil alltid bli kjent som den som tapte mot New Hope. Sånn er det bare. Vi jukset (Meg og torreto) og dokker jukset (Goal wizard, Vestlendingen og weismuller). Ingen har unnskyldning, det som er trist at dokker jukset også tapte dokker fortsatt.


Så vær så snill, hold kjeft om dokker kan ikke fremstå som helgener.


PS: Dokker vet hvem dokker henta. Vest ga sin konto opp for en norsk kar som han visste at han kommer til å jukse. Tankemåten dokkers var på rett plass: ''Vi burde jukse, fordi vi har ingen ting til å tape''. Dokker er like store juksere som oss. Min juksing skjedde på starten av serveren, dokkers skjedde forrige uke, med skrytingen som skjedde i går og dagen før.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp