Ryktebørs - Troja

DeletedUser1363

Guest
Jeg må gratulere til SU for angrepene, jeg var imponert og positivt overraska. Jeg håper at neste gang dokker kan slå ned KS-en, bare litt mer arbeid som må gjøres til det.
 

DeletedUser1342

Guest
ulike strategier må testes når motstanderen har flawless timing...denne så ikke ut til at funket særlig bra...
 

DeletedUser1049

Guest
Ryktes at @Vestlendingen ble utestengt for bot i dag. Hvor er hele SU gjengen som sa at de spiller korrekt?

Nå har jeg vel aldri uttalt meg om andre enn meg selv i så måte, og er det dokumentert at noen jukser så er jeg absolutt tilhenger av at de fjernes, uansett hvor de hører hjemme.

Det var vel fint for dere å få et par inaktive spillere å bryne dere på etter å ha blitt grisebanket av 2 aktive spillere i nær sagt alt dere har foretatt dere siste uka. Det har aldri vært noe galt med kvalitets-nivået på norske spillere, men heller noe manglende ift aktivitets-nivået. Dere har 5 normalt gode spillere som har ferdighetene som kommer med å ha spilt mye, men mot to aktive motspillere så er dere ikke gode nok. 95% av alt dere har gjort på serveren har vært mot inaktive spillere, og å vinne kp mot noen som ikke er online eller å ta byer fra de er fint nok det, men det teller ikke akkurat som "skills". I kamp 5 mot 2 har det bare vært Fail, fail, fail, fail..... Jeg kunne fortalt deg hvorfor dere failer og hvordan dere klarer å omgå det, men i motsetning til deg så pleier jeg ikke å dele slike råd med fienden. Nå med 11 timer igjen av levetiden på denne serveren, så spiller det vel ingen rolle uansett.
 

DeletedUser1363

Guest
Nå har jeg vel aldri uttalt meg om andre enn meg selv i så måte, og er det dokumentert at noen jukser så er jeg absolutt tilhenger av at de fjernes, uansett hvor de hører hjemme.

Det var vel fint for dere å få et par inaktive spillere å bryne dere på etter å ha blitt grisebanket av 2 aktive spillere i nær sagt alt dere har foretatt dere siste uka. Det har aldri vært noe galt med kvalitets-nivået på norske spillere, men heller noe manglende ift aktivitets-nivået. Dere har 5 normalt gode spillere som har ferdighetene som kommer med å ha spilt mye, men mot to aktive motspillere så er dere ikke gode nok. 95% av alt dere har gjort på serveren har vært mot inaktive spillere, og å vinne kp mot noen som ikke er online eller å ta byer fra de er fint nok det, men det teller ikke akkurat som "skills". I kamp 5 mot 2 har det bare vært Fail, fail, fail, fail..... Jeg kunne fortalt deg hvorfor dere failer og hvordan dere klarer å omgå det, men i motsetning til deg så pleier jeg ikke å dele slike råd med fienden. Nå med 11 timer igjen av levetiden på denne serveren, så spiller det vel ingen rolle uansett.

Ser at du har blitt litt aggressiv igjen, husk at det finnes ikke en eneste spiller i dokkers ''stjerne trio'' som ikke har tapt flere byer. Grisebanket? Glømte du nettopp at eg gratulerte deg når dokker slo oss tilbake? Men hvordan kan man grisebanke oss, når dokkers leder fikk 5 dagers utestenging på grunn av dodge script og bot? Synes det er helt idiotisk å påstå at det va fair med bot men jaja, sånn er det bare. Kvaliteten på Norge sug uansett. Aktiviteten også. Det er bare rett og slett sant. Ingen ting som kan diskuteres. Men å påstå at vi er ikke gode nok og at 95% det vi har gjort her va mot inaktive spillere, skal jeg spørre deg: Er du blant de 95% inaktive? :).

Så egentlig man kan ikke vinne eller være god nok, fordi mostanderne som alltid vil tape mot oss, vil komme frem med noen unnskyldninger som er nesten ekstravagante. I kampen 7 mot 28 har det bare vært vinning. Vi tapte en eneste by mot dokker, som va på starten av serveren og den hadde 1500 poeng. Statistikken sier at dokker tapte 84. Det som er sjokkerende, er at dokker tapte 84 byer (snart 87) mens dere hadde flere byer enn oss hele tiden. 361 mot 502 akkurat nå. Du må ikke fortelle meg koffer vi feila et par KS, du burde spørre deg selv koffer dokker taper til og med bots? Jeg kaller ikke deg en jukser, men hvis lederen dokkers jukser, som påsto at han har aldri brukt bot før, hvem vet hvordan dokkers moral skiftet over natta.

PS: Begynn å sette inn KS-er på byene vår eller hold skjeft. Jeg spurte surt selv hva er årsaken og han sier at dokker vet at vi skal slå ned alt av støtten dere har. Men det som er poenget med grepolis, dere må krige nok til å slå ned alt av flyvere New Hope har, til å kunne holde en KS i livet. Det er det vi har gjort mot dokker. Den største forskjellen på oss og dokker er egentlig det at vi er ikke redd til å miste troppene vår, mens dokker holder troppene inn i et glasshus.
 

DeletedUser1363

Guest
Stemmer det, er ikke norsk selv, så jeg gjør en del feil, enda.

PS: Min OCD får vont av din OSD :p
 

DeletedUser1049

Guest
Ser at du har blitt litt aggressiv igjen, husk at det finnes ikke en eneste spiller i dokkers ''stjerne trio'' som ikke har tapt flere byer. Men å påstå at vi er ikke gode nok og at 95% det vi har gjort her va mot inaktive spillere, skal jeg spørre deg: Er du blant de 95% inaktive? :).

Vi tapte en eneste by mot dokker, som va på starten av serveren og den hadde 1500 poeng.

Jeg har vel tapt en by (Barackus Zyhl) fordi jeg bygger Griffene mine organisk og ikke kjøper de i eventen. Da griffene mine traff etter at 2 DLU-byer hadde landet var det bare 36 stk griffer som tok 45% av DLU'en. Hadde jeg kjøpt meg flyverpakker i eventen som dere, så hadde det vært 104 Griffer som landet og byen hadde ikke vært tapt. Så ja, jeg tapte en by på å ikke gulle meg flyvere i eventen.

Jeg tapte 2 byer da Telenor kuttet dekningen min i 4 timer, jeg synes det kvalifiserer til å være inaktiv, selv om det var mot min egen vilje.

Med inaktiv så mener jeg at man ikke varsler alliansen sin før KS er inne og det er mye støtte allerede i byen. Får jeg ikke mulighet til å stoppe KS'et på vei inn, så er ikke spilleren aktiv nok. Ift de tre forsøkene på Eremitius Ratzenkopf som ble stoppet og alle KS'ene mot expulse så fikk jeg varsel i god tid og hadde mulighet til å gjøre mottiltak før KS landet. I alle de tilfellene så feilet KS'et og det var i tillegg flere lag med sikring rundt alle i tilfelle det første ikke holdt.

Jeg tok en by fra toretto, hvor eneste redningen for byen var dine 94 triremer i 01. Greeksoldier. De jaget vi bort med FS-angrep mot byen som traff i tidsrommet for sendingen av KS'et, og når de ikke var der når de trengtes så var byen automatisk tapt uansett hva dere gjorde. 450 flyvere senere så innså dere også det samme. Det at jeg kunne planlegge og gjennomføre et KS mot dere hvor dere aldri hadde en sjangse, var alt jeg kunne håpe på før jeg ga meg på serveren for 4 uker siden. At jeg etter det ikke vil gi fra meg byene mine frivillig til dere og viser at jeg kan forsvare meg på et nivå hvor dere ikke kommer igjennom uansett hva dere prøver er jo bare en bonus.

Jeg regner meg ikke som en av de bedre erobringsspillerne i Norge, men når jeg klarer å ha en slik score mot dere, så vil alle de som faktisk regnes som gode erobringsspillere i Norge ikke føle seg merkbart redde for deres skills. At ingen av de har lyst til å spille Grepo i Norge for tiden og heller holder til i Sverige eller Danmark, hvor motstanden er interessant er jo lett å forstå. Gjør et forsøk mot de, så vil du skjønne hva jeg snakker om. :)
 
Topp