Ryktebørs - Troja

DeletedUser1342

Guest
Ryktes at Pantzi og gjengen har tatt 2 byer, uten å skryte av det på forum!?
Kanskje har han blitt mer voksen?

Imponerende :D
 

DeletedUser1284

Guest
ettersom at den ryktebørsen er på et par sider, dersom du vet nøyaktig hvor er det bare å sende link..
Prislapp 750 kr. Eller mindre om du er flink til å selge ressurser hehe ;-)

1. Kjør OL´s opp til level 15. Dette koster ikke mange tusen gullmynter og gjør at en ikke faller av fra start.
2. Ikke gull mur. Svært uøkonomisk og hjelper som regel lite.
3. Ikke kjøp ressurser for gull. Har aldri i mitt liv gjort dette, alt for dyrt.
4. Bruk 150 gull daglig på de første eventene
5. Resten av gullet bruker en å rådgivere ut serveren/ eventuelt gulle ks om en har glemt det til en erobring.

Om en stiller seg bestemte grenser er ikke spillet alt for dyrt, og en kommer på promillenivå av hva enkelte spillere hos dere har brukt
smiley_emoticons_smilenew.gif



Takk meg senere
smiley_emoticons_nicken.gif

Etter hva jeg har lest har nok Pantzi sunt av denne?
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg kjøper ikke ressurser for gull.

Ryktes at Snikende Ullteppe har brukt dobbelt så mye gull enn New Hope allerede første dagen siden den nye eventen, etter at de har sagt allerede tredje gangen at de gir seg denne serveren. :)
 

bytting

Well-Known Member
:)

Prislapp 750 kr. Eller mindre om du er flink til å selge ressurser hehe ;-)

1. Kjør OL´s opp til level 15. Dette koster ikke mange tusen gullmynter og gjør at en ikke faller av fra start.
2. Ikke gull mur. Svært uøkonomisk og hjelper som regel lite.
3. Ikke kjøp ressurser for gull. Har aldri i mitt liv gjort dette, alt for dyrt.
4. Bruk 150 gull daglig på de første eventene
5. Resten av gullet bruker en å rådgivere ut serveren/ eventuelt gulle ks om en har glemt det til en erobring.

Om en stiller seg bestemte grenser er ikke spillet alt for dyrt, og en kommer på promillenivå av hva enkelte spillere hos dere har brukt
smiley_emoticons_smilenew.gif



Takk meg senere
smiley_emoticons_nicken.gif

Etter hva jeg har lest har nok Pantzi sunt av denne?


hihi


Du glemte visst denne delen:
Grepolis er et pengespill

:)
 
Sist redigert:

DeletedUser1049

Guest
Ryktes at Snikende Ullteppe har brukt dobbelt så mye gull enn New Hope allerede første dagen siden den nye eventen, etter at de har sagt allerede tredje gangen at de gir seg denne serveren. :)

Om 5 måneder så har man dessverre ikke nådd 60mill poeng og kravet reduseres til 28mill, etter nye 4 måneder så er man fortsatt ikke i nærheten så det reduseres igjen... og igjen... og igjen.....

Det er 15 måneder til VU starter og sikkert 6 måneder med varesending på 6x varekravet før den er ferdig, såfremt dere ikke da fortsetter med å sende inn juksespillere for å feede dere byer og bygger som noen helter døgnet rundt i 12 måneder. Da skulle du gjerne ha vært god til å bygge. Er vel også litt prekært at man allerede har noen utestengninger for bruk av farm-bot i alliansen din slik av det er et lite aktuelt hjelpmiddel om man vil unngå perm-ban. :p

Etter mine beregninger så er det et sted mellom 400,000 og 500,000 gull å mine her til meg, noe som vil si at jeg aldri mer vil behøve å hverken mine gull eller kjøpe gull i min levetid. Tror dette kommer til å bli en veldig bra server.

Gulpis har sikkert en formening om hva man kan få til på en server med 500,000 gull?
 

DeletedUser1363

Guest
''Juksespillere'' sier man. Men han nevner ikke at SU har prøvd hele serveren 1 eneste KS mot New Hope, mens de var ¨online¨. Det var en by fra torreto som hadde rundt 1500 poeng. Ok, vi fortsetter. Vestlendingen har sagt i dag at vi orker å sende KS bare når dokker er offline. Først og fremst, vil dere at vi skal informere SU når New Hope vil sende KS, sånn at dokker kan være online hele tiden? Så vidt jeg husker, den eneste måten dokker har tatt byer er når folk ble utvist. Stemmer ikke det? Ok, vi fortsetter igjen. Vi er mot hele kartet, det er New Hope som har rundt 7 aktive spillere, mot SU som er rundt 26 medlemmer, men 15 aktive spillere. SU har også mer enn 100+ byer enn oss. Nei? Vi fortsetter. Dokker har sagt at vi bruker veldig mye gull på eventer og at vi er mektige bare på grunn av flyvere. Ok, eventen har startet for 2 dager siden. Jeg havner akkurat på 23. plass. Jeg lurer på om top 10 er laget bare av SU spillere, fordi det er kanskje dere som sliter uten flyvere som dere kunne se siste uken. Vi har tatt byer fra dere fra overalt, ikke bare før bonus og ikke bare med Elena, siden vi lager tropper, vi trenger ikke festivaler for høyere kulturnivå.
Så vidt jeg ser, det eneste ting som skjer hele tiden er at dokker klager at dokker taper og at det blir en del ghosting. Ingen problem. Vi skal ikke la dere vinne bare fordi dere ei lei.
Til slutt, du er en veldig egoistisk spiller, Charlie. Du angriper sjelden, du hjelper ikke dine kollegaer, du bryr deg bare om deg selv og din gull. Jeg sa det til Vestlendingen også, vi skal spiller på hver eneste server, til dere vinner mot oss. Ingen får gratis serverer fra nå av. Dere har det så lett på kartet, men dere kjenner ikke taktikk. Jeg spurte mine kollegaer om jeg skulle fortelle dere hva dere kan gjøre mot oss, men de sa nei, om dokker hadde vært smart nok, så hadde det vært en no brainer.

Gull veier ikke en dritt, om du er dårlig og egoistisk generelt. Jeg har spillt mot spillere med bot + 2 mil. gull som måtte hele tiden ghoste, fordi de spilte bare for sæ selv akkurat som dere gjør.


Og nei, varesending vil ta maks 2-4 uker. Som sagt, vi er ikke like dårlig som dere. :)
 

DeletedUser1049

Guest
Så vidt jeg ser, det eneste ting som skjer hele tiden er at dokker klager at dokker taper og at det blir en del ghosting. Ingen problem. Vi skal ikke la dere vinne bare fordi dere ei lei.

Uhm, jeg tror argumentet mitt var at "jeg er lei av å spille med folk som jukser". På en VU-server finnes det ikke noe verre juks enn at man har falske kontoer som feeder byer og "gir" dere et VU-område trygt plassert unna fienden. Det finnes vel heller ingen verre måte å jukse på enn å fake og feede byer inne på øyer dominert av mostandere heller, som dere gjorde mot Azteks i sør og mot oss i sentrum. En spiller, en konto, blir glatt ignorert når man kan komme unna med det.

Som sagt, vi har bedre ting å bruke tiden vår på enn å bruke 20 timer i døgnet på angrep imot fra 05.00 til 01.00 fra folk som jukser. Ja, jeg vet du selv bare kaller det dere holder på med "moralsk tvilsomt", men som bytting påpekte, er det egentlig noen forskjell på de to?
 

DeletedUser1363

Guest
De eneste som feeder byer til oss er dokker :).

Dokker sier at vi angriper dere 20 timer i døgnet, ja, ok. Men det som er interessant er at dere er også online de 20 timene/døgn. Hmm, jeg ser et mønster her. Ingen jukser, hvis du har ikke bevis. Jeg jukset i starten, ble utvist som normalt. Italienerne jukset og dokker feeder på byenes demmes, som er også normalt. Men ka ellers? Har dokker en unnskyldning hver eneste gang dere taper? Jeg skjønner ikke vitsen engang. Du vinner ikke engang på Sparta, og vi spiller ikke der. Om jeg hadde vært deg, så hadde jeg holdt kjeft av skammen.
 

DeletedUser1049

Guest
Dokker sier at vi angriper dere 20 timer i døgnet, ja, ok.

Og det er vel her litt av problemet til Innogames ligger. Skal du spille erobring i Norge, og særlig med VU, så må du være villig til å sette av 20 timer i døgnet til Grepolis de neste 16 månedene. Det at folk ikke er villige til det burde ikke komme som noe sjokk på noen, så trenden med at ingen spiller erobring i Norge vil nok bare fortsette. Ingen spillere, ingen inntekter, ingen grunn til å lage nye erobringsservere.

Ingen jukser, hvis du har ikke bevis. Jeg jukset i starten, ble utvist som normalt.

Jeg har litt problemer med å prosessere akkurat det sitatet der.... "Ingen jukser .... bevis ... jeg jukser ... ble tatt for juks... normalt...."

Det at man har en lav terskel for å jukse og innrømmer juks, gir jo et godt inntrykk av hvem man spiller mot. Du har jo innrømmet massiv feeding av byer i tidligere post her og bare kalt det "moralsk tvilsomt" og ikke juks, siden man ikke blir tatt for det.

Det er som ungene som sitter i sandkassa og hver gang du kommer så går alle de andre for de vil ikke tilbringe noe tid sammen med deg. Du sitter igjen alene i sandkasse hver gang, hele tiden, og du tror fortsatt at det er dems feil og ikke din? Snakker om selvinnsikt......
 

DeletedUser1363

Guest
Ryktes Charlie, at dokker feeder også kontoer, så til å påstå at dokker er fair, er bare hypokritisk. Eksempel er Vestlendingen som har erobrert 2 store byer i 55 ved siden av oss (som kanskje er ikke Vestlendingen lenger på kontoen). Men det er null stress, dere klarer ikke å ta byer fra oss i dokkers egen sjø.
 

DeletedUser1049

Guest
Tilbake til dette med at du jukser. Det vanlige er jo at man gjør noe galt og sier "det var jeg ikke klar over, beklager skal ikke skje igjen", men du sier jo at du bevisst jukser hver gang, du er veldig klar over at det er galt det du gjør, og likevel velger du å gjøre det. Det er en brist i din karakter, som sikkert også gjenspeiler seg i livet ditt utenfor Grepolis. Mulig at det er derfor du har 20 timer i døgnet til å spille fordi alt jukset du foretar deg i dagliglivet har fått deg utestengt fra alle aktiviteter? I så fall skal jeg ikke ta ifra deg det eneste som synes å gi livet ditt mening, det ville være ondskapsfullt, på tross av at du er den du er.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg har ikke 20 timer/døgn til å spille. :) Jeg jobber og studerer i tillegg. Og jeg jukser ikke :). Grepolis gjenspeiler seg ikke i livet mitt i det hele tatt, du hadde vært sjokkert om du hadde møtt meg i virkeligheten. Så å være frustrert å angripe meg personlig utenfor spillet, betyr at du, selv, har noen ting du må tenker over. Just a tip.
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg kan bare forholde meg til det du skriver, da jeg ikke kjenner deg. Og det du skriver er at du jukser, du ble tatt, som normalt (som betyr at du gjør dette hver gang, hele tiden). Jeg må jo bare ta ditt ord på det, men det stemmer jo ganske bra med min oppfattelse av deg.

Ingen kommentar til "at du visste at det var galt, men valgte å gjøre det likevel"? For at du jukset var ikke noe uhell? Og at du blir tatt hver gang ("som normalt") til slutt er ikke noe som bare har skjedd en sjelden gang?

For du er en juksepave, en som har innrømmet sine synder, en som gang på gang har blitt tatt, og som aldri angrer på at du forsøkte å skaffe deg fordeler over andre på uærlig vis. Det er fakta og ikke min personlige mening.
 

DeletedUser1363

Guest
Gang på gang har blitt tatt? Ka du snakker om haha. Jeg ble tatt en gang, å bli tatt er normalt, ikke at jeg gjør det veldig ofte. Og å skrive at ¨ det er fakta¨ betyr ingen ting. Alt det her er din personlig mening om meg som jeg bryr ikke om. Du er fortsatt salty etter Rethymnos, jeg lurer på kem du var der :).
 

DeletedUser1049

Guest
Du er fortsatt salty etter Rethymnos, jeg lurer på kem du var der :).

Jeg er fortsatt 11. største spiller på Rethymnos og mye større enn deg. Rart du ikke har lagt merke til de over deg på resultatlista? Men det er kanskje slik når du mistet 95% av byene dine der mens du var utestengt for juks der også? Å? Nevnte jeg juks? JUKS. JUKS. JUKS. Navnet ditt blir vel snart lagt inn i Wikipedia som et underpunkt til forklaring av juks.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg kan ta byene mine tilbake når som helst haha. At du forklarer at du er bedre enn meg fordi du ligger på 11 plass med byer i sjø 0, og har ingen sjanse til å vinne, når jeg sluttet å spille på Rethymnos og venter at verden er over, forteller igjen du er en hypokrit haha.

Største spiller HAHAHAHAHA.

Du skal aldri vinne en til server til jeg er her. Du skal be meg i fremtiden til å la deg vinne. Kisses.
 

DeletedUser1049

Guest
Juks, juks, juks, juks, juks, juks. Navnet ditt vil for alltid forbindes med juks. Mulig jeg aldri vinner noe mer enn de seierene jeg allerede har, men de er alle vunnet uten juks eller utestengelser, mens du har vært utestengt for juks på både Rethymnos og Troja, som gjør at enhver seier du oppnår aldri vil bety noen ting, for de er oppnådd gjennom juks.
 
Topp