Ryktebørs - Troja

DeletedUser1342

Guest
Usikker på hvordan dere spiller i romania når dere blir så glad av å ta en by...

vi har fortsatt tatt 4 byer mer fra dere enn dere har tatt fra oss...uten at vi har skrytt over det på forum...
 

DeletedUser1049

Guest
Jeg skjønte vel heller ikke helt referansen. Om det var et hint til at en hel allianse som spiller Grepo professjonelt 24/7 får bedre resultater enn en gjeng hobby-spillere på en server som ingen egentlig har lyst til å spille på, så tror jeg vi har dekket det tidligere.

@Pantzi Du er nok en god Grepo-spiller, men du har langt å gå før du er en veldig god spiller. Det som er ditt største hinder er din arroganse, som gjør vesentlig skade på resultatene deres og som er en taktisk katastrofe. Av en eller annen grunn så har du en indre trang til å "dele hvor flink du er" uten å skjønne effekten av informasjon i dette spillet.

1) Sende meg PM hvor du forteller meg at du skal angripe en by om 7 timer med alt du har av flyvere? Mer enn nok tid til å lage en plan for å slakte hele flyverparken din uten særlige problemer. Var det smart?
2) Sende meg PM om at du har KS inne i en by og at byen er tapt? Mer enn nok tid til å lage en plan og redde byen.
3) Sende PM om at vi "bare kan angripe" med Erobringsrapporten fordi du har klart å time inn masse DLU på en in-aktiv by? Vi kunne jo fort ha mistet alle flyveren våre i hele alliansen med dårlig uttelling, men det sparte vi fordi du hadde et stort behov for "å dele".

Før du kommer deg over trangen til å fortelle alle hvor god du er på spillet, så vil du aldri bli så god som du tror du er. For er du virkelig så god så er det aldri noe behov for å fortelle det, folk bare vet.
 

DeletedUser1363

Guest
Usikker på hvordan dere spiller i romania når dere blir så glad av å ta en by...

vi har fortsatt tatt 4 byer mer fra dere enn dere har tatt fra oss...uten at vi har skrytt over det på forum...
Dokker har faktisk tadd 7 eller 8 byer fra oss til sammen, men bare 1 som telles, som er fra torreto, de andre har ikke engang sagt at de hadde KS i byene og er ikke lenger med i våres allianse. Vi skryter ikke haha, men det va du som var veldig glad at dokker drepte KS-en vår. Selv om at vi hadde 2k biremer i hjørnet, men ville se om dokker angriper om vi stiller frem med mindre.
 

DeletedUser1363

Guest
Jeg skjønte vel heller ikke helt referansen. Om det var et hint til at en hel allianse som spiller Grepo professjonelt 24/7 får bedre resultater enn en gjeng hobby-spillere på en server som ingen egentlig har lyst til å spille på, så tror jeg vi har dekket det tidligere.

@Pantzi Du er nok en god Grepo-spiller, men du har langt å gå før du er en veldig god spiller. Det som er ditt største hinder er din arroganse, som gjør vesentlig skade på resultatene deres og som er en taktisk katastrofe. Av en eller annen grunn så har du en indre trang til å "dele hvor flink du er" uten å skjønne effekten av informasjon i dette spillet.

1) Sende meg PM hvor du forteller meg at du skal angripe en by om 7 timer med alt du har av flyvere? Mer enn nok tid til å lage en plan for å slakte hele flyverparken din uten særlige problemer. Var det smart?
2) Sende meg PM om at du har KS inne i en by og at byen er tapt? Mer enn nok tid til å lage en plan og redde byen.
3) Sende PM om at vi "bare kan angripe" med Erobringsrapporten fordi du har klart å time inn masse DLU på en in-aktiv by? Vi kunne jo fort ha mistet alle flyveren våre i hele alliansen med dårlig uttelling, men det sparte vi fordi du hadde et stort behov for "å dele".

Før du kommer deg over trangen til å fortelle alle hvor god du er på spillet, så vil du aldri bli så god som du tror du er. For er du virkelig så god så er det aldri noe behov for å fortelle det, folk bare vet.
Du e slitsom. Om jeg spiller grepo professjonelt 24/7 koffer mister jeg alltid troppene der oppe mot dokker? Jeg har også tid når jeg er inaktiv. Uansett, min arroganse er resultatet på at jeg er bedre enn dokker. Egentlig så er det ikke arroganse, jeg prøver bare å irritere dokker. Også som nettopp sagt, jeg har mer enn nok Flyvere til neste eventen. Og som sagt IGJEN, vi har bare prøvd å se om dokker skal angripe om vi har bare 20% av biremene på alighieri sin by. Vi bare leker med dokker, som er rovdyr leker med sin mat.

Ps: Jeg har ikke timet inn DLU, jeg angrep bare så så jeg at ingen angrep kommer fra dokker selv om dokker hadde trip der, så sendte vi støtten etter hvert. Husk at det er hastighet 6 her.


Ps.2: Om ingen vil spille her, koffer prøver dokker så hardt fortsatt haha? Jokes on you.
 

DeletedUser1342

Guest
Du e slitsom. Om jeg spiller grepo professjonelt 24/7 koffer mister jeg alltid troppene der oppe mot dokker? Jeg har også tid når jeg er inaktiv. Uansett, min arroganse er resultatet på at jeg er bedre enn dokker. Egentlig så er det ikke arroganse, jeg prøver bare å irritere dokker. Også som nettopp sagt, jeg har mer enn nok Flyvere til neste eventen. Og som sagt IGJEN, vi har bare prøvd å se om dokker skal angripe om vi har bare 20% av biremene på alighieri sin by. Vi bare leker med dokker, som er rovdyr leker med sin mat.

Ps: Jeg har ikke timet inn DLU, jeg angrep bare så så jeg at ingen angrep kommer fra dokker selv om dokker hadde trip der, så sendte vi støtten etter hvert. Husk at det er hastighet 6 her.


Ps.2: Om ingen vil spille her, koffer prøver dokker så hardt fortsatt haha? Jokes on you.

"jeg har mer enn nok flyvere til neste event"

Gratulerer, du grunnla akkurat at hovedgrunnen til at du er der du er, er på grunn av gull... der var du flink.
 

DeletedUser1049

Guest
Også som nettopp sagt, jeg har mer enn nok Flyvere til neste eventen.

Og deri ligger vel mye av sannheten? Uten en event med flyvere på sterioder, så funker vel egentlig ikke den hyperaktive strategien med å jakte kp ved å prøve å finne inkative spillere eller spillere hvor alarmen ikke varsler? Om du må vente en uke eller to på å bygge en manti-by fra bunnen istedenfor å bare kjøpe den om og om igjen, så hadde du bare vært et anonymt spøkelse langt ned på kriger-rankingen. Det er derfor du er så komisk med å annonsere så høyt at du er nummer en. Fordi det handler ikke om en "skill" i spillet, men om en kjøpt og betalt poengsum som enhver kunne ha fått om de hadde gjort det samme. Og vi får jo aldri vite om du faktisk er noen god kriger, for som du sier, "du har jo mer enn nok" frem til neste gang du kan kjøpe deg flere kriger-poeng.
 

DeletedUser1363

Guest
Dokker hadde samme tilgang til eventen som oss. Dokker hadde også flyvere på ¨steroider¨. Dokker hadde mye mer gull enn oss. Så lenge vi slår dokker, så er vi bedre. Så lett er det. Slutt å sutre, dokker fikk gratis byer fra Italienerne. Dokker har mer med 500k poeng enn oss. Dokker har nesten 100 byer mer en oss. Men nei, dokker bruker jo byene til festivaler og olimpiske leker. Det er derfor dokker sliter med tropper.

Ps: Jeg var online i dag hele dagen, men ville vise dokker hvordan en allianse bruken sin styrke og sine ¨Steroider¨. Ikke som dokker, som er altfor redd til å angripe med dem og altfor egoistisk til å spille som en hel. Vestlendinger sa jo det selv, at dokker spiller helt kaotisk og ingen høre på hverandre. Dokker spiller som dokker vil spille på eget hånd. Det er derfor dokker taper. Dokker er ikke en hel allianse, dokker e bare egoistiske enheter innafor en allianse. Det har vært morsomt å leke med dokker though. Men neste gang skal vi også prøve å spille en revolt server, til å se om at ¨erobring er shit¨ er nok en god grunn at dokker taper eller ikke :).

Å sutre er dokker best på, btw.
 

DeletedUser1049

Guest
Du vet at om du og jeg starter på en server, helt alene, 175 poeng hver, ingen farm-bot som får deg bannet i 3 dager, ikke gull, ingen event, ingen venner som lager byer og gir til deg, så vet du at jeg lett bygger mer enn dobbelt så fort som deg, kanskje så mye som 3 ganger fortere. Så mens du bygger flyvere å prøver å fange mine tropper for KP så bygger jeg bare ifra deg. Når jeg har 10 byer og du bare 3, så kommer jeg til å klare å sette et KS i en av dine byer og Game over.

Det er ingen som betviler at du innenfor dagens rammer slår oss, men om vi fjerner alle de eksterne faktorene som hjelper deg og du må sloss mann mot mann, så er du ingen match overhodet.
 

DeletedUser1363

Guest
Du er en go arkitekt og det er alt hahahaha, bygg fortsatt byer for oss å ta i fremtiden!

Jeg er bedre enn deg mens jeg sover også. Du er bare en født taper. Grin fortsatt. Kisses!
 

DeletedUser1342

Guest
Jeg syter forsåvidt ikke.

Jeg mener at du ikke er like god som du prøver å fremstå og synes egentlig at det er litt latterlig. Du er litt sånn Armens type, bare bedre taktisk og spillmessig.

Du er god, for all del, men ikke noe toppklasse. Det er ikke jeg heller, men jeg har heller ikke den kvalme holdningen og cocky innstillingen.

Jeg har spilt mot og med folk som guller mer og mindre enn deg..og i begge kategorier kan jeg finne folk som er bedre enn deg.

Så skal det sies at 50% av alliansen din spiller veldig bra sammen, og dere har funnet en gjeng som passer godt sammen. Dessverre er det ikke helt rent mel i posen alltid. Vet ikke hvor mange utestengelser hittil, har bare fått med meg 2. + at imo er det litt shady/ på kanten å invitere folk inn / få folk til å bygge for seg. Skjønner at det er litt vanskelig å komme fra romania der jeg regner med de fleste spiller slik bimbi spilte...Masse boter og juks. Probleme er at det er veldig lite av det her på .no, så da blir det tydelig når folk spiller sånn.

Hittil i mitt gp spill ( etter at jeg startet igjen i 2017), så er Korku/Gulpis og Adrhill de to beste aktive jeg har spilt med/mot (spillere som er like god/mulig bedre, som har stukket hodet innom og simmet) teller ikke. Dessverre har begge gitt seg med gp/forlatt .no. De er kanskje like kvalme og cocky som deg til tider, men 10x bedre. De har bla. noe statistikk å støtte seg på.

Hadde "the old legends" kommet tilbake, mafa3k &co bla. Hadde du vippset cc til å bygge byer for deg fordi du ikke hadde hatt sjans. Hadde de i tilleg fått like mye gull som du bruker så ja..du skjønner poenget. De aller beste på .no ser ut som har tatt seg en liten pause...men de dukker alltid opp igjen en gang iblant. Grunnen til at de fleste gode slutter/tar pause er ofte pga helt sykt urettferdig spill for at andre skal kunne hevde seg på nivå med dem, eller ekstremt mye syting.

Tror CC er litt enig med meg her, tror ikke han heller mener å syte, men er litt lei av den arrogante innstillingen din. Alle har selvfølgelig lik mulighet til å betale penger for å spille gp og velge beløp selv, tingen er at de fleste skryter ikke av at de har gjort det, slik som du indirekte gjør ved å skryte over krigerrank.
 

bytting

Well-Known Member
Men neste gang skal vi også prøve å spille en revolt server, til å se om at ¨erobring er shit¨ er nok en god grunn at dokker taper eller ikke :).
De lærde strides om hvor brå overgangen mellom erobring <-> opprør er. På ryktiss til Heraklion finner dere gulltutorialen til gulpis. Den er legendarisk. Dere kan jo starte med den. Gulpis kom seg opp på 4d plass på en dansk server ved å følge den skjmatisk, så ingen vil om at den fungerer.
 
Sist redigert:

DeletedUser1342

Guest
De lærde strides om hvor brå overgangen mellom erobring <-> opprør er. På ryktiss til Heraklion finner dere gulltutorialen til gulpis. Den er legendarisk. Dere kan jo starte med den. Gulpis kom seg opp på 4d plass på en dansk server ved å følge den skjmatisk, så ingen vil om at den fungerer.

ettersom at den ryktebørsen er på et par sider, dersom du vet nøyaktig hvor er det bare å sende link..
 
Topp