Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ikke vær så butthurt nå da Lysi. Når du en gang ser tilbake blir det med en erkjennelse av at å få tildelt en byttingpris var selve høydepunktet i grepo-karrieren din.

Print det ut, ramm det inn og vis det til barnebarna dine.
 

DeletedUser1353

Guest
Ikke vær så butthurt nå da Lysi. Når du en gang ser tilbake blir det med en erkjennelse av at å få tildelt en byttingpris var selve høydepunktet i grepo-karrieren din.

Print det ut, ramm det inn og vis det til barnebarna dine.

Vil nå hevde at en pris som kun blir gitt til prisgiverens motstandere ikke er noe særlig å skryte over, og at alle som har sagt noe i mot deg på denne ryktisen fikk en pris.

Ryktes dermed at prisen er like inflert som den zimbabwske økonomien, og at jeg dermed ikke ser på det som en bragd. Takker ikke ja til deltagelsepremier
smiley_emoticons_headstand.gif
 

DeletedUser823

Guest
De byttingprisene er noen høydepunkt ja, men det er vel heller høydepunktet av det du skriver på forum. Diplomene, i hvert fall de fleste av de, er morsomme.

Kan vel påstå at bytting-prisene i hvert fall ikke har noe med ens ingame egenskaper. Tror de fleste heller liker diplomene du får når du vinner. Derimot er det kanskje litt lenge siden sist, så du husker kanskje ikke hvodan et føles ut å få en?
 

bytting

Well-Known Member
Uff, skal ikke være lett nei, først griner de fordi jeg sa det kanskje ikke ble prisutdeling. Så delte jeg ut noen, og så siper de jammen da og.

Jaja, man kan ikke gjøre alle til lags.
 

bytting

Well-Known Member
Vil nå hevde at en pris som kun blir gitt til prisgiverens motstandere ikke er noe særlig å skryte over, og at alle som har sagt noe i mot deg på denne ryktisen fikk en pris
At brorparten av prisene går til fjortissbataljonen er vel mest et uttrykk for at ingen evner/viljer å motsi meg uten å varte opp med usaklighetsstafett. Får ta det som et slags kompliment kanskje - when all else fails, send in the clowns lizzm.
Eller kanskje er det mest et utrykk for at den synkronsvømming for griser-stilen dere har lagt dere til dominerer og overdøver hele ryktiss. Virker som det er stort sett bare jeg som er sær nok til å gidde å debattere med noen som bare har som eneste en vil oppnå i et ordskifte er å sørge for at det ikke blir noen debatt.

Ryktes dermed at prisen er like inflert som den zimbabwske økonomien, og at jeg dermed ikke ser på det som en bragd. Takker ikke ja til deltagelsepremier
smiley_emoticons_headstand.gif
Som draKe er inne på, de prisene er hysterisk morsomme og underholdende, og utrykk for, som så mye annet av det jeg skriver her på ryktiss, et unikt og utsøkt komisk geni. At du føler deg butthurt for at det ble litt på din bekostning for så være, at du valser rundt som en kongen av stråmenn her inne er nå på grensen til å være en smule frekt(greit nok at det er ryktiss og sånn, men), så da får du nesten tåle det.

Kan vel påstå at bytting-prisene i hvert fall ikke har noe med ens ingame egenskaper.
Noen som har telefonnummeret til Fox Mulder? At en pris som har som sin raison d'être å være priser for ryktiss baserer seg på ryktiss er visst et mysterium.
Derimot er det kanskje litt lenge siden sist, så du husker kanskje ikke hvodan et føles ut å få en?
Har vunnet såpass mange ganger at de prisene er, for meg, såpass inflert at de har samme verdi som den zimbabwske økonomien. Da kan jeg unne meg luksusen å kunne heve blikket litt utover den trange vinner/taper-binariteten, og heller se etter interessant spill. Skal nå sies at spillet på de 3 siste serverne ikke har vært så interessant akkurat, men ser ikke på det som min feil, så. På den siste har jeg ikke sett på det på som mitt ansvar lenger heller.
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Apropos likes: gjentar mitt forslag om at like-funksjonen utbedres slik at man kan like egne innlegg.

Føler det er litt innskrenkelse av ytringsfriheten, samt ikke til å legge skjul på at det er litt diskriminerende at jeg er den eneste som ikke får lov til til å trykke 'liker' på de beste innleggene.

:)
 
Topp