Ryktebørs

DeletedUser1342

Guest
vanskelig å øke fort når man spiller så lite som meg :)
noen andre som lukter den sterke lukten av unnskyldninger her??
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at å få frem hvem som er verdt å spille med eller ikke, er trikset å trappe ned på en server, da "kryper" gjerne sannheten om andre "spillerers" sanne holdning frem
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at flertallet i grepolis teamet har en "rå" oppførsel mot andre spillere ingame - man skulle vel tro de viste bedre når de er lønnet av InnoGames
smiley_emoticons_irre.gif


Edit: Dette rykte gjelder ikke noe jeg har opplevd, bare til info!
Og klager med dokumentasjon kan sendes på Engelsk til:
973263328

grepolis-support@innogames.com
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at jeg er spent på hva som skjer, om mindre alliansen finner ut at dette er en "Dominasjonsverden" - om det da går opp et lys
smiley_emoticons_idea2.gif

 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen er så opphengt av å felles mobbe spillere, at dem klarer ikke å samarbeide, helt latterlig å høre spillere som er så "lost in space" som det.
smiley_emoticons_irre.gif

"Det ryktes" at da kan de like greit slutte å spille, slik at andre kan få samarbeide på en god måte
smiley_emoticons_cyclops.gif
 

DeletedUser823

Guest
"Det ryktes" at noen er så opphengt av å felles mobbe spillere, at dem klarer ikke å samarbeide, helt latterlig å høre spillere som er så "lost in space" som det.
smiley_emoticons_irre.gif

"Det ryktes" at da kan de like greit slutte å spille, slik at andre kan få samarbeide på en god måte
smiley_emoticons_cyclops.gif
Det ryktes at jeg ikke vet hvilken spiller du snakker om, men mobbing er aldri greit.
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen er "kjempe" sint på Foxxen og klarer ikke å komme over det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

"Det ryktes" derfor på PM at Foxxen er så forelska.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

"Det ryktes" at til og med noen i DU vet at dette bare er "fleip"
smiley_emoticons_cuinlove.gif

"Det ryktes" at Foxxen ikke kjenner til en eneste sommerfugl
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen er så opphengt av å felles mobbe spillere, at dem klarer ikke å samarbeide, helt latterlig å høre spillere som er så "lost in space" som det.
smiley_emoticons_irre.gif
"Det ryktes" at dette faktisk ikke var mobbing likevel med en advarsel det var en felles mening om.
"Det ryktes" at det tok ikke lange tiden før jeg fikk se hva andre mente, så til det sier jeg da:
 

DeletedUser670

Guest
Ryktes at noen syntes det er så ekstremt gøy å deffe med både OLU i utsatte byer og Sverdmenn da det kommer mantier fra samme by hele veien??
 

Fabi2

Active Member
Ryktes at det nærmer seg tid for at jeg fullbyrder det jeg gjorde et forsøk på for noen måneder siden.
 

DeletedUser1342

Guest
Gulpis nu må du huske at 22 pladsen kan være svær at opnå.
smiley_emoticons_nicken.gif
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
Haha, kommer fra han som overtar en 1.plass.

Foresten, har du hørt om spillere som gjør noe utenfor grepolis også? som ikke bruker like mye tid som andre? det er vanskelig å definere hva som gjør en god. Men det er for enkelt og gå på plasseringen xD
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Topp