Ryktebørsen

DeletedUser114

Guest
Betas ryktebørs!!!

Her burde det være mange skittne rykter folkens;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser114

Guest
kan starte med et rykte da:)

det ryktes at frk slayer i går faila max med å angripe seg selv istedefår nabobyen. å merket det ikke før leeenge etterpå:p
Leta hardt å brutalt i 10 minutter etter hvem å hvor angrepet var på vei.. før hun oppdaget hun hadde sendt det på seg selv...

MAKAN!?!
 

DeletedUser

Guest
ryktes at en spiller skal overta en annen sin konto!!! hvem det er som slutter og hvem som overtar er ukjent...
 

DeletedUser114

Guest
Skeptisk:p

Det ryktes at en høytstående spiller i SF sammenligner seg selv og alliansen sin med George.w.bush og Amerika i NATO... Samme spiller skal også ha ment at "uaktiv" er et norskt ord... I REST MY CASE
 

DeletedUser

Guest
arishmael, er det meg du snakker om? xD
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
nei, faktisk visste jeg ikke om deg... vet om en annen jeg:p

navn og størrelse fortsatt ukjent
 

DeletedUser114

Guest
jeg synes arishmael kommer med det samme rykte på alle servere jeg:)

snakker du om deg selv IGJEN??? :)
 

DeletedUser

Guest
Lett det vel prøvde å angripe han og da stod det : Denne spilleren er utvist fra spillet, samme med spionasje.:p
 

DeletedUser

Guest
Nei vi sendte inn en spion i UF som kom ut etter å fått den infoen som trengtes av dere ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei vi sendte inn en spion i UF som kom ut etter å fått den infoen som trengtes av dere ;)

Bortsett fra at Kristian98tr ikke hadde rettigheter til noen sensitiv informasjon.
Jeg regner med at det er han dere tenker på og ikke Lillepk.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg har egentlig ikke peiling, han sa til meg at han var spion hos dere, vet ikke hvem lillepk er for en. Stund siden jeg spillte sist :p
 

DeletedUser

Guest
ryktes at BK spillere sender hat brev til en spiller som har fått ny eier og bytta stamme xD
 
Topp