Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at her forsvares det med både fs og bir.
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg har hatt en prat med person 1. Person 1 ville ikke snakke med meg ettersom at jeg "er en type som deler dialoger", og person 1 håpte jeg kunne respektere dette. Litt etterpå så videresender person 1 vår konversasjon til noen andre. Jeg håper at person 1 i fremtiden ikke gjør noe mot andre som man ikke skal gjøre mot person 1.
 

DeletedUser760

Guest
Det ryktes at jeg har hatt en prat med person 1. Person 1 ville ikke snakke med meg ettersom at jeg "er en type som deler dialoger", og person 1 håpte jeg kunne respektere dette. Litt etterpå så videresender person 1 vår konversasjon til noen andre. Jeg håper at person 1 i fremtiden ikke gjør noe mot andre som man ikke skal gjøre mot person 1.
Hahaha, dette er jo bare et eksempel på at du er mye verre. Publiserer hele greia på et åpent forum :D
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen har delt info om alliansen sin med fienden. All dokumentasjon tilsier dette. Vedkommende dette ryktet dreier som om klarer ikke å motbevise dette. "Det rykes" videre at noen skriver mye pm i løpet av en verden, kun for å plage andre.
 

DeletedUser823

Guest
Hahaha, dette er jo bare et eksempel på at du er mye verre. Publiserer hele greia på et åpent forum :D
Det ryktes at jeg ikke har delt den samtalen på et åpent forum, så det du sier stemmer nå ikke. Jeg delte bare at person 1 har delt samtalen. Ser du noen form for samtale i det innlegget mitt som jeg delte?

"Det ryktes" at noen har delt info om alliansen sin med fienden. All dokumentasjon tilsier dette. Vedkommende dette ryktet dreier som om klarer ikke å motbevise dette. "Det rykes" videre at noen skriver mye pm i løpet av en verden, kun for å plage andre.
Det ryktes at det ikke er delt informasjon om alliansen til fienden, men heller delt en ting du skrev om hva du skulle gjøre mot samuraien.
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at jeg fant igjen meldingen til samuraien, men ettersom at jeg er blokkert regner jeg med at ingen vil se den. Vil nok heller ikke se den, og fortsette å ha sine egne "bevis".
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Hehe, sparte opp ingredienser noen dager nå. Nå som jeg har fått oversikt... dere har mange i toppen på eventen
smiley_emoticons_oh-no2.gif
Så vi får legge inn litt energi for å ta dere igjen
smiley_emoticons_smilenew.gif
 
Topp