Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ehhh...herregud...merker at denne samtalen blir å ta veldig lang tid om du ikke leser hverken det jeg skriver eller det du selv skriver...

Hva da mener du den danske er et eksempel på?
 

DeletedUser1284

Guest
Hjelper ikke å bli frustrert tjommi:)

Hvordan gjorde jeg det på dk, og hvor mye gull kjøpte jeg:)Skal bare teste hukommelsen din:)
 

bytting

Well-Known Member
"Hvordan du gjorde det", gjorde hva da?

Hvor mye gull som ble kjøpt vet jeg ikke, men det ble kjøpt inn for ca 1500 kr
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Trodde du hadde godt hukommelse :)
Som du ser så har jeg ekstremt god hukommelse:

Som du sikkert husker fjernet jeg taushetsplikten min, så om du har vert inne å sjekket har jeg kjøpt for 100 kr. Første gang siden November 2017 #GodKundeIkkeSnylt
Ikke at jeg har noen innkjøp å vise til på denne kontoen.... enda
Tror ikke at det er en spiller på .no som har vert like ærlig om innkjøp av gull som meg Så ja, alt jeg sier stemmer

:)
 

DeletedUser1284

Guest
Hvor mye gull som ble kjøpt vet jeg ikke, men det ble kjøpt inn for ca 1500 kr
Ikke for å være en norsklærer, men er ikke dette en liten motsigelse? :) Og nei, hjelper ikke å dikte opp, jeg sendte deg jo screenshot av innkjøpt jeg gjorde;)
 

bytting

Well-Known Member
Nei, det er ingen selvmotsigelse.

Ja, og de screenshotsene viste at det ble kjøpt for 1500,-. Men det er nå bare å lime de inn på nytt om du mener jeg husker feil.
 

DeletedUser1347

Guest
Det ryktes at Aftermath e rank 1
1 Aftermath 793991 23 34521
2 De utrolige 782729 21 37273
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at ekte profesjonelle grepolis spillere vet at det er lov å skrive noob både på forum og ingame.
 

DeletedUser1347

Guest
smiley_emoticons_headstand.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Ryktet sier onkel Saltking har kjøpt en by til Gulpis i konfirmasjonsgave.
Forskudd på arv er vell det riktige begrepet å bruke;) Han glemte dessverre å skrive testamentet, så får ikke hele kaka selv:( Men men, hva sier man, selv de rike må dele:D
 

bytting

Well-Known Member
hmm...må jo innrømme at jeg er litt skuffa. Hadde jo gledet meg til gull vs skillz. Kunne jo sagt skillz vs skillz istedetfor da, men så er det nå dessverre bare en av meg. Litt vel schrødingers katt å være i begge alliansene samtidig. Eller....kanskje spørre Maffa om dispansasjon så kan jeg spille med to kontoer, en i hver allians. Sånn dele broderlig på skillza i god gammel kommunistisk ånd:)
 
Topp