Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Men gider ikke bruge mere tid på forum og jer ;)
I kan jo skrive hvis i vil noget, nå nej har blokeret jer fordi i valgte og blive personlige da i fik modstand
La oss si at fra nå droppes personangrep og nedsettende kommentarer om kjønn (hvilken relevans har det i spillet?). Jeg eller andre har ikke noe ansvar for at det provoserer at jenter spiller.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
NÅ er flere inlegg slettet, pga gjengivelse av PM, anntydninger om at folk skal gå til psykolog, kvinnenedrakking, personangrep og diverse. Hva med å ta seg en tur innom regelverket en gang til å lese hva det faktisk står der, Tror tillogmed den siden står på dansk og burde ikke være så vanselig å forstå!

Videre så har jeg ikke endret på regelverket, jeg trodde reglene var at man ikke hadde lov til å invitere spillere inn, spessielt når jeg leste reglene på wiki. I dette tilfelle har tidligere ansvarlige her i norge ikke greid å oppdatere reglene på wiki (sist oppdatert for 7 årsiden). Så de stemte overhode ikke overens med de reglene man godtar når man lager en konto eller klikker på linken til regelverket. Dette er beklageligt, men er nå rettet opp i!

Jeg har selv spilt spillet i noen år før jeg ble CM, spilt med og mot flere av dere her inne. Vært uenig og kranglet med flere. Tro meg når jeg sier at jeg bryr meg om dette nå. Om noen rapporterer noe her på forum, supportsystemet eller meldinger. Så ser jeg på saken og finer jeg noe straffbart blir det behnadlet i.h.h.t mine rettningslinjer om hvordan regelbrudd skal straffes. Som oftes er jeg snillere.

Et eksempel slik på forrige server da folk fikk en 3 dagers utestengelse for at de delte ut passord slik at flere spillere kunne logge inn på kontoen. Skulle jeg ih.h.t mine rettningslinjer utesteng spillere i 5 dager der alle byer skulle kunne angripes. Så når spillere her mener at support må se ting på en annen måte så forstår jeg virkelig ikke hva de mener.

I denne saken der en spiller blir annklaget for juks her, var faktisk den spilleren først ute å spurte meg om dette var lov, da sa jeg nei, fordi jeg også sjekket opp regelverket på wikien. (jeg kan det ikke utenatt helt enda). Jeg ga spilleren beskjed om at dette ikke var lov og han måtte slutte med det. Så spurte jeg mine overordnede om hva jeg skulle gjøre med en slik sak, og de hadde ikke engang hørt om disse reglene.. Og vi fant ut at feilen var uoppdaterte regler på wikien.

Så ikke annklag folk for å jukse hvis de ikke har brutt regelverket. Også rapporter dere heller juks til meg / support også ser vi om vi kan bekrefte om juks fåregår eller ikke.

Det vart langt og kanskje en smule salty. Sikkert smittsomt dette her.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg beklager, reglener var ikke på dansk, men er oversatt fra dansk forum. Så ryktebørs delen står som Politikk og propaganda.
Link til reglene her på froumet er her!
 

DeletedUser670

Guest
HAHAHAH vet ikke om det bare er meg her, men fy faen dette er bare et online spill. Alt dette blir bare dummere på forum for hver dag som går
smiley_emoticons_hust.gif


Regner med de fleste her er vel over 18 år og kan oppføre seg. Plz se forskjellen på et spill og IRL, for dette virker jo som det er bånn seriøst IRL life
smiley_emoticons_lol.gif
Ryktis pleide å handle om helt andre ting enn dette her :p Tror vi gjerne kan lage en ny post under verdenen som heter Klagebørsen.

-Shipper out
 

DeletedUser1352

Guest
Det rygtes at Halvguden forsøgte at svinge trylle staven 2 gange men han var for langsom til at kaste magi ;)
Det rygtes at Velouria som sædvanligt ikke ville hjælpe hendes venner og sendte 16 bir som landede for sent ;)
Det rygtes at Halvguden missede han snipe med hans bir også
Det rygtes at Halvgudens ks sank i morges 07:47:45
Det rygtes at Halvguden faktisk bare er 1/3 gud
 

DeletedUser1011

Guest
Ryktes at ryktespredningen til Saltking fortsetter i samme spor, er det ikke en ide å forsøke noe nytt når det gamle ikke funker? ;)
 
Topp