Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Ikke så veldig. Om folk heller vil sitte under den gullparasollen så må de få lov til det.

Men merker at det er dårlige vekstforhold for saklig argumentasjon her inne. Voldsomt mye energi som brukes på å unngå å svare på Tigrisen sitt spørsmål ser jeg.
Eller bare ekstremt lite energi som brukes på å svaret spørsmålet. :) Fremdeles litt spent på hva spørsmålet faktisk er, har ikke tatt meg bryet å lese alt som blir skrevet:)#skummlesing
 

bytting

Well-Known Member
Eller bare ekstremt lite energi som brukes på å svaret spørsmålet. :) Fremdeles litt spent på hva spørsmålet faktisk er, har ikke tatt meg bryet å lese alt som blir skrevet:)#skummlesing
At du svarer på ting uten å lese først trengte du egentlig ikke si, det har vel vært nokså tydelig ganske lenge.
 

DeletedUser1284

Guest
Oisann, 12 sider på forumet allerede. :) Gosh som tiden flyr når man har det gøy:)
 

DeletedUser343

Guest
Hvis vi ser bort i fra et ødelagt grepolis regelverk, syntes du det er greit at folk gjennomfører planlagt spill i starten av servere for å skaffe fordeler? Ville du forsvart det opplegget dere har kjørt på denne serveren?

Dette har ikke noe med gullbruk eller pakter/merging og gjøre, så prøv å svar saklig.
Er vel ikke jeg som må svare på dette, men gjør det likevel.
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif


Selv synes jeg ikke at denne typen spill er greit, spesielt den måten som det ble gjennomført på nå. Hadde det vært meg så hadde jeg lagt en halvstor forsinkelse på hele opplegget, for eksempel ventet med overtakelser til etter en god stund etter NB, eller bare latt være i det hele tatt.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Tar ikke noe parti når jeg legger ut innlegg her inne, det blir for dumt da jeg er kun medlem av en av partene og har ikke noe lederrolle der inne. Så det bildet av saltbøssen jeg la ut (som bytting har gjengitt flere ganger) var ment for alle her inne, ikke en spesifikk part.
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif


Akkurat det siste som har skjedd på verdenen, er et resultat av hvordan problem "utrolig vekst" ble løst. Fortsatt godt grunnlag for begge parter å stikke av med en eventuell seier, ingenting er avgjort per dags dato.

Skjønner hvorfor de norske grepolislegendene flykter til utenlandske servere.
Isåfall har de flyktet lengre enn til svensk og dansk server..der er det omtrent som her på norsk. Ihvertfall på svensk server, dansk server er jeg ukjent med. Så er det andelen som har lagt opp/funnet seg ny hobby osv.
 

DeletedUser1284

Guest
Begynt å bli en gjenganger den der I rest my case. Alderen som svikter? :) Ikke gode gamle bytting som jeg kjenner:(

Tror ungdommen trekker seg sakte tilbake, så får oldboysa kose seg igjen:)
 

DeletedUser1350

Guest
Her er det krangleforum ja, det er fult mulig å lage et forum for shit-slenging, om jeg forstod Mafa3k.
"Det ryktes" at jeg er newbi men til og med jeg bruker gull, noe ganger mer enn andre, og vet dere hva?
Jeg er stolt av det til og med.
I alle strategispill jeg har spilt kommer det tvister underveis i gamet - gode mergingsavtaler mm, det er nok bare en del av gamet.
Tror jo ikke at Grepolis er noe annerledes.
Så ønsker man mer FLAME/Toxic rundt slike ting, lage et forum for det, det blir sikkert kjempegøyt
smiley_emoticons_steckenpferd.gif


I mellomtiden kan man riste ting av seg og ha det litt kult:
 

bytting

Well-Known Member
Tror ungdommen trekker seg sakte tilbake,
Sikkert lurt det. Ta deg en god hvil. Du virker sliten. Så kan du heller komme sterkere tilbake med et svar på spørsmålet til Tigrisen
okok.gif


Fortsatt godt grunnlag for begge parter å stikke av med en eventuell seier, ingenting er avgjort per dags dato.
Joda, men stikker vel litt dypere enn balansen på serveren vil jeg tippe. Er vel en del som er gått lei av visse typer usunne tilnærmelser til spillet kan jeg se for meg. Triksing(som i åpenbart brudd på fair play), saiko-gulling, inn og ut av allianser etter som vinden blåser osv.

Men for all del, kan jo alltids bli underholdende med nok med en ny installment i den klassiske føljetongen skillz vs gull. Har allerede bestemt meg for hvem jeg skal heie på:)
 

DeletedUser1011

Guest
De har jobbet godt med deg, Salking :) Du må gjerne fortsette, jeg har gått over til å studere triggere. Og ut fra PMene dine så leser jeg at du ikke liker damer i spillet. Og når du i tillegg ramser opp en hel del "Men Nuts og Gulpis sier...". Da lurer jeg på hvordan du tror at noen i det hele tatt gidder bry seg om hva du mener. Hvem er du, en papegøye?
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg tar opp en ukultur her, som du representerer. Det er verken tud eller piv, det dreier seg om en oppførsel som har blitt en ukultur her på .no.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1011

Guest
Personangrep? Mulig du bør lese dine egne poster her inne. Da spør jeg deg hvorfor du uoppfordret sender PM rundt der du driver med det samme som her, men hver gang du blir konfrontert, så sier du at Nuts og Gulpis sa det?

Sorry mafa, dette er såpass alvorlig at vi like godt kan diskutere det her ute.
 

DeletedUser1011

Guest
Edit: du blokkerte når du ble konfrontert med løgner. Det gjelder flere spillere.
 

DeletedUser1352

Guest
Personangrep? Mulig du bør lese dine egne poster her inne. Da spør jeg deg hvorfor du uoppfordret sender PM rundt der du driver med det samme som her, men hver gang du blir konfrontert, så sier du at Nuts og Gulpis sa det?

Sorry mafa, dette er såpass alvorlig at vi like godt kan diskutere det her ute.
Om man provokere får man svar på tiltale ;)

Fru.bot
 

DeletedUser1352

Guest
Men gider ikke bruge mere tid på forum og jer ;)
I kan jo skrive hvis i vil noget, nå nej har blokeret jer fordi i valgte og blive personlige da i fik modstand
 

DeletedUser1011

Guest
Provoserer?

Jeg tar opp et problem, som du er en del av. Det leser vi godt ut av det du skriver her også. Jada, jeg vet at det er en trigger det også, at bytting og jeg har en god tone. Folk har prøvd å ødelegge den også, men det gikk ikke :)
 

bytting

Well-Known Member
Ryktet siger bogen handler om Velo og hendes loyale papegøje ;)
tror det er bare en liten klikk inne hos dere som er nok opptatt av AM til å ville skrive bok om henne.

og hvorfor fornærmer du meg med å kalle meg et kvinnfolk? Det er liksom den verste fornærmelsen du kan tenke deg, å være et kvinnfolk? Sier alt...
 
Topp