Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Var ikke du opptatt av historie? Det der er historieløst og du vet det.

Er dere virkelig så opptatt av at det ikke skal være noe skummelt, litt spenning?
Gratulerer, dere har ødelagt serveren før den er 2(?) uker gammel. Stikker det så dypt det der?

Nei, det er ikke sånn man blir best. Der har du et svar på det du har spurt om utallige ganger. For å bli best så må man spille :)
 

DeletedUser1284

Guest
Når dere pakter hele serveren mot en part og til sammen har mer en dobbelt så mange poeng, da må man handle :)

Dere er fremdeles større, matten stemmer:)
 

DeletedUser1351

Guest
Takk for denne korte perioden med no
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser1011

Guest
At noen ikke ønsker å vinne på bakgrunn av fairplay, skills, strategi og finpussing av samarbeid er meg uforståelig. Og at noen vil spille på en død server er også ubegripelig. Men sånn er det nå en gang. Noen tåler det ikke, og dessverre blir de flere og flere.
 

DeletedUser1352

Guest
Velo lad nu være med at tude.
I har selv flere spiller de bruger guld,

I har 10 spiller i top 15 vi har 5
I har 540000 points og 27 spillere vi er 19 spiller med 470000 point

Kan godt forstå du bange for modstand :)
 

DeletedUser1284

Guest
Altså, jeg skal i militæret i januar, så dere kan gjerne ghoste for min del hahaha :) så rekker jeg kanskje krone før jeg må ghoste selv;)
 

bytting

Well-Known Member
Får bare legge meg flat og påta meg all skyld for dette.

Ber oppriktig om beklagelse til hele . No for at jeg ikke jattet med og skrøt av Gulpis på heraklion når han maste etter skrøt i månedsvis. Samt ikke utviste mer sympati og forståelse for hvor traumatisk det var for han når AM ydmyket han på ranken.

Håper det finnes en vei til tilgivelse, og kan forsikre om at jeg er i full gang med prosessen til å bli bedre. Bla har jeg oppsøkt psykolog som kan hjelpe meg med teknikker så jeg får til å lyve.
 

DeletedUser1284

Guest
Jeg liker hvor ærlig og ydmyk du plutselig ble:) Skjønt hva en liten støkk kan gjøre med en;)
 

DeletedUser1284

Guest
Ja, ydmyketen forsvant fort ser jeg:) Kanskje du kan holde den locker room talken inni deg.:) #TrumpHarTaptValget
 

DeletedUser1342

Guest
lykke til i militæret gulpis, håper på en bedre utgave når du kommer tilbake
 

DeletedUser1342

Guest
Får bare legge meg flat og påta meg all skyld for dette.

Ber oppriktig om beklagelse til hele . No for at jeg ikke jattet med og skrøt av Gulpis på heraklion når han maste etter skrøt i månedsvis. Samt ikke utviste mer sympati og forståelse for hvor traumatisk det var for han når AM ydmyket han på ranken.

Håper det finnes en vei til tilgivelse, og kan forsikre om at jeg er i full gang med prosessen til å bli bedre. Bla har jeg oppsøkt psykolog som kan hjelpe meg med teknikker så jeg får til å lyve.


Du vet selv bytting at dette ikke er godt nok, du må også si at han spilte bra på den danske serveren. Skjerpings Bz
 

DeletedUser1284

Guest
Altså jeg har åpnet godteposen for komplimenter, så det tas imot med åpne armer :) kan aldri bli for mye godis:D
 
Topp