Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Når du sender rundt den påstanden til flere av mine medspillere så er det klart jeg skjønner hvilken du snakker om. Spesielt når du kommer med det her også :) Og når du i tillegg sender rundt at du vet hva jeg har i byene mine. Jeg tror du undervurderer intelligensen min, eller overvurderer din egen evne til å dikte opp troverdige historier. Og atter igjen, det er uinteressant for medspillerne og det er sikkert uinteressant for folk her også. Fortsatt glad for at dette funket :)

Ghosting? Du får sjekke med han over her, er han som sier det var trusler om ghosting. Ukjent for oss andre :)
 

DeletedUser1011

Guest
Høres klokt ut, ellers er det lurt å be om å få se den korrespondansen mellom de det gjelder, så ser du selv hva det dreier seg om. Jeg har selv sett den, og ser ingen trusler fra de involverte. Og apropos sitatet, så er det vel lurt å kritisk vurdere det du hører, så still spm :)
 

bytting

Well-Known Member
håber alle har det sjovt med VU:)

Er med utilfredshed, jeg observerer admins håndtering af VU. Dette er 3d. Server i træk har samme amatørlige håndtering været tilfældet(Hvor jeg har spillet, kan jeg ikke kommentere andre)

Første gang går glat. Anden gang gør det ondt. En tredje gang skal ikke gå.

Det skal ikke være tilfældigt, når VU starter. Der skal være et system på det. Dette, bla, er et strategispil.

Det forventes, at dette er på G for fremtidige verdener.
 

bytting

Well-Known Member
Dett var dett, som Fleksnes ville sagt det. Gratulerer til OB med seier da:) Dere var flinke å sende:) Det var for så vidt vi og i det store og hele, men dere hadde en del mer å sende med så sånn ble det:)
 

DeletedUser1011

Guest
GZ, OB. Flinke til å sende ja :)

I'll bend the knee, bytting. Always.
 

DeletedUser1046

Guest
Takk for det. Vi hadde noen gode dager med usedvanlig bra sending. Så ble vi late, deretter skjerpings. Kolossen var irriterende, tror dere ferdigstilte den cirka to timer før oss..Grrr :)
 

bytting

Well-Known Member
nå er eg lei :cool:
Tar på å følge så godt med:)

. Kolossen var irriterende, tror dere ferdigstilte den cirka to timer før oss..Grrr :)

Regner med det var ...


wait for it...
...kolossalt irriterende
smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

DeletedUser1205

Guest
Var ikke vanskelig å blokkere nuts på pm gitt. Makan til barnslig menneske!
Til dere andre: gratulerer med seieren! :)
 

DeletedUser1022

Guest
Og så må eg legge inn ein klage.
Gastro har ikkje tatt en eneste by for meg på heile servern. Og så med ein gang eg blir offline I mer ein 1 døgn så tar han en by. Makan til frekkhet. Tar byer frå spillere som er offline.
Jaja, Gastro. Du får kose deg med trøstegaven :)
 

bytting

Well-Known Member
Eneste gode du har postet på dette forumet :)

Sjalusi kler deg ikke Even:)


Liker at det er nok liv på serveren som egentlig er over til at man tar seg bryet med å gulle mur fra 12 til 25 på 20 min når det er 1 angrep på vei da:)
 
Sist redigert:

DeletedUser1205

Guest
Nå har jeg fått logget på et par ganger det siste døgnet. Når jeg ser på rapportene så er det utelukkende to spillere som har angrepet meg. Jeg vil bare si takk til dere andre for at dere har respektert det som har skjedd! Nå fikk jeg kjøpt de siste feriedagene, og kommer på og spiller de siste ti dagene eller noe. Jeg skal da spille til veis ende, da dette mulig er siste serveren for meg. Men de siste dagene så har det vært litt tungt :/
Så igjen, takk til dere som har respektert det. Det er sånn det skal være :) Når det gjelder de to spillerne som tok de byene i H55, så burde jeg kanskje holde meg for god til å skrive noe om de, men det er litt synd at de skal drive å ta byer når familien og livet er i fullstendig oppløsning og man ikke har noen som helst anledning til å spille. For meg personlig så betyr ikke det så mye, men tenker mest på at det kan være surt for alliansen å miste masse byer. Men jaja, sånn ble det nå. Og serveren er jo så og si over.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1205

Guest
Greit at man ikke har krav på noe om man mister en slektning. Og noen sa vel også at et søskenbarn ikke er en nær nok slektning til å gi spilleren det gjelder en liten pause. Men altså.. Jeg har sagt dette før: jeg har søskenbarn som jeg ikke kjenner, og så hadde jeg det søskenbarnet som gikk bort, som var som en bror for meg.
Da klarer man ikke å spille Grepolis eller noe annet, og man har heller ikke anledning til det, så da setter man pris på at angrepene stopper.
Så igjen: takk!
 

DeletedUser1276

Guest
Har ingen kommentarer til hverken det ene eller det andre men legger ut en video, jeg trenger vel ikke kommentere innholdet og krydre vi den med en krone er det topp
 

DeletedUser1205

Guest
Jaja, det gikk som det gikk :/ Gratulerer med seieren! Bare siste innspurt på Delphi for meg nå, så er det total Innogames-kutt for min del. Litt godt å tenke på det og egentlig.
Får vel ut og handle pepperkaker når butikken åpner, så blir det bare velstand.
 

DeletedUser1284

Guest
Da er en lang og spennende server med veis ende. Både oppturer og nedturer på hver side, og slik skal det være
smiley_emoticons_viking.gif

Ser frem til nye servere i kommende fremtid og møtes sikkert senere
smiley_emoticons_daumendreh2.gif


Gratulerer med seieren da OB
smiley_emoticons_smilenew.gif


mvh Gullpern
 
Topp