Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Se der ja, jeg stilte deg 2 spørsmål og du greide å svare på 1 av dem :) nesten rekord.
Hvilke 2 spørsmål? Om muren hadde blitt knust? Tja, 3-5 et sted tenker jeg. Men vet ærlig talt ikke for jeg tok meg en tur ut, da jeg så det gikk fint og troppene var langt i overtall for hva som var på vei inn. Så da fikk dere litt sniperems som bonus for noen timers arbeid. Svar godt nok? Rekord å stille meg spørmål også, ikke bare påstå ting :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Så du gullet altså ikke nytt ks og fs-eskorte når du tok den byen av meg da?:)
Hvilken av dem? gull nytt ks på 1 av byene ivertfall ikke fs eskorte den hadde jeg gjort klar da jeg altid skulle sende 2 ks, og jeg hadde bare ikke tid til å vente de siste 12 minuttene på at ks skulle bli ferdig, men har da aldri sagt at jeg ikke gullet noe? men å gulle et ks er vel likt med å gulle mur for å snipe ks? eller sniperems? Noe som ofte blir gjort av NT :)
Mulig du burde omformulere den så den ikke forveksles med en trussel:)
Den er ment akkurat slik den er skrevet. Du skal ikke komme med slike uttalelser om support på forum :)
Hvor har jeg brukt ordet 'flink' om meg selv?
Kanskje feil ord, men poenget mitt kom fram.
Deg og AM, på tidligere ryktebørser og fra AM på skype.
Hva er det du skal frem til her egentlig?
Skal fram til at dere snur og vender på alt det jeg skriver. Og tidligere erfaringer med at en spiller aldri får lov å dele en mening uten om å ha bli kalt løgner. Så er vel jeg neste i tur :)
Er da du som introduserer å smi om 'meninger og observasjoner' til ' "løgner" ' ?
Ja en forventning som gikk i oppfyllelse.

Hvis du blir så trigga av at noen mener at det du mener er dobbeltmoral så skjønner man hvorfor du har vært stille i
Er ikke hva jeg mener er dobbelt moral. Det er så tilnærmet likt definisjonen på dobbelt moral så du får det.

Hvilke 2 spørsmål? Om muren hadde blitt knust? Tja, 3-5 et sted tenker jeg. Men vet ærlig talt ikke for jeg tok meg en tur ut, da jeg så det gikk fint og troppene var langt i overtall for hva som var på vei inn. Så da fikk dere litt sniperems som bonus for noen timers arbeid. Svar godt nok? Rekord å stille meg spørmål også, ikke bare påstå ting :)
Ja her er nesten noe som kan kvalifiseres som løgn. Da at alle troppene i byen vill vært drept og mur 0 om du ikke hadde gullet, ta å sjekk det i simulatoren du :) Tilbake til påstandene mine nå vet du :)

Tror du forveksler "folk" med "ekkokammeret":) At dere er hjertens enig og i samme fase om ting betyr ikke at det kan ekstrapoleres til utsiden av ekkokammeret:) Er hjertens klar over at dere sitter med veldig mye meninger om meg og annet der inne. Er sikkert overbevisende innad på ekkokammeret.

Tror ikke jeg gidder ryktis mer. Kos dere her inne da, så får dere snakke med ekkoet for det er vel likt på begge sider av veggen.
 

DeletedUser1011

Guest
Tror du tar feil, du vet at angrep som varer over 5 timer, da får man mye inn på den tiden. Og så må vi nok trekke fra det som falt ned ved mine føtter, og som kunne vært mer om jeg ikke hadde forlatt spillet. Så jeg tror ikke jeg trenger noen simulator til den beregningen. Men kjør gjerne en gang til du, håper du legger inn 5 timers murbygging uten gull også. Liker den byen :)

Bruker bare ordet løgner om noen som er det. For å trakassere folk over flere servere (og jada, har det liggende fortsatt og får stadig beskjeder om nye løgner som blir delt), det er liksom i en klasse for seg. Du bekreftet det selv en gang også :) Fåfengt runde du prøver nå. Syntes Sun oppsummerte argumentasjonen din bra :) OB SummerEdition: Mansplaining.
 

bytting

Well-Known Member
Hvilken av dem? gull nytt ks på 1 av byene ivertfall ikke fs eskorte den hadde jeg gjort klar da jeg altid skulle sende 2 ks, og jeg hadde bare ikke tid til å vente de siste 12 minuttene på at ks skulle bli ferdig, men har da aldri sagt at jeg ikke gullet noe? men å gulle et ks er vel likt med å gulle mur for å snipe ks? eller sniperems? Noe som ofte blir gjort av NT :)
Trodde det var bare en by du hadde tatt av meg:)
men å gulle et ks er vel likt med å gulle mur for å snipe ks? eller sniperems?
Er da irrelevant for poenget jeg kommer med?

Den er ment akkurat slik den er skrevet. Du skal ikke komme med slike uttalelser om support på forum :)
Var ikke en uttalelse var et spm. Noen ville forøvrig kanskje sagt at det er en overtolkning av forumsreglene å tolke de dithen at de er ment å skulle beskytte medlemmer av support mot enhver kritikk på store forum.

Kanskje feil ord, men poenget mitt kom fram.
Hva er riktig ord da?

Deg og AM, på tidligere ryktebørser og fra AM på skype.
Vennligst siter hvor jeg har sagt dette.

Skal fram til at dere snur og vender på alt det jeg skriver. Og tidligere erfaringer med at en spiller aldri får lov å dele en mening uten om å ha bli kalt løgner. Så er vel jeg neste i tur :)
Hvem er "dere"? Jeg for min del har aldri kalt noen løgner for å si sin mening.

Er ikke hva jeg mener er dobbelt moral. Det er så tilnærmet likt definisjonen på dobbelt moral så du får det.
Så når du oppfatter noe som dobbeltmoral så er det, som et objektivt faktum, dobbeltmoral? Og de som ikke mener det er dobbeltmoral tar følgende rett og slett feil? Må være behagelig å sitte med fasiten på alt av livets mysterier.

Tror ikke jeg gidder ryktis mer. Kos dere her inne da, så får dere snakke med ekkoet for det er vel likt på begge sider av veggen.
Ja, som jeg antydet forut: om du ikke tåler å bli motsagt så er det ingen som skal tvinge deg til å delta i en diskurs.
 
Sist redigert:

DeletedUser1011

Guest
btw, så tror jeg litt mer humor og selvironi hadde gjort seg om man ønsker flere inn her. Tror folk gir blanke i om muren min går helt ned eller ei, det er snork. Og gammelt hat og nag er fullstendig uinteressant. Og hvis du vil ha flere inn her, så bør du gidde :)

Denne er fin da selv om man hater U2:
 

DeletedUser670

Guest
Ja, du kom beleielig der ja! Midt oppe i alt kaoset :(

Kjekt å høre fra deg igjen btw :)
PS: kanskje veiene våre ingame møtes igjen snart. Ikke ligg på latsiden. Har en høne og plukke med deg (bombchu)
smiley_emoticons_viking.gif

Latsiden? Aldri vært så aktiv som jeg er nå :) Ferie passer perfekt for grepospilling og terrorisering, hehe ja den bombchu er vel en av de jeg har plukket, skal vel ha en bragd for å få tatt en AM by også da, kan jo egt bare begynne å lage diplomer til meg :))


Men enda skjønner jeg ikke alt dette maset... gullbruk er sentralt mellom begge alliansene kan tenke meg at flere spillere kan bruke like mye penger på gull på en time eller en dag som jeg har brukt siden jeg begynte på serveren i November og kan med mine egne ord si at det ligger mellom 200-300 kroner.
 

DeletedUser1276

Guest
Drit egentlig i hva som skrives her eller uttrykkes på PM om hva andre mener eller synser, og kun seriøse henvendelser blir besvart. Får du ikke respons? er du ikke seriøs nok.
minion-1125790__340.jpg
 

DeletedUser1276

Guest
Er du depressiv?, lei av grepolis? spiller du døgnet rundt? da slår du av pc og drar på kino for en latter for det treng du.
 

DeletedUser1276

Guest
Har ikke anelse om dru ligner trump, får vel slå av pcn å rusle på kino.....
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser670

Guest
Ryktes at halve NT har reist ut i varmere strøk, så da tar jeg meg like godt en liten ferie selv :)
 

DeletedUser807

Guest
Stikker innom en tur
smiley_emoticons_winken4.gif

Ser at grepo fortsatt består av hat hat hat.......
Seriøst folkens, truffet "hat" grepo spillere irl suverene mennesker. men det jeg har sett det siste året er person angrep uten sisestykke. Er en grunn til at jeg ikke gidder dette.
Hva er problemet om Kåre bruker 20k gull på å booste off tropper, og kari bruker 20k på å booste mur? I alle allianser vil det være sånn. INGEN er bedre eller være en den andre. Grepo har lagt det opp slik og da må vi bare godta det eller finne på noen annet. Ikke bruk tid på å rakke ned på verandre.
No. Grepo har ikke så mange topp spillere at man kan rakke ned på den måten folk gjør her inne nå. Hva er problemet med å være fi på en server og venn på den andre......aldri sett det problemet.
Dette er ett spill, altfor mange tar dette personlig. Start heller å gi hverandre komplimanger :p
Håper alle får en knall sommer, og vi sees brått ;)

Mvh
Fant
 

bytting

Well-Known Member
Stikker innom en tur
smiley_emoticons_winken4.gif
Hællæ!
smiley_emoticons_winken4.gif


Ser at grepo fortsatt består av hat hat hat.......
Seriøst folkens, truffet "hat" grepo spillere irl suverene mennesker. men det jeg har sett det siste året er person angrep uten sisestykke.
Ja, ikke sant:) Haters gonna hate, som jeg bruker si:) Tar meg ikke nær av det da, no worries:)


Hva er problemet om Kåre bruker 20k gull på å booste off tropper, og kari bruker 20k på å booste mur? I alle allianser vil det være sånn. INGEN er bedre eller være en den andre.
Så det er altså en naturlov at for enhver server er det slik at for enhver 'contender'-allianse så vil antall mynter spandert være nøyaktig likt?:) Det er jo gode nyheter:) Er jo en slags rettferdighet i det da:) Hva heter den loven btw?:) Får benevne den som 'FANTs law' enn så lenge da:) Gjevt da, da kan man jo bare kose seg og pøse på med gull i alt av eventer og utenfor event, vel vitende om at uvilkårlig av hvor mye man bruker er man garantert med 100% sikkerhet at konkurrende allianser vil ha brukt like mye uansett:)

No. Grepo har ikke så mange topp spillere at man kan rakke ned på den måten folk gjør her inne nå. Hva er problemet med å være fi på en server og venn på den andre......aldri sett det problemet.
Ikke jeg heller, så håper andre har et svar på det:)

Dette er ett spill, altfor mange tar dette personlig. Start heller å gi hverandre komplimanger :p

Synes folk er flinke med komplimenter jeg:) :

Byttingbørsen
du er flink med ord .


:)

Håper alle får en knall sommer, og vi sees brått ;)

Mvh
Fant
smiley_emoticons_winken4.gif
smiley_emoticons_winken4.gif
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Topp