Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
Hahahaha det er du som begynner å snakke om "bragder" med å angripe spillere som ikke kan forsvare seg :) Kanskje du er litt høy i hatten selv? :)

Den dagen dere tar byer fra AM og bytting, ja da kan dere få lov til å gratulere hverandre med med såkalte bragder. For det hadde faktisk vært noe i det da ;)

Men "gratulerer" for en "vel utført" jobb!

Nå har det seg vell slik at både bytting og Velo har mistet byer til OB iløpet av denne servern, får vi utdelt diplom?

Eg har aldri vore høg i hatten, berre vore litt ironisk
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser670

Guest
Hahahaha det er du som begynner å snakke om "bragder" med å angripe spillere som ikke kan forsvare seg :) Kanskje du er litt høy i hatten selv? :)

Den dagen dere tar byer fra AM og bytting, ja da kan dere få lov til å gratulere hverandre med med såkalte bragder. For det hadde faktisk vært noe i det da ;)

Men "gratulerer" for en "vel utført" jobb!


Jeg kan gratulera med med en bragd jeg da :))
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Tror folk her inne bare skal roe helt ned å la NT leve i sin egen lille fantasiboble.

Får nå fortsetter de i samme stil, har tatt byer fra både velo og bytting jeg og et flertall andre spillere både online og offline. Når det kommer til gullbruk så sitter jeg med flere A4 sider med rapporter der deres spillere guller mur etter mur etter mur.

Så velo snakke om at jeg falt for føtterne hennes, ja om du ikke hadde gullet opp muren mellom vært angrep hadde vell saken vært anderledes? Men gulling driver vell dere ikke med?? Det er jo en destruktiv spillestil slik som swapping og angrep som sendes etter NB? Får bare ta meg litt bedre tid bak PCen og faktisk ikke gi deg en mulighet til å drive den ekstremgullingen din av mur (Kjempebragd).
smiley_emoticons_lol.gif


Så nevnte noen at når vi luktet innadling ja, var nå vi som fant et par spillere offline med å angripe og kjørte på, vi visste vel ikke at spilleren(e) var uten nett. Så starter dere IE og sier vi har god lukte sans.

Så når dere har gjort det samme med våre spillere er offline er det også en skam og ikke en prestasjon? syntes jeg husker noe skryting fra deres side på det også.

Så Oljebarna, bare la de spille "byttingbørsen" med Dobbeltmoral og hykleri som innsats og se om de kanskje treffer lykketalspotten. Folk blir lei og gidder ikke skrive/bruke forumet lengre. Bare se trenden i det siste, ferre og ferre gidder å være på eksternt forum og man kan jo bare tippe på hvorfor #ByttingBørsen.
smiley_emoticons_idea2.gif


Jaja kos dere videre, gleder meg til å lese alle falske svar, "løgner", finter og annet svada dere kommer med etter dette. Kanskje det tar et par måneder for jeg gidder å gi dere en ny oppklaring i hva som er realitet og fantasi:)
 
Sist redigert:

DeletedUser1011

Guest
Her var det mye fantasi og svada :) Hvordan kan du sitte på hva som er realitet og fantasi, den eier vi vel alle sammen? Ordkunstner bytting er vel den som holder liv i forum, hvis folk ikke kan dukke opp for annet enn å skryte så bør de trene mer, han orker mange runder i ringen.

Tja, det var vel sniping av offbyene dine jeg mente, og det er kos :) Alltid :) Hadde ingenting med mur eller noe annet å gjøre, men falling at my feet :) Fin sommerkveld :)
 

bytting

Well-Known Member
Kanskje det tar et par måneder for jeg gidder å gi dere en ny oppklaring i hva som er realitet og fantasi:)
Er det på grunn av at du sitter i support du er beæret med fasiten på hva som er fantasi og realitet?:) Trodde det var fakta og argumenter som gjaldt, men er visst posisjon:)

Jaja kos dere videre, gleder meg til å lese alle falske svar, "løgner", finter og annet svada dere kommer med etter dette.
Tror du skal få kustus på elementer i egen allianse før du begynner å komme med for mye antydninger om løgner(med eller uten anførselstegn) på store forum:)

Men gulling driver vell dere ikke med??
Lærte dere ikke logikk på skolen dere da?:)

Får nå fortsetter de i samme stil, har tatt byer fra både velo og bytting jeg og et flertall andre spillere både online og offline.
Var ikke tilfeldig at jeg nevnte gullbruk nei:)

Så nevnte noen at når vi luktet innadling ja, var nå vi som fant et par spillere offline med å angripe og kjørte på, vi visste vel ikke at spilleren(e) var uten nett. Så starter dere IE og sier vi har god lukte sans.

Så når dere har gjort det samme med våre spillere er offline er det også en skam og ikke en prestasjon? syntes jeg husker noe skryting fra deres side på det også.
Lærte dere ikke logikk på skolen dere da?:) Del 2.

Så velo snakke om at jeg falt for føtterne hennes, ja om du ikke hadde gullet opp muren mellom vært angrep hadde vell saken vært anderledes?

Tja, det var vel sniping av offbyene dine jeg mente, og det er kos :) Alltid :) Hadde ingenting med mur eller noe annet å gjøre, men falling at my feet :)
wooops, busted!

P.S.
. Folk blir lei og gidder ikke skrive/bruke forumet lengre. Bare se trenden i det siste, ferre og ferre gidder å være på eksternt forum og man kan jo bare tippe på hvorfor #ByttingBørsen.
smiley_emoticons_idea2.gif
Og ja, lille venn, tror nok du skal lete litt videre etter en annen forklaring på at det er lite aktivitet på store forum enn at dere kommer konsekvent til kort i alt av diskusjoner med meg her inne:) Kan godt se for meg at det er en årsaksforklaring til at dere i OB ble stille som østers her inne, men neppe for resten av folket:)

PS. PS.
Ordkunstner bytting
:)


#Byttingbørsen #Fabuluoz #ordkunstnerBytting
 

DeletedUser1265

Guest
Tror folk her inne bare skal roe helt ned å la NT leve i sin egen lille fantasiboble.

Får nå fortsetter de i samme stil, har tatt byer fra både velo og bytting jeg og et flertall andre spillere både online og offline. Når det kommer til gullbruk så sitter jeg med flere A4 sider med rapporter der deres spillere guller mur etter mur etter mur.

Så velo snakke om at jeg falt for føtterne hennes, ja om du ikke hadde gullet opp muren mellom vært angrep hadde vell saken vært anderledes? Men gulling driver vell dere ikke med?? Det er jo en destruktiv spillestil slik som swapping og angrep som sendes etter NB? Får bare ta meg litt bedre tid bak PCen og faktisk ikke gi deg en mulighet til å drive den ekstremgullingen din av mur (Kjempebragd).
smiley_emoticons_lol.gif


Så nevnte noen at når vi luktet innadling ja, var nå vi som fant et par spillere offline med å angripe og kjørte på, vi visste vel ikke at spilleren(e) var uten nett. Så starter dere IE og sier vi har god lukte sans.

Så når dere har gjort det samme med våre spillere er offline er det også en skam og ikke en prestasjon? syntes jeg husker noe skryting fra deres side på det også.

Så Oljebarna, bare la de spille "byttingbørsen" med Dobbeltmoral og hykleri som innsats og se om de kanskje treffer lykketalspotten. Folk blir lei og gidder ikke skrive/bruke forumet lengre. Bare se trenden i det siste, ferre og ferre gidder å være på eksternt forum og man kan jo bare tippe på hvorfor #ByttingBørsen.
smiley_emoticons_idea2.gif


Jaja kos dere videre, gleder meg til å lese alle falske svar, "løgner", finter og annet svada dere kommer med etter dette. Kanskje det tar et par måneder for jeg gidder å gi dere en ny oppklaring i hva som er realitet og fantasi:)


Aaah mye bra her :D Nå blir det liv her igjen!
For det første må jeg jo bare nevne at ryktebørsen er den eneste kommunikasjonskanal mellom spillere fra ulike allianser og er jo tiltekt å "tirre" motspillerene litt og sette de i et dårligere lys :) Det er kult å se at dere forsvarer dere!

Det er morsomt å se at du bruker den samme gullbruksargumentasjonen som spillere i NT også har presisert ved tidligere anledninger mot deres spillere. Skal ikke kommentere mer utover det.

Når det gjelder swapping, håper jeg dere ikke tar det som swapping at vi prøver å brannslukke når to av spillerene våre er uten nett? Eller er det de episodene når dere "gangbanger" en spiller med nokså lav poengscore du sikter til da? :)
Angrep etter NB? Det vet jeg ingenting om. Har kanskje angrepet en thst by i nattbonus en gang da den var så fristende utsatt. NÅR DET ER SAGT, er det ikke lenge siden (igår) en av spillerene på mitt lag som fikk angrep-trekk i nattbonus. Er vel ikke helt det samme det, eller?

"Får bare ta meg litt bedre tid bak PCen og faktisk ikke gi deg en mulighet til å drive den ekstremgullingen din av mur (Kjempebragd).
smiley_emoticons_lol.gif
" Det er netopp det du må gjøre vet du :) Slik som vi i NT også har lært at vi må gjøre mot enkelte spillere. Det finnes en løsning for alt.

Når det gjelder luktesansen deres, så er jo den ekstremt god på det området. Det skal dere ha! Når en av spillerene deres måtte kommentere det her som en bragd. Da må jo jeg og andre få lov til å svare imot på den måten vi syns om det da. Ryktebørsen er for akkurat dette :)

Jeg har ikke sett noe til skryting av at vi har tatt byer fra noen av deres IA-spillere. Så var jo jeg i FM i denne perioden. Henvis gjerne om dere finner noe?

Det du skriver om dobbelmoral mener nå jeg er dobeltmoralistisk i seg selv. Du syter jo om gullbruk og slik, noe som forekommer hos dere i stor grad også. Det er faktisk dere som sier at dere ikke guller (Eller noen av dere i tidligere tråder har faktisk inrømmet det #Kudos). Jeg har bevis jeg også, senest igår. Jeg gidder ikke å synke så lavt å henge ut noen offentlig for det da. Da kan du heller få det i en PM hvis du etterspør bevis. Jeg personlig gidder å syte noe om det. Synes faktisk det er morsomt til tider også. Det er ikke mine penger som går til fiktive mytologiske enheter og murer. Innogames kan sikkert snart finansiere muren mellom Usa og Mexico for Trumpen snart.
smiley_emoticons_wallbash.gif
) Nevn en tråd her inne hvor en av spillerne i NT benekter dette med sitt eget gullbruk (?) Det finnes tydeligvis 50 nyanser av grå :)O) og det samme kan sies om gulling. Når det er lov å gulle, så er det også lov å latterliggjøre det. Ikke sant?

Det er jo som bytting sier over her: Dere har deres perspektiver (Det du kaller "fantasiverden" og "boble") på hvordan spillet skal spiller, mens vi har våres :D Vi er begge to motpoler med forutintatte (biased) meninger. Denne diskusjonen kommer nok ikke til å ende med det første :) Håper ikke du setter bånd på spillerene dine, hvis de har synspunkter om saken heller. De må da få lov til å kommentere på den måten de vil (?)

PS: Liker måten du avslutter med å prøve å undergrave synspunktene til meningsmotstander på. Trumpegutten ville ha vært stolt over retorikken ;) Dumt du har havnet i en diskusjon med noen som klarer å gjennomskue det da! Det er sånn man kommenterer når man har gått opp for argumenter og er redd for å miste ansikt ;) #Classic
 

DeletedUser1022

Guest
Synst Mafa hadde mange gode og sanne argumenter der :)
Kan hende det er mitt syn på saken. Men for meg virka det ganske så ærligt ^^
 

DeletedUser1265

Guest
Jeg kan gratulera med med en bragd jeg da :))

Ja, du kom beleielig der ja! Midt oppe i alt kaoset :(

Kjekt å høre fra deg igjen btw :)
PS: kanskje veiene våre ingame møtes igjen snart. Ikke ligg på latsiden. Har en høne og plukke med deg (bombchu)
smiley_emoticons_viking.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Jeg klager aldri på gullbruk, jeg bare poengterer det når jeg har blitt klaget ned over at jeg og mine har gullet så det er det jeg mener med dobbelt moral. Bare bla noen sider tilbake du når de skryter av å finne the Toest offline osv. Jeg er aldri den som starter et argument angående gullbruk, det kommer som regel fra NT sin side. Slik som bytting gjorde nå nettopp, unnskylder seg med å miste by pga gullbruk.
Ingen som gjennomskuer meg noen plass. Jeg skriver det jeg mener angående saken, ingenting annet.

Til bytting:
"Er det på grunn av at du sitter i support du er beæret med fasiten på hva som er fantasi og realitet?:) Trodde det var fakta og argumenter som gjaldt, men er visst posisjon:)"
Tror du skal være forsiktig med slike påstander eller vittigheter.

Og om at du og eventuelt andre tror at folk er stille pga du er flink med ord tar dere mektig feil, folk er rimelig lei av "god dag mann, Økseskaft" svarene dine. :) Som uansett hva jeg sier så svarer du bare at det er pga du er "flink", altså du går i auto forsvarsmodus, sperrer ute en konstruktiv tilbakemelding om at det blir for mye og svarer ikke med noe relevant til det som ble skrevet. "god dag mann, økseskaft" og fantasiboblen.

Til Velo:
Ja du er flink å flytte bir ut og inn av byen å ta litt skip så tropper drukner. Men kan du Ærlig si at hvis du ikke hadde gulla den muren at byen ikke ville være knust? Når muren din gikk slik:
26-24, 26-23, 24-22, 26-24, 25-18 og de resterende angrepene var den 26. Og det gjør du selv etter å ha klaget og klaget på at vi har brukt gull?? er ikke det dobbelt moral vet ikke jeg.

Til alle:
Vi har selvfølgelig forskjellige meninger og oppfatninger om ting som skjer siden vi er fiender inne i spillet. Utgangspunktet mitt med innlegget var at NT har klaget og kjeftet på at vi har gullet og bruker det som unnskyldning, men når dere guller vell så mye og berger byer ved hjelp av gulling av mur og event så er det ok? At vi guller er feil, men dere gjør det er greit? Swappsies uansett grunn har jeg blitt fortalt er feil av og destruktivt av de som har bedrevet det selv her inne. Altså galt når jeg/vi gjør det men greit når dere gjør de?

Så ja jeg hater å bruke eksternt forum, for det er ikke noe gøy når man skal oppleve en slik dobbelmoral, og når man prøver å poengtere den så blir det tullet bort eller plukket ned i småbiter og svaret på ut av kontekst.

Igjen er vel dette bare mine meninger og observasjoner, blir vell kalt løgner snart også.
 

DeletedUser1284

Guest
Oisann, nå var det mye nytt her:O og er nok ikke tvil hvorfor;) Etter noen dager i mafa sitt nord, befant jeg meg plutselig en plass uten internett tilgang, ikke at det var så gøy:p Må si meg litt imponert hvordan min ally taklet situasjonen da, men aller mest imponert over at OB endelig klarte å ta en by fra meg:eek:
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Oisann, nå var det mye nytt her:O og er nok ikke tvil hvorfor;) Etter noen dager i mafa sitt nord, befant jeg meg plutselig en plass uten internett tilgang, ikke at det var så gøy:p Må si meg litt imponert hvordan min ally taklet situasjonen da, men aller mest imponert over at OB endelig klarte å ta en by fra meg:eek:
Ja er hardt å spille her i Nord :) Personligt må jeg i Fm hvis vi skal på hytta, for der er det NADA dekning :p
 

DeletedUser1011

Guest
Dobbeltmoral? Nei, jeg synes det er ganske festlig at en allianse bygger seg opp på gull, så har ikke mye klaging å komme med der :) Det er nå de 8-10 spillerne som sendte PM om murgulling når jeg ikke gullet mur, som satt meg på den ideen :) Og ups, det funker visst :) Så takk til dem som instruerte dem om å gjøre det :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Dobbeltmoral? Nei, jeg synes det er ganske festlig at en allianse bygger seg opp på gull, så har ikke mye klaging å komme med der :) Det er nå de 8-10 spillerne som sendte PM om murgulling når jeg ikke gullet mur, som satt meg på den ideen :) Og ups, det funker visst :) Så takk til dem som instruerte dem om å gjøre det :)
Se der ja, jeg stilte deg 2 spørsmål og du greide å svare på 1 av dem :) nesten rekord.
 

bytting

Well-Known Member
Slik som bytting gjorde nå nettopp, unnskylder seg med å miste by pga gullbruk.
Så du gullet altså ikke nytt ks og fs-eskorte når du tok den byen av meg da?:)

Til bytting:
"Er det på grunn av at du sitter i support du er beæret med fasiten på hva som er fantasi og realitet?:) Trodde det var fakta og argumenter som gjaldt, men er visst posisjon:)"
Tror du skal være forsiktig med slike påstander eller vittigheter.
Mulig du burde omformulere den så den ikke forveksles med en trussel:)


Og om at du og eventuelt andre tror at folk er stille pga du er flink med ord tar dere mektig feil, folk er rimelig lei av "god dag mann, Økseskaft" svarene dine. :)
Tror du forveksler "folk" med "ekkokammeret":) At dere er hjertens enig og i samme fase om ting betyr ikke at det kan ekstrapoleres til utsiden av ekkokammeret:) Er hjertens klar over at dere sitter med veldig mye meninger om meg og annet der inne. Er sikkert overbevisende innad på ekkokammeret. Siden jeg er så pompøst anlagt får jeg sitere Stephen Hawkings:

When a book was published entitled '100 Authors Against Einstein,' he retorted, 'If I were wrong, then one would have been enough!'

Når dere skal ta de meningene her inne kommer dere til kort en etter en.


Som uansett hva jeg sier så svarer du bare at det er pga du er "flink",
Hvor har jeg brukt ordet 'flink' om meg selv?


Swappsies uansett grunn har jeg blitt fortalt er feil av og destruktivt av de som har bedrevet det selv her inne.
Av hvem?

Igjen er vel dette bare mine meninger og observasjoner, blir vell kalt løgner snart også.
Hva er det du skal frem til her egentlig?
Jaja kos dere videre, gleder meg til å lese alle falske svar, "løgner", finter og annet svada dere kommer med etter dette.
Er da du som introduserer å smi om 'meninger og observasjoner' til ' "løgner" ' ?

J
Så ja jeg hater å bruke eksternt forum, for det er ikke noe gøy når man skal oppleve en slik dobbelmoral, og når man prøver å poengtere den så blir det tullet bort eller plukket ned i småbiter og svaret på ut av kontekst.
Hvis du blir så trigga av at noen mener at det du mener er dobbeltmoral ikke er dobbeltmoral så skjønner man hvorfor du har vært stille i det siste.






 
Sist redigert:
Topp