Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Kjørt seg altså?:)

Skal vi se, teller hele ett innlegg pr før ditt innlegg:)

Blev det for meget?:)

Ble dere trigga?:)

:)
 

DeletedUser1011

Guest
Hm, aksjene mine står fortsatt godt i ByttingBørsen (genialt, pettern). Derimot er jeg glad jeg ikke satt pengene mine i FeedIHavner og Erinnyies&Katz i nattbonus. Hadde ikke hatt et øre igjen :eek:
 

DeletedUser1022

Guest
Høyre dykk den lyden?
Det er lyden av NT som faller
smiley_emoticons_viking.gif


Men eg skal nå berre holde kjeft, er berre en slappfis, som blir dratt av gårde på mine allierte sine flotte bragder
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Takk!
Menmen dei skal ha litt av æren sjølv, for dårleg planlegging
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser1265

Guest
Når OB kjenner lukten av IA, så er de på med en gang som gribber :)

Forstår jo det etter alle svømmeturene dere har hatt tidligere i sommer at da kan IA være en måte å få litt selvtillitt tilbake.

Lykke til,
PS: dette er langt ifra over!
 

DeletedUser1022

Guest
Hm, eneste som faller her, er mafa som faller for mine føtter om og om igjen...
Tviler ikkje.

Når OB kjenner lukten av IA, så er de på med en gang som gribber :)

Forstår jo det etter alle svømmeturene dere har hatt tidligere i sommer at da kan IA være en måte å få litt selvtillitt tilbake.

Lykke til,
PS: dette er langt ifra over!

Nå veit eg ikkje korleis du avkjøler deg, om du legger deg i fryseren eller tar en kald dusj bryr ikkje eg meg om. Men eg foretrekker å ta en svømmetur når det blir for varmt ja
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

bytting

Well-Known Member
Høyre dykk den lyden?

Tja, for de med et oppøvd gehør høres det da umiskjennelig ut som lyden av 'Vi får bare til å angripe om spillere er offline':)

Den låten har vel vært Byz' one hit wonder, og OB den omreisende jazzmusiker med bare e'n sang på repertoaret:)

Men men, man synger med den stemmen man har:) Dere får gaule med da når den spilles, så overdøver man kan hende den summende duren av utilstrekkelighet, et øyeblikks pause fra flauhetens øresus:)



#Byttingbørsen
 

DeletedUser1022

Guest
Ingen grunn til å bli høge i hatten :)
Dykk har gjort akuratt det samme. Angrepet offline spillere
Døme: NikeTheMan og The Toest.
 

bytting

Well-Known Member
Er det nå galt å angripe offline spillere da?:) Unnskyld at jeg sier det men dere har en del pussige meninger om spillet:) Utfra mitt syn da sjøsagt:)
 

DeletedUser924

Guest
Hadde forventet at dere i "Noobus Tempus" skulle være flinkere til å erobre hverandres byer etter all treninga dere har fått ved swapsies, men dere må nok trene litt mer :)
 

bytting

Well-Known Member
Nå er det nå flere måneder siden jeg har tatt en swapsie:) Var vel bare ett par stykker og:)

Litt nusselig å se hvor oppgira dere blir når det er fert av offlinere da:) Yoho!, endelig noe hvor ikke mangel på skillz setter en stopp for festen, wiii!!!!:)
 

DeletedUser1265

Guest
Ingen grunn til å bli høge i hatten :)
Dykk har gjort akuratt det samme. Angrepet offline spillere
Døme: NikeTheMan og The Toest.

Hahahaha det er du som begynner å snakke om "bragder" med å angripe spillere som ikke kan forsvare seg :) Kanskje du er litt høy i hatten selv? :)

Den dagen dere tar byer fra AM og bytting, ja da kan dere få lov til å gratulere hverandre med med såkalte bragder. For det hadde faktisk vært noe i det da ;)

Men "gratulerer" for en "vel utført" jobb!
 

DeletedUser1265

Guest
Hadde forventet at dere i "Noobus Tempus" skulle være flinkere til å erobre hverandres byer etter all treninga dere har fått ved swapsies, men dere må nok trene litt mer :)

Nei, vi er flinkere til å erobre deres aktive spillere sine byer vi heller :) Og føler oss veldig tilfreds med det. Hva med dere? :)
 
Topp