Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Lurer på 1 ting? Når begynte man å skryte av forsvarspoeng på en erobringsserver der de fleste kjører mur 1? Da angriper som oftest er den som kommer seirende ut med mest kp, om ikke svømmetur i havnen da.
Så da er det jo de som angriper som burde juble over at det endelig er litt kp å skaffe seg :) Ikke sant Pettern?:p
smiley_emoticons_irre4.gif

Hehe. Må du la Halvgrisen glede seg over de små seierne sine. Det er ikke så mange av dem
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at paradise ikke greier å ta byer fra andre enn syke spillere som ikke kan være online, og ved hjelp av nattks :rolleyes:
 

DeletedUser1222

Guest
Ryktet sier at paradise ikke greier å ta byer fra andre enn syke spillere som ikke kan være online, og ved hjelp av nattks :rolleyes:

Er du seriøs? At vi ikke klarer å ta byer av annet enn inaktive spillere vet du selv er bullshit, men at Paradise ligger på latsida om dagen er det ingen tvil om. Når det er sagt så har aktiviteten generelt på serveren vært laber (med unntak av noen spillere i aftermath/return29) ei god stund, så da blir det fort sånn.

Det du derimot ikke har peiling på er jo det som har skjedd med ole.m. Han lyver til deg og du er naiv nok som faktisk tror på han. Spilleren er ikke syk og KAN faktisk være online om han bare ikke hadde gitt totalt opp når vi plasserte et KS inn hos han med flere på vei. Nå er jeg i FM, så jeg kan ikke legge frem screens av samtaler med han - men det du tror har skjedd stemmer overhodet ikke. Han backstabbet dere hardt da han rett og slett ikke hadde baller nok til å gi beskjed til dere at vi hadde 3-4 KS inne hos han. Han valgte rett og slett bare å ta den feige veien ut.
 

DeletedUser787

Guest
Hør på, Thooorin. Han vet hva han snakker om. Disse Olene har et bånd som ikke kan brytes på et nivå du ikke kan forstå, hihi!
Apropos det... Et par timer til, så har Ole.M mistet 4 byer til meg. Lurer på om han nevnte det til deg før han fikk i FM... God jul, fjøsnisser
smiley_emoticons_biggrin.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
Hør på, Thooorin. Han vet hva han snakker om. Disse Olene har et bånd som ikke kan brytes på et nivå du ikke kan forstå, hihi!
Apropos det... Et par timer til, så har Ole.M mistet 4 byer til meg. Lurer på om han nevnte det til deg før han fikk i FM... God jul, fjøsnisser
smiley_emoticons_biggrin.gif

Du får ikke credz av meg fordi du har gjort deg stor på innadlinger, og på å ta byer fra spillere som ikke forsvarer seg :)
 

DeletedUser787

Guest
Du får ikke credz av meg fordi du har gjort deg stor på innadlinger, og på å ta byer fra spillere som ikke forsvarer seg :)

Den dagen jeg føler jeg trenger credz av deg og har respekt for det du sier, så har alt gått til helvete, og Mafa kan like gjerne dytte meg utfor stupet...
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Apropos det... Et par timer til, så har Ole.M mistet 4 byer til meg. Lurer på om han nevnte det til deg før han fikk i FM... God jul, fjøsnisser
smiley_emoticons_biggrin.gif

Siden det er mitt Strandhus du har der, er det mulighet for meg å feriere, all inclusive?
Vil gjerne ha 3-4 bord med forskjellege retter eg kan velge mellom til frukost, lunsj og middag. Til kvelds blir da pizza uansett, du er velkommen til å dele pizzaen med meg, så lenge du ikkje bruker opp all kvitløksdressingen!
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. Det var fordi jeg trodde du fortsatt var på Ole.m kontoen at jeg oppkalte de to første byene jeg grunnla der etter deg, Even ;)
Greit å få jackpot og nå eie hele øya ^^
Dessverre, så har jeg en vanntett kontrakt gjemt bort i en undervannssafe i grotten til Morgana og Ursula, så termen "mitt standhus" må du ta opp med dem :)
Ferie er alltid mulig å få til. Du får stille deg i kø ettersom vi et meget populære nå om sommeren med sol, strand og mye hud :D
 

DeletedUser1022

Guest
Åja, nei! Den kontoen hadde eg ikkje lenge...
Jackpot er fint ja, spesielt i Viking lotto, store summer.
Når det gjelder kontrakten skal eg gjerne ta kontakt med dei, du har ikkje tilfeldigvis tlf nummeret?
Nja, eg har VIP så eg kommer nok først i køen ;)
 

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at det har kommet ny event før jeg har rukket å bruke opp pakkene fra forrige... Er ikke rart grepolis blir mindre og mindre
 

DeletedUser1190

Guest
Hører en liten fugl som kvitter om at historien nok en gang gjentar seg
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

DeletedUser107

Guest
Rykter sier at det vil snart vil bli noen forandringer blant ledelsen i Norge.. utskifting av CM er et steg i riktig retning vil jeg tro
smiley_emoticons_afraid.gif
 
Topp