Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Gratulerer med seieren BNW:)

Håper dere har opplevd det som en spennende, interessant og meningsfull verden:)


Joalarsen, Nuts, ArneGT og Northern Marvel ser jeg ingen grunn for å gratulere. En seier helt blottet for ære for dere dette.
 

DeletedUser259

Guest
Gratulerer med seieren BNW:)

Håper dere har opplevd det som en spennende, interessant og meningsfull verden:)


Joalarsen, Nuts, ArneGT og Northern Marvel ser jeg ingen grunn for å gratulere. En seier helt blottet for ære for dere dette.

Tusen takk bytt, var en gøy verden fram til mapogo bitcha ut, men å kalle et spill meningsfullt vil jeg aldri gjøre. Takk for denne gang :p
 

DeletedUser1011

Guest
Henger meg på gratulasjonene til BNW, og trekker fra de nevnte 4 uslingene (slenger på en 5. også jeg da, en sviker og drittslenger som løy for å komme seg inn etterpå).

Siden dere fikk beskjed i god tid, hadde dere all mulighet til å påvirke resten av tiden her inne. Tenk hvor mye morsommere det hadde vært å satt en standard ved å kjøre på backstabbere fra begge fronter :)
 

DeletedUser1017

Guest
Henger meg på gratulasjonene til BNW, og trekker fra de nevnte 4 uslingene (slenger på en 5. også jeg da, en sviker og drittslenger som løy for å komme seg inn etterpå).

Siden dere fikk beskjed i god tid, hadde dere all mulighet til å påvirke resten av tiden her inne. Tenk hvor mye morsommere det hadde vært å satt en standard ved å kjøre på backstabbere fra begge fronter :)

Takk takk :) Så fæle vi er, og så fantastiske dere er, føles det litt underlig at ingen ville være med på morroa deres...
smiley_emoticons_confusednew.gif


Men vi kunne ikke klart det uten dere
smiley_emoticons_baby_junge2.gif
 

DeletedUser343

Guest
smiley_emoticons_kaffee2.gif
Da har det kommet en deadline for de 3 siste VUene for de som har lyst på krone. Raska på!

Over og ut den 9. juli 2016
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1011

Guest
Hvordan gikk det egentlig med den avstemmingen? #VoteForByttingManOfTheYear

Måtte forlate lokalet da jentene tok helt av :(

#fabulous
#testotrumfergullogmalakies
#psykologi?fadermordMajorFAILoftheyear
 

DeletedUser1205

Guest
Snart er pepperkakene på plass i butikkene igjen! Just sayin' ;) Hadde nesten glemt Upsilon jeg.. Måtte bare inn og sjekke. Driter vel egentlig i hvem som vant, men gratulerer schmatulerer :p
smiley_emoticons_irre4.gif
 
Topp