Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Nei jeg kan kunsten å gjøre meg forstått jeg, så skal ikke frata de som trenger det plassen sin på ventelista:) Takk for at du nok en gang understreket poenget mitt forresten
smiley_emoticons_bravo2.gif
Problemet er heller ikke at du ikke evner å gjøre deg forstått, men mer, som du selv repeterer i det uendelige, din egen evne til å forstå.
 

DeletedUser1017

Guest
Alt du har kommet med hittil er usammenhengende røre, grøt om man vil.

Poeng, er vel et poeng du febrilsk mangler.

Det sier vel mer om din evne til å lese norsk enn meg:) Jeg kunne forklart, men spesialpedagogene trenger til salt i maten de også stakkar.

Den siste setningen din var ikke særlig bra hvis du skulle gjøre narr av meg!
 

DeletedUser1017

Guest
Problemet er heller ikke at du ikke evner å gjøre deg forstått, men mer, som du selv repeterer i det uendelige, din egen evne til å forstå.

Åja er det jeg som repeterer meg selv :) Ja jeg bor jo tross alt her inne så hva annet kan man forvente :*

Dessuten er sjelden intensjonen til avsender å forstå seg selv, det er liksom inneforstått
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det sier vel mer om din evne til å lese norsk enn meg:) Jeg kunne forklart, men spesialpedagogene trenger til salt i maten de også stakkar.

Den siste setningen din var ikke særlig bra hvis du skulle gjøre narr av meg!

Det sier noe om din evne til å tenke klart.

Jeg forstår utmerket hva du prøver å kakle frem, det er derfor det er så enkelt å kategorisere det som usammenhengende røre.

Prøver ikke noe annet enn å enkelt og greit formidle at du snakker i vei uten å ha et poeng.
 

bytting

Well-Known Member
Åja er det jeg som repeterer meg selv :) Ja jeg bor jo tross alt her inne så hva annet kan man forvente :*

Dessuten er sjelden intensjonen til avsender å forstå seg selv, det er liksom inneforstått
smiley_emoticons_auslachen2.gif

Du sliter med å forstå det andre sier, forsto du ikke det engang?
 

DeletedUser1017

Guest
Det sier noe om din evne til å tenke klart.

Jeg forstår utmerket hva du prøver å kakle frem, det er derfor det er så enkelt å kategorisere det som usammenhengende røre.

Prøver ikke noe annet enn å enkelt og greit formidle at du snakker i vei uten å ha et poeng.

Visste ikke at du hadde peiling på min evne til å tenke klart! Blir mer og mer imponert over deg, hva du kan :)

Forstår du hva jeg prøver å kakle frem? Er du HELT sikker på det? Bare å dele med allmenheten, tipper de dør av nysgjerrighet:)

Skulle forresten hilse fra mamma å si at du ikke må være så sur, er ikke bra for blodtrykket ditt
smiley_emoticons_irre4.gif
 

bytting

Well-Known Member
Visste ikke at du hadde peiling på min evne til å tenke klart! Blir mer og mer imponert over deg, hva du kan :)

Forstår du hva jeg prøver å kakle frem? Er du HELT sikker på det? Bare å dele med allmenheten, tipper de dør av nysgjerrighet:)

Skulle forresten hilse fra mamma å si at du ikke må være så sur, er ikke bra for blodtrykket ditt
smiley_emoticons_irre4.gif

Når du ikke greier å uttale deg klart konkluderer jeg med at du ikke evner å tenke klart, ja. Komplisert? Skal jeg skrive saktere så du greier å henge med? Store bokstaver kanskje?
 

DeletedUser1017

Guest
Når du ikke greier å uttale deg klart konkluderer jeg med at du ikke evner å tenke klart, ja. Komplisert? Skal jeg skrive saktere så du greier å henge med? Store bokstaver kanskje?

Jeg ga deg et kompliment...

Og jeg ba deg jo dele konklusjonen :) Så kom igjen, vi venter! Den kan gjerne komme i sakte film med store bokstaver for min del, jeg har god tid.
 

DeletedUser1017

Guest
Ryktet sier at nøtta er på vei ut av Chi:) Fare for erobring er dessverre overhengende og i mangel på mottiltak må jeg dessverre legge inn årene og innse at løpet er kjørt :) Skal bli flott med sommerferie og lykke til med serveren til alle kjente og ukjente:)

Måtte den moralske vinneren vinne
smiley_emoticons_charly_bissig.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det du vil frem til er uinteressant tøv. Og det gidder jeg ikke validere via å gjenta det.
 

bytting

Well-Known Member
Gidder visst læll.

Får ta fra start:
#1 Liker veldig godt at serverens største allianse fortsatt tar seg tid til en jordskjelvkampanje mot en liten, søt og uskyldig gullhenter:)

#2 Heldigvis er de så gavmilde med nettopp gull at det å få opp igjen muren i en fei er 0 problem om det skulle trenges!

#3 Liker også at folk er konsekvente i forhold til tidligere uttalelser, det er viktig å stå for det man sier
smiley_emoticons_bravo2.gif


#4 Kos med ny server og nye muligheter da! Det er som en klok person engang sa, det er viktig å skille
smiley_emoticons_cuinlove.gif

@#1 Næmmen dakar da...

@#2 Blir vel din påstand det.

@#3 Nja.. for at dette skal ha noen sammenheng med det forutgående må vel noen i Ellada ha uttalt seg tidligere om jordskjelvkampanjer som det nå opptres inkonsekvent ifht til, eller hur?

@#4 Samme her, noen i Ellada må vel da med dette vise at de ikke greier å skille mellom verdener for at det skal være sammenhengende, eller hur?
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktes at det er interessante omrokeringer pågående innad i enkelte allianser, blir spennende å se hva det kan bli til :confused:
 

DeletedUser1020

Guest
Gidder visst læll.

Får ta fra start:


@#1 Næmmen dakar da...

@#2 Blir vel din påstand det.

@#3 Nja.. for at dette skal ha noen sammenheng med det forutgående må vel noen i Ellada ha uttalt seg tidligere om jordskjelvkampanjer som det nå opptres inkonsekvent ifht til, eller hur?

@#4 Samme her, noen i Ellada må vel da med dette vise at de ikke greier å skille mellom verdener for at det skal være sammenhengende, eller hur?

Kan dere ta denne samtalen privat? er ikke vits å forsøple forumet med masse dritt. takk :rolleyes:
 

DeletedUser760

Guest
Kan dere ta denne samtalen privat? er ikke vits å forsøple forumet med masse dritt. takk :rolleyes:
Ikke vær negativ :p Det er jo akkurat dette ryktis er lagd for. Og enkelte :rolleyes: ser på det som bra underholdning.
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. Underholdning er alltid morsomt.
Dessverre mistet jeg NUTSa
smiley_emoticons_drunk.gif
mine og satt dem fast i oterfellen...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TBE ikke takler å miste byer å må ty til skitne triks :rolleyes:
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at det ikke ble siktet nøyaktig til Acron, men sannheten etterforskes og rettferdig vil skje, og den kan det være Acron får være en heldig del av
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at TBE viruset har blitt for stort XD Og at det må til ett antvirus for å bli kvitt det :p
 
Topp