Endringer

DeletedUser1022

Guest
Litt usikker på om dette hører til her men poster det her.

Gjelder appen.
Når eg trykker på en by kan eg velge mellom forskjellege ting, handel, info osv. Men har et problem, vist det er en bondelandsby bak "velg by" knappen så trykker den automatisk på bondelandsbyen. Ganske så irrterendes :D

2. På app så får du ikkje sjå effektene av magien du bruker.
Om du bruker renelse så får du ikkje sjå kva du renset troppene for.
Når du bruker sjøstorm eller Zevs raseri får du ikkje sjå kva du drepte.
Kunne vore nyttig å få sjå det.

3. Når ein plyndrer byer så får ein sjå kor mykje ress en plyndret men ein får ikkje sjå kor mykje velvilje ein plyndrer.
Hadde vore fint om det gikk an.
 

DeletedUser1036

Guest
Litt usikker på om dette hører til her men poster det her.

Gjelder appen.
Når eg trykker på en by kan eg velge mellom forskjellege ting, handel, info osv. Men har et problem, vist det er en bondelandsby bak "velg by" knappen så trykker den automatisk på bondelandsbyen. Ganske så irrterendes :D

2. På app så får du ikkje sjå effektene av magien du bruker.
Om du bruker renelse så får du ikkje sjå kva du renset troppene for.
Når du bruker sjøstorm eller Zevs raseri får du ikkje sjå kva du drepte.
Kunne vore nyttig å få sjå det.

3. Når ein plyndrer byer så får ein sjå kor mykje ress en plyndret men ein får ikkje sjå kor mykje velvilje ein plyndrer.
Hadde vore fint om det gikk an.

Så vidt jeg så får man heller ikke se hvor mange nivåer katapulter knuser av muren.
 

DeletedUser760

Guest
Når vi først er i gang, så hadde det jo vært kjekt om det gikk an å dele og se erobringer på forum/melding med appen. Det er kanskje den viktigste mangelen (spør du meg).
 

DeletedUser855

Guest
er rimelig irriterende å sitte tidlig på morgenen i en helg så må man gå til pc'en for å se erobringen.. enig med tigris
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Topp