Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Hvorfor innrømme noe som ikke er tilfelle? ;) Ser jo hvor mange byer jeg har mista på UP kontra det du har mistet :)

Ntååå! Så søt du er:)

[spr]
Huntonit-Design-Kitten-2.JPG
[/spr]
 

DeletedUser1171

Guest
Ryktet sier at 150k kp er et greit bytte mot en by som betyr lite (?) :) Ryktet sier og at to spillere med navn som rimer ut som fettern og tippo er glad i KS halv 4 om natta :O
 

DeletedUser787

Guest
Når du driver å lar byene dine stå tomme så kan du vell ikke forvente at vi ikke seiler takknemlig inn. Seff gikk det mye DLU med i sluket, men byen ble da min. Helt greit bytte. For ikke å snakke om antall flyvere som KOC mistet. Flott syn og det tar MYE lenger tid å bygge opp igjen
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1171

Guest
Når du driver å lar byene dine stå tomme så kan du vell ikke forvente at vi ikke seiler takknemlig inn. Seff gikk det mye DLU med i sluket, men byen ble da min. Helt greit bytte. For ikke å snakke om antall flyvere som KOC mistet. Flott syn og det tar MYE lenger tid å bygge opp igjen
smiley_emoticons_biggrin.gif

Nåja, kun jeg som hadde tap av større omfang, men de fleste flyverbyene mine fylles nå opp med 120 mantier av søte demokrit :)
 

DeletedUser1078

Guest
Masseproduksjon med buer i mine byer i alle fall :) kom vell ikke som noe bombe at inventaret er proppet med løver :)
Så vi kan forvente oss mange nukes med 120 løver i byene våre fremmover? :cool:
 

DeletedUser1171

Guest
Masseproduksjon med buer i mine byer i alle fall :) kom vell ikke som noe bombe at inventaret er proppet med løver :)
Så vi kan forvente oss mange nukes med 120 løver i byene våre fremmover? :cool:

Nei, men buene kommer godt imot alle pegasusnukene jeg kommer til å sende på dere :) Skal se at dere klarer å stå imot et par nukes av dem :) Regner med at de burde rydde minst 8k dlu per nuke ;)
 

DeletedUser1078

Guest
Ønsker flere av dem pegasus angrepene dine, ikke hadde jeg gud i byen så vv fikk du lite av, og hvis jeg ikke husker feil så tok millitsen ut 16 pegs :confused: Flotte dyr i angrep :cool:
 

DeletedUser1171

Guest
Ønsker flere av dem pegasus angrepene dine, ikke hadde jeg gud i byen så vv fikk du lite av, og hvis jeg ikke husker feil så tok millitsen ut 16 pegs :confused: Flotte dyr i angrep :cool:

Aaaner ikke hva du prater om:rolleyes:
 

DeletedUser709

Guest
Det ryktes at jeg er en av sigmas mest frustrerte personer. 5 natten på rad med masse terror i form av angrep av 54 slynger eller 2 mantis, sekundet de lander kommer det nye. Disse folka skulle vært utestengt fra Norsk grepolis.. Ødelegger livet til folk som spiller her inne,
smiley_emoticons_panik4.gif

dette skal bli min nye hobby.
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser787

Guest
Terrorspillestil har jeg aldri vært noe fan av, Haaste, og det vet jeg at du heller ikke er tilhenger av, så tror ikke på deg
smiley_emoticons_biggrin.gif


Odin... VU er rett rundt hjørnet og så går det vell ca 2 mnd før serveren stenger, avhengig av hva som skjer i VU racet. Blir spennende å komme i gang
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
Hva skjer her, er Drillpikene i oppløsning...
Eller er det bare tidlig juleferie
 

DeletedUser787

Guest
Aldri. Vi skal jo vinne :)
Alt skjer ved en grunn... kalles taktikk ;)
 
Topp