Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Flinke spillere:)

Tar gjerne 2 av det du har røyka eller knaska, verka som det har god effekt over lang tid :)
smiley_emoticons_hust.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Nei, over hode ikke. De driver på med terror klokka rundt for å få spillere innaktiv.. nekter å si at dette er å være flink.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
ok:)

hvorfor utsletter dere dem bare ikke da? siden dere er 4 g større ca er vel det det mest prxt:)

Vi tar byer fra dem hele tiden, men de er ivrige å bare popper opp andre steder og fortsetter samme stil.
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet seier om eg hadde spilt på denne servern så hadde eg plagd livskiten ut av Pettern, han hadde blitt så lei og han hadde sluttet.
Folk hadde blitt glade og tada. Lykkelig slutt

Komisk... Tok en by av deg og du sluttet. Sutreunge...
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser787

Guest
Driver ikke å henger på ryktebørsen som andre unger liker å kaste bort tiden sin med
smiley_emoticons_biggrin.gif


Nei, veldig lite av det du sier jeg pleier å være enig i. Pleier ikke å la meg rippe på nesen så ingen har tatt din jobb, hva for en jobb du evnt gjorde. Nei, jeg har det fint. Plagånder blir plaget tilbake. Jeg spiller spillet med respekt og integritet
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser

Guest
Å anse crack som dyktige... jaja. Må si jeg føler meg helt fantastisk da siden jeg tar så masse byer fra de... Folk som blir rundspillt og slutter en server er kanskje ikke de rette til å uttale seg? eller?
 

bytting

Well-Known Member
Å anse crack som dyktige... jaja. Må si jeg føler meg helt fantastisk da siden jeg tar så masse byer fra de... Folk som blir rundspillt og slutter en server er kanskje ikke de rette til å uttale seg? eller?

Hvem er det du sikter til som ble rundspilt?
 

DeletedUser

Guest
Hvem tror du? Ja, du er blant de du også. Hele kings, KoC, Schwing.. alle har gitt opp 1 etter 1. Men er vel lettere å være cocky på forum enn på grepolis. Keyboard warrior woho..
 

bytting

Well-Known Member
Hvem tror du? Ja, du er blant de du også. Hele kings, KoC, Schwing.. alle har gitt opp 1 etter 1. Men er vel lettere å være cocky på forum enn på grepolis. Keyboard warrior woho..

Kan kun snakke for meg selv. Vanskelig å si at jeg har gitt opp noe jeg aldri har prøvd på.

Rundspilt meg? Dere tok sikkert byer av meg en stund. Rundspilt? Er det slike kriterier Drillpikene legger til grunn for å kalle noe rundspillt, å ta byer fra en spiller som ligger og sover og ikke bryr seg nok til å vurdere å stå opp? Minner litt om 7-åringen på badet foran speilet, hårbørste som mikrofon. Superstjerne, ikke sant?. Selv ville jeg reservert ordet 'rundspilt' til spillere som var pålogga og bryr seg, men man tar hva man får eller hur?
 

DeletedUser1022

Guest
Kan kun snakke for meg selv. Vanskelig å si at jeg har gitt opp noe jeg aldri har prøvd på.

Rundspilt meg? Dere tok sikkert byer av meg en stund. Rundspilt? Er det slike kriterier Drillpikene legger til grunn for å kalle noe rundspillt, å ta byer fra en spiller som ligger og sover og ikke bryr seg nok til å vurdere å stå opp? Minner litt om 7-åringen på badet foran speilet, hårbørste som mikrofon. Superstjerne, ikke sant?. Selv ville jeg reservert ordet 'rundspilt' til spillere som var pålogga og bryr seg, men man tar hva man får eller hur?

Må nok støtte bytting her, det første han sa når eg joinet alliansen hans, var at han ikkje skulle spille lenge her, han skulle ikkje satse.
Så at slagmaur rundspilte han tviler eg litt på...
 

DeletedUser1171

Guest
Even og Bytting, er jo bedre å bare innrømme at erobring blir for vanskelig for dere :) Vanskelig å gjemme seg bak en mur og 12 timers forberedelsestid på erobring :)
 
Topp