Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Hei jeg er holler
Tenker på å starte her om jeg får bli med i en god allianse.
Jeg er ganske flink og har erobret en by fra spilleren spøkelsesby.
Det som gjorde det litt vanskelig var at han hadde mange byer på øya, men jeg klarte det til slutt.
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktet sier at Local Force tar en Jesus og gjenoppstår.

Hmm, LF. Får se om jeg tar med meg gjengen å starter på her og da.
smiley_emoticons_winken4.gif
 

DeletedUser

Guest
Hei jeg er holler
Tenker på å starte her om jeg får bli med i en god allianse.
Jeg er ganske flink og har erobret en by fra spilleren spøkelsesby.
Det som gjorde det litt vanskelig var at han hadde mange byer på øya, men jeg klarte det til slutt.

Er spilleren spøkelsesby den eneste du har erobret by fra og var det på en norsk server?
 

DeletedUser1022

Guest
Hmm, spøkelset hadde mange byer på øya, så han kunne vell sende støtte mellom byene siden han ikkje spilte lenger.
Kan tenke meg det bryet det var å ta den byen :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1049

Guest
Det verserer et rykte om at det er en programmeringsfeil i spillet. Om du angriper Sam Crow så får Local Force økningen på def-ranken... Regner med at morgendagens oppdatering, som enda ikke er annonsert på NO, vil rette den feilen i tillegg til at gullhandel kommer tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Har snakket med administratorene om dette problemet, og de har meddelt at det ser ut til å være vanskeligere å få fikset opp i enn hva de først hadde forventet. De sier det er et stort problem som ligger i scriptingen av spillet... Nesten like stort som Thouz venner + Tea party til sammen:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1022

Guest
Blir litt trist når eg ser på markedet.
Skal vi betale 200 gull for 200 tømmer, er skampris for sånne som meg, som ikkje har så mye gull :mad: :rolleyes:
 

DeletedUser1022

Guest
Er det berre eg som har fått tilbud om dei samme heltene 3 dager på rad?
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at det var en solid kp fest for LF i dag.

Ryktet seier også at serveren har mensen og blodspruten står i trynet og det er ikkje noen tamponger i sikte?
-Zanzibar
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at LF føler seg beæret over at 1, 2, 3, 5, 6 og 7 plassen (totalt 4.7m poeng), må gå i sammen for å ta ut 4. plassen (700k poeng)! Ser ut som kvantitetsspillerne vant over kvalitetsspillerne 1. runden, men vi ser frem til neste:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at gullbruken fyker til himmelen under denne eventen ,ahaha :rolleyes:
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at det skjedde noe brått og uventet på Tau i går kveld :rolleyes:
 

DeletedUser1171

Guest
Ryktet sier at 300 opplever en kollektiv nettverksvikt og forer oss i LF med med KP enn vi kan telle. Takker for en fantastisk aften <3
 

DeletedUser1204

Guest
Siden ryktebørsen er ca. like død som selve serveren vil jeg bare benytte muligheten til å si at jeg er speiderns største fan.
 
Topp