Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
ryktet sier at nattbonusen endelig er tilpasset for normale folk. Synd det er opprør og moral xD
 

DeletedUser1022

Guest
ryktet sier at nattbonusen endelig er tilpasset for normale folk. Synd det er opprør og moral xD

Ja, nattbonusen er nesten perfekt :D Kunne helst hatt den frå 23 til 08.00.
Opprør og moral er berre bra :D
 

DeletedUser760

Guest
Noen som vet nøyaktig når verdenen åpner?

pleier vel å være rundt kl 16.00, men varierer. De sier sjelden på forhånd når det skal være.

Ryktet sier at dette kanskje blir min første opprørsserver om jeg joiner.
 

DeletedUser

Guest
pleier vel å være rundt kl 16.00, men varierer. De sier sjelden på forhånd når det skal være.

Ryktet sier at dette kanskje blir min første opprørsserver om jeg joiner.

Stund siden jeg har spilt nå, men husket det var noe rundt der ja :) Takk!
 

DeletedUser1022

Guest
På Sigma var det vell 17.00?
Synst det er kipt at dei begynner så seint.
Kunne gjerne begynt 12.00 for min del :D
 

DeletedUser760

Guest
Spiller den første måneden, så gir jeg byen til noen som fortjener den.

Har mine tvil. Er det din nyeste unnskyldning fra når du gav bort alle byene dine og informasjon til drillpikene for å gjøre serveren enda skjevere en den allerede var?
 

DeletedUser

Guest
Har mine tvil. Er det din nyeste unnskyldning fra når du gav bort alle byene dine og informasjon til drillpikene for å gjøre serveren enda skjevere en den allerede var?

Ga slettes ikke bort alle byene mine til Drillpikene. Jeg ga byer til både bytting og AM/Velouria, så der mister den påstanden fullstendig troverdighet. Videre så påstår du at jeg ga informasjon til DP. Hvilken informasjon tenker du da? Om du tenker når dere prøvde å lande KS i byen min - så ja, den infoen fikk de.

Ang. at jeg ga bort byene til DP; det gjorde jeg ikke. Lykke til med å forsvare deg helt alene (så og si uten tropper, vel og merke) mot den ledende alliansen i spillet.

Forstår ikke hva du vil oppnå med et slikt innlegg, men det får stå for din regning at du gang på gang ydmyker og dummer deg ut.
 

DeletedUser760

Guest
Ga slettes ikke bort alle byene mine til Drillpikene. Jeg ga byer til både bytting og AM/Velouria, så der mister den påstanden fullstendig troverdighet. Videre så påstår du at jeg ga informasjon til DP. Hvilken informasjon tenker du da? Om du tenker når dere prøvde å lande KS i byen min - så ja, den infoen fikk de.

Ang. at jeg ga bort byene til DP; det gjorde jeg ikke. Lykke til med å forsvare deg helt alene (så og si uten tropper, vel og merke) mot den ledende alliansen i spillet.

Forstår ikke hva du vil oppnå med et slikt innlegg, men det får stå for din regning at du gang på gang ydmyker og dummer deg ut.
Litt misstenkelig at DP plutselig viste alle FM-tider som var lagt ut på forum rett etter at du hadde quitta. Du brukte drillpikene til å kille våre ks, og likevel fikk de byene dine.

Det at du var forsvarsløs var 100% din egen feil, når du plutselig begynte å angripe allierte.

Jeg ville bare la deg vite at slike ting ikke glir forbi uten videre :)
 

DeletedUser1022

Guest
Ga slettes ikke bort alle byene mine til Drillpikene. Jeg ga byer til både bytting og AM/Velouria, så der mister den påstanden fullstendig troverdighet. Videre så påstår du at jeg ga informasjon til DP. Hvilken informasjon tenker du da? Om du tenker når dere prøvde å lande KS i byen min - så ja, den infoen fikk de.

Ang. at jeg ga bort byene til DP; det gjorde jeg ikke. Lykke til med å forsvare deg helt alene (så og si uten tropper, vel og merke) mot den ledende alliansen i spillet.

Forstår ikke hva du vil oppnå med et slikt innlegg, men det får stå for din regning at du gang på gang ydmyker og dummer deg ut.

Ingen grunn til å ta opp en gammel krangel, men du lyger du Smooth.
Du seier at du ikkje kunne forsvare deg åleine.
Men eg sendte melding å spurde om du hadde ks i byen.
Eg hadde tripper i byene dine tilfelle du fikk ks, men du sendte dei heim igjen.
Så du kunne berre sagt at du hadde ks og eg kunne tatt det ut. For eg kom igjennom med spioner og såg at det var lite deff.
Så ikkje kom her og påstå at du ikkje ville at drillpikene skulle ta byene.
 

DeletedUser

Guest
Litt misstenkelig at DP plutselig viste alle FM-tider som var lagt ut på forum rett etter at du hadde quitta. Du brukte drillpikene til å kille våre ks, og likevel fikk de byene dine.

Det at du var forsvarsløs var 100% din egen feil, når du plutselig begynte å angripe allierte.

Jeg ville bare la deg vite at slike ting ikke glir forbi uten videre :)

Nå begynner du å anta litt veldig mye, og du beveger deg ut på farlig tynn is.

Jeg har, med hånden på hjertet, ikke gitt noe som helst info ang. FM til noen, dette kan hvem som helst i DP bekrefte.

Ja, de tok KSene deres, det kan enhver som så på rapportene slå fast. Well done, Mr. Obvious.

Kan godt tenkes at det er min egen feil, men at jeg plutselig begynte å angripe allierte, er en løgn. Det vet du og alle andre like godt som meg. Jeg angrep ikke noen i min tidligere ally før noen der angrep meg. Dette vet du, så jeg ser virkelig ikke hvorfor du prøver å henge meg ut for noe jeg ikke har vært en del av eller har gjort.

Hva er "slike ting"?
 

DeletedUser

Guest
Ingen grunn til å ta opp en gammel krangel, men du lyger du Smooth.
Du seier at du ikkje kunne forsvare deg åleine.
Men eg sendte melding å spurde om du hadde ks i byen.
Eg hadde tripper i byene dine tilfelle du fikk ks, men du sendte dei heim igjen.
Så du kunne berre sagt at du hadde ks og eg kunne tatt det ut. For eg kom igjennom med spioner og såg at det var lite deff.
Så ikkje kom her og påstå at du ikkje ville at drillpikene skulle ta byene.

Påstander på påstander. Har dere ingen fakta å forholde dere til?

Ja, jeg sendte hjem tripper. Nå begynner jeg virkelig å lure. Dette begynner å bli ordentlig snålt. Se en gang til hva du skriver:
Så du kunne berre sagt at du hadde ks og eg kunne tatt det ut. For eg kom igjennom med spioner og såg at det var lite deff.

Du sier at du kom igjennom med spioner, og så at det var lite deff i byene. Likevel klager du på at jeg ikke sa at det var KS i byen, når du allerede visste det fordi du hadde spionert. Du sier jo også at du kunne tatt det ut? Så hva er egentlig problemet ditt da? At jeg ikke svarte deg på PM? Eller hva?

Uavhengig av hva jeg ville eller ei - de tok noen av dem, og jeg var forsvarsløs.
 

DeletedUser1022

Guest
Påstander på påstander. Har dere ingen fakta å forholde dere til?

Ja, jeg sendte hjem tripper. Nå begynner jeg virkelig å lure. Dette begynner å bli ordentlig snålt. Se en gang til hva du skriver:
Så du kunne berre sagt at du hadde ks og eg kunne tatt det ut. For eg kom igjennom med spioner og såg at det var lite deff.

Du sier at du kom igjennom med spioner, og så at det var lite deff i byene. Likevel klager du på at jeg ikke sa at det var KS i byen, når du allerede visste det fordi du hadde spionert. Du sier jo også at du kunne tatt det ut? Så hva er egentlig problemet ditt da? At jeg ikke svarte deg på PM? Eller hva?

Uavhengig av hva jeg ville eller ei - de tok noen av dem, og jeg var forsvarsløs.

Det var først då du sendte hjem trippene, eg sendte PM og spurde om du hadde ks der.
Du svarte ikkje, så eg vart misteksom og sendte spioner, kom igjennom, og varslet alliansen.
Alliansen som du hadde nettopp leava. Skjønner det ikkje, kvifor kunne ikkje du berre gje byene til oss?
Du måtte absolutt la fienden få ks i byen og skape masse bry. I tillegg til at du øydla ei Vu-øy for din tideligere allianse.
 

DeletedUser

Guest
Det var først då du sendte hjem trippene, eg sendte PM og spurde om du hadde ks der.
Du svarte ikkje, så eg vart misteksom og sendte spioner, kom igjennom, og varslet alliansen.
Alliansen som du hadde nettopp leava. Skjønner det ikkje, kvifor kunne ikkje du berre gje byene til oss?
Du måtte absolutt la fienden få ks i byen og skape masse bry. I tillegg til at du øydla ei Vu-øy for din tideligere allianse.

Dette er rett og slett så tåpelig og unødvendig at jeg bare legger det på is.

Er rett og slett ikke vits å diskutere noenting med noen av dere. Makan til esler.
 
Topp