+/- Tid

DeletedUser

Guest
Timing.

Et nøkkelord som går igjen og igjen uansett hvilken server, uavhengig om det er opprør eller erobring. Den er nøkkelen til om du får beholde byen din, eller ikke. Den er egentlig nøkkelen til det meste når det gjelder overtakelser av byer.

I og med at det er så viktig, gjør det bare mer frustrerende med de +/- 10 sekundene. Om jeg trykker at FSa mine skal lande 12.00.00, så vil jeg at de skal lande 12.00.00, ikke 12.00.10, 9 sekunder etter at KS har landet...

Ja, jeg vet at noen kommer til å si at "det skaper spenning". Det er jeg forsåvidt enig i også. MEN. Det er alltid et men. Jeg mener at det er ikke nødvendig å ha +/- 10 sekunder. Det er at altfor vidt spenn, og er ufattelig irriterende. På den annen side, så antar jeg at dere ikke kommer til å fjerne dette, så hva med å møtes på den gyldne middelvei?

Hva med +/- 2 sekunder? Da skaper det spenning, men det gjør det også mulig å time skikkelig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
Sterkt uenig. Det gjør det umulig for de som blir angrepet å tjene noe på å være aktive hvis de er alene.
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer kan jo snipe, så selvfølgelig hjelper dette også forsvarer!
 

DeletedUser1036

Guest
+/- 10 er uhyre balansert, tidlig grepo var det +/- 30, du kan jo se for deg hvordan det var. Synes ikke vi skal klage på områder de allerede har vist forbedring, med +/- 2 må innogames rekonstruere systemet sitt, og legge til mili sec. Da blir grepo alt for likt TW. Hvis det er et slikt system du er ute etter bør du spille TW, ikke Grepo.
 

DeletedUser

Guest
+/- 10 er uhyre balansert, tidlig grepo var det +/- 30, du kan jo se for deg hvordan det var. Synes ikke vi skal klage på områder de allerede har vist forbedring, med +/- 2 må innogames rekonstruere systemet sitt, og legge til mili sec. Da blir grepo alt for likt TW. Hvis det er et slikt system du er ute etter bør du spille TW, ikke Grepo.

Å si at det er "uhyre balansert" var å dra den litt langt. Dette er vel ikke tidligere Grepo, så er ikke noe vits å ta opp det? Selv om de har vist forbedring, så skader det ikke å forbedre seg ytterligere? Om de på rekonstruere systemet sitt, hva gjør det? Spillet blir forbedret, og det blir et spill basert på ferdigheter, ikke flaks. Nå vet jeg veldig lite om TW, men antar at å legge inn en mer stabil "timer" ikke gjør at det blir alt for likt, men at det heller utvikler spillet til noe bedre.
 

DeletedUser1036

Guest
Kan ikke kalle det en forbedring spør du meg, +/- 10 er det som gjør grepolis annerledes i forhold til TW, som sagt, hvis du ønsker å spille uten +/- 10. Spill TW.
 

DeletedUser

Guest
Makan til surpromp du skal være da!
tumblr_m6fo1eoSfb1rzjjfeo1_500.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Tror det er flere ting enn +/- 10 som gjør Grepo annerledes.


Spiller Grepo om jeg vil spille Grepo, du trenger ikke fortelle meg hva jeg skal spille.

Pfft...

Jeg bare sier at hvis du ønsker et annerledes time system, så er TW der. Er flere ting som gjør de forskjellige, men her snakket jeg om timing i forhold til angrep/forsvar, selv om det kom dårlig frem.
 
Topp