Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Det nærmer seg påske sier ryktet.
Kan det bli enda roligere i påsken en det har vært frem til nå i VU byggingen?
Ser ut som det bare er Promakhos alliansen som bygger VU for tiden.
Slik det ser ut så er det bare Sniper som har vært aktiv og har overtatt som kp kongen på Pi :)
 

DeletedUser709

Guest
VU er no dritt, Innogames burde finne en annen og mer spennende måte å avslutte en verden.
Tror nok det er flere en meg som synes det å sitte hele dagene/kveldene å sende res til VU er kjedelig. Kan heller ikke si at det inspirerer særlig til å starte på en ny server
En mulighet ville været noe lignende Artemisias sine super-byer, første allianse til å kontrollere 4 super-byer vinner serveren.
smiley_emoticons_pokal_gold.gif


Om innogames fortsatt vil satse på dagens vu må det i det minste åpnes for gulling av VU.
100000 mynter gir 10% av de totale resurser som trengs for å nå neste nivå.
 

DeletedUser

Guest
VU er no dritt, Innogames burde finne en annen og mer spennende måte å avslutte en verden.
Tror nok det er flere en meg som synes det å sitte hele dagene/kveldene å sende res til VU er kjedelig. Kan heller ikke si at det inspirerer særlig til å starte på en ny server
En mulighet ville været noe lignende Artemisias sine super-byer, første allianse til å kontrollere 4 super-byer vinner serveren.
smiley_emoticons_pokal_gold.gif


Om innogames fortsatt vil satse på dagens vu må det i det minste åpnes for gulling av VU.
100000 mynter gir 10% av de totale resurser som trengs for å nå neste nivå.

Jeg må si meg enig i mye av det haaste skriver her, det er en meget drastisk fra og gå fra en angripene deler av spillet til at det rett og slett blir drit kjedelig, men utav mye godt folk og god tålmodighet, er vel alliansen Promakhos Niki og dems allierte vinneren av denne serveren.

Nå som mange spillere rett og slett forduftet og blitt spøkelse, jeg kan ikke annet enn og gratulere meg selv og våre samarbeidspartnere med seieren i det vi går inn i påskemodus.

;)
 

DeletedUser

Guest
Er vel bare å gratulere spillerne i Promakhos Niki med seieren og den store Kronen i tillegg (bare litt nedtelling igjen)

Selv kommer eg nok til å kutte ut å spille nå så Pi serveren er slutt, så får eg se om eg kommer tilbake en eller annen gang.

Jank
 

DeletedUser1011

Guest
Det har vært en stor ære å spille med deg, Jank, noe jeg har håpet på siden Achilles :) Gratulerer selv :)
 

DeletedUser1011

Guest
Gledis at Ensi presset oss så lenge, fantastisk jobbet av Omega-alliansene i å utfordre oss, dere var foten på gassen for oss! Takk til alle medspillere! Og motspillere! Takk til JARL for en underbar krangel, hadde jeg aldri trodd jeg skulle få oppleve. Likte den :) Takk til bytting, for klokskap og oppdrift :)

Takk for meg
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser709

Guest
Da er festen snart slutt.
Vil takke alle med og motspillere som har vært med å bidra til at denne serveren til tider har vært spennende og Begivenhetsrik.
Må også takke allianse ledelsen for at jeg fikk være med selv om de visste at jeg ikke hadde mulighet til å bidra for fult på denne serveren. TAKK.
blir litt flåsete å nevne navn da alle i "stor" alliansen har bidratt men sender allikevel en takk til jank som hjalp meg med å få en by mitt i immortals/Draupne land, denne ble utgangspunktet til de fleste av mine erobringer.
Er åpen for en invitasjon ut på høsten om noen gidder ha meg med.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif



Avslutter med å sende en hilsen til min læremester City crunsher og forteller at på denne serveren har jeg bygget flere fs en biremer.
 

DeletedUser787

Guest
Da er festen snart slutt.
Vil takke alle med og motspillere som har vært med å bidra til at denne serveren til tider har vært spennende og Begivenhetsrik.
Må også takke allianse ledelsen for at jeg fikk være med selv om de visste at jeg ikke hadde mulighet til å bidra for fult på denne serveren. TAKK.
blir litt flåsete å nevne navn da alle i "stor" alliansen har bidratt men sender allikevel en takk til jank som hjalp meg med å få en by mitt i immortals/Draupne land, denne ble utgangspunktet til de fleste av mine erobringer.
Er åpen for en invitasjon ut på høsten om noen gidder ha meg med.
smiley_emoticons_daumendreh2.gif



Avslutter med å sende en hilsen til min læremester City crunsher og forteller at på denne serveren har jeg bygget flere fs en biremer.

Hehe. Skal sende CC en melding på facebook for den der
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Topp