Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Ryktet bekreftes.
The Untouchables har nå hatt en stor felles sletting/ghosting igjen. Uten å spesifisere hvorfor det ble sånn gang nr 1 og nr 2, da grunnene er mange og problematikken kompleks, så er det ingen motstand igjen eller særlig liv på HV, så POI er ene og alene herskere i en død verden. Det var synd at det gikk slik med den første norske helteverden, men men... Slik er livet og realiteten. Har brukt mye tid her inne, men meg VS POI er ikke aktuelt. Har hatt mange gode dager og onde dager på HV, mange vennskap og minner, samt mye respekt for mange spillere, på begge sider av koalisjonen.
Gratulerer med "seieren" hvertfall, selv om vi fortsatt ikke ser noen enda på HV.
Ikke bli sittende fast på HV nå folkens og bli gamle og sære, haha ;)
 

DeletedUser1011

Guest
Takk for det :) Godt gjort av så mange i TU å holde ut så lenge og gi oss motstand. Synd vi ikke fikk VU her, det hadde vært en fin avslutning.

Jeg er veldig stolt over å være i en allianse som gikk fra å ligge i grøfta til å ta seieren på Achilles. Helt fra starten var TU overlegne angrepsmessig, og ved å plukke spiller for spiller, så ble vi ganske tappet for gode spillere og fullstendig presset over på deffsiden. Den harde kjernen hos oss forble heldigvis aktiv og vi klarte å snu spillet med en stor og felles innsats. Riktignok ble TU svekket av sletting nr 1, men jeg tror likevel at samholdet og utholdenheten vi har og hadde, har vært avgjørende for utfallet her. Det er et spartansk sus over å stå i mot så lenge som vi gjorde, og hele tiden tenke hvert tap skal innhentes. I tillegg var vi så heldige å få noen nye og gode spillere underveis :) Så takk til alle gode medspillere for å være bærebjelker i det gode laget vi er. PoI er en flott gjeng å bli gammel i, og jeg lover, sære blir vi aldri :) Inno får bære oss ut når tiden er inne.
 

DeletedUser

Guest
ryktene spør, hva skal Dakapo eller resten av teamet gjøre nå med Ach?
 

DeletedUser787

Guest
Da var min tid på "Helteverdenen Achilles" over :)
Serveren har bare dødd mer og mer, og maktbalansen var nå ca meg mot POI.
Gratulerer til POI. De regjerer nå HV, og har i min bok, vunnet.
AM, Eng, Fishsoup, Sjaban, Harakarl, Saprina, Adad... Minnene er mange, og både onde og gode dager, men mest dager jeg bare har hatet dere på, hehe ;) Respekt. Ses på en annen verden senere.
Alle mine TU medspillere... mange av dere har forsvunnet med tiden gjennom flere vanskelige perioder, men det ble som det ble. Dere vet hvem dere er. Dere har mitt vennskap og min respekt. Mange gode storspillere har ridd vår bølge i vår storhetstid.

Har spilt lenge på HV og satt rekorder for meg selv og rekorder på HV er satt for norsk grepolis standard og vokser stadig.
Jeg er stolt over det JEG fikk til og hvor lenge jeg sto imot selv om det kostet meg søvnløse netter og et par dotter med hår, haha ;)
Ses på andre verdner. Pettern sjekker ut fra HV.
Memories last forever, but so does pictures online ;)
http://prntscr.com/4n8hp0
 

DeletedUser1011

Guest
Får takke deg pent av her også, pettern. At du holdt en tredagers funeral pyre var en verdig avslutning for deg :) Takk til alle de andre TU-medlemmene som har spilt der også, spesielt de som holdt ut siste året. Følelsene ble absolutt gjengjeldt :) Ikke verst at vi klarte å holde følelsene varme på en døende server.
 

DeletedUser1011

Guest
Forrige uke sluttet to store spillere på Achilles, i kveld takker enda en stor spiller for seg. Dette er bare trist, og helt meningsløst at folk må slette seg for å kunne slutte på Achilles.
 

DeletedUser

Guest
Det kommer til å bli enda fler, i Black Pegasus har vi både Ørnen og Sniken som har vært lenge i rødmodus, jeg tror de kommer til å takke for seg snart de også :/
 

DeletedUser1011

Guest
Lurer på hvorfor tråden for Tilbakemeldinger vedr HV ble stengt akkurat nå?

Enda et nytt grep i brukermedvirkningens navn fra Inno eller det lokale Grepoteamet. Veldig elegant håndtert!

Jo, du er nedlatende og har vært det over lang tid. At du blir lei av å svare er faktisk ikke vårt problem, det er ditt. Når folk som aldri har spilt på Ach, sender PM og lurer på hvordan vi kan finne oss i å bli behandlet på denne måten så er det noe med håndteringen her.
 

DeletedUser1011

Guest
Takk dakapo :) Flott av deg å åpne tråden igjen, også bare noen timer før den greske nasjonaldagen, eller oxi-dagen da Hellas sa nei til Mussolini. Gratulerer med dagen, alle hellenere og filhellenere :)
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;-r5t9jXv304]http://www.youtube.com/watch?v=-r5t9jXv304[/video]
 

DeletedUser1011

Guest
Kjempen keskaa forsvant forrige mandag, og flere faller fra nå. Dette er bare sørgelig.
 

DeletedUser343

Guest
Jojo, dette var jo forutsett for lengst. TUs sluttplan var at alle skulle forsvinne rundt samme tidspunkt men noen har valgt å "fortsette" mens andre valgte å bli en stund til eller la kontoen slette seg selv over tid.

Man kan si at POI vant pga stahet, aktivitet og interesse på det punktet. Vel kjempet.
 

bytting

Well-Known Member
Jojo, dette var jo forutsett for lengst. TUs sluttplan var at alle skulle forsvinne rundt samme tidspunkt men noen har valgt å "fortsette" mens andre valgte å bli en stund til eller la kontoen slette seg selv over tid.

Man kan si at POI vant pga stahet, aktivitet og interesse på det punktet. Vel kjempet.

Hei på deg czary:)

ville vel omformulert det til at grunnlaget for utkommet av TU vs PoI ble embryoert allerede i de første mnd av Ach:)
 

DeletedUser343

Guest
Hei på deg czary:)

ville vel omformulert det til at grunnlaget for utkommet av TU vs PoI ble embryoert allerede i de første mnd av Ach:)

Nja. Ingen var spesielt gira på seier i fra starten av heller da. Var jo det å bli størst og sterkest som gjaldt tilbake da. Også var jo Ach litt for moro skyld også med litt ekstra settings og sånn..men verdensfarten utelukket spill for mange.

Kan jo si at de på den såkalte "POI-siden" er de som tar ting litt mer alvorlig enn oss som spiller for moro, å ha et tidsfordriv eller for å bli kjent med folk som har interesse for samme spillsjanger "Strategi" og litt for det sosiale også kanskje? :p
 

bytting

Well-Known Member
Nja. Ingen var spesielt gira på seier i fra starten av heller da. Var jo det å bli størst og sterkest som gjaldt tilbake da. Også var jo Ach litt for moro skyld også med litt ekstra settings og sånn..men verdensfarten utelukket spill for mange.

Kan jo si at de på den såkalte "POI-siden" er de som tar ting litt mer alvorlig enn oss som spiller for moro, å ha et tidsfordriv eller for å bli kjent med folk som har interesse for samme spillsjanger "Strategi" og litt for det sosiale også kanskje? :p

Bortsett fra at jeg ikke skjønnte hva du sa så ser jeg hjertens enig.

Siden jeg liker lakoni så kan jeg vel omformulere det for deg til at PoI enkelt og greit har vært en bedre allianse enn TU:)
 
Topp