Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Blitt PRIOR-bonde?

EngCity har virkelig skjønt tegninga - altså totalt blank.
Får si meg enig i den. Eng er på jordet, muligens ikke for første gang. Dog, på et punkt treffer han, er jo mye svada på disse rosabloggene og. Men si hva man vil om rosabloggerne, deres skriving springer i det minste ut fra en naivistisk livsbejaelse, er da å foretrekke fremfor sytete livsbeneielse?

Hvor ble det av den stoiske dødsforakten vi ble lovet på tro og ære? Har vi blivat lurad? Er støvlene stablet så langt vekk i boden at dere må ta ut FM alle mann alle for å lete dem frem?

Du var kjent som 'VU-dödaren' en gang i tiden, hva hendte?


Hvis TGS-mergen oppleves som uverdig feighet, hvorfor var ikke CNE-mergen på kappa det samme? Riktig nok en spesiell hendelse som utløste den, men den resulterte da i et styrkeforhold og dynamikk som var nokså lik den det menes ødela Mu.

Hvis en merge av den typen TGS oppsto av oppleves som uverdig feighet, hvorfor fikk Spartiate tilbudet i desember om å være med å starte en superallianse som var en merge mellom SR, Nordic og Spartiate? Både SR og Nordic var med i disse samtalene.

Hvis TGS-mergen oppleves som uverdig feig, hvorfor fikk Spartiate tilbud om å la Nordic merge inn i Spartiate? Noe som ville skapt et nærmest identisk styrkefold som TGS-mergen skapte.

Det blir gitt bombastiske antakelser om hvor god grobunn Mu hadde for å livnære 4 store aktive allianser gjennom det som ville blitt et langt VU. Det har vært et problem med ettersig av aktive spillere på Mu helt fra starten, dette har alle de store alliansene lidd under. Når det 12 mars i år ble tatt konsekvenser av dette, og antallet allianser ble justert fra 5 til 4, blir det tatt for gitt at det skal utvises forståelse for den avgjørelsen. Når det antydes at tallet mer korrekt kunne korrigeres til 3 blir dette avblåst som feighet.



Syting er en ting, men den hadde vært søtere å lytte til om den ikke hadde vært akkompagnementert av ad hoc-argumentasjon type heismusikk.

God Sommer forresten:)
 

DeletedUser687

Guest
er jarl=jank?

jeg på jorde bytting:mad:
jaja fullt mulig til tider.
men spiser de fleste her:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sommer sommer sommer all the way nå!
Burde ikke kommentere ting så lar være for noen timer til jeg er tilbake ikveld

Bytt: kan egentlig ikke sammenligne situasjonen på Kappa med Mu i o, for mye som spriker

Heia Brann, vi tar sølv i år ;)
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om jeg skal ta det posetivt at den personen som nevnes som VU Destroyer'n / angrepsmaskinen "JARL"
kaller meg for "byggmester" osv, når vi er i en VU periode samt vi skal bygge VU, dette er flott.
så gjerne kast bort ress på masse tull angrep, så jeg får avsluttet fint på denne serveren (også)
 

DeletedUser

Guest
Lurer på om jeg skal ta det posetivt at den personen som nevnes som VU Destroyer'n / angrepsmaskinen "JARL"
kaller meg for "byggmester" osv, når vi er i en VU periode samt vi skal bygge VU, dette er flott.
så gjerne kast bort ress på masse tull angrep, så jeg får avsluttet fint på denne serveren (også)

De som KJENNER Jarl har latterlig stor respekt for han som person og det han har fucket opp i Grepolis verdener
KRIGER! Slik som deg
 

DeletedUser

Guest
ooooo, underholdningsverdien på denne ryktebørsen, som nylig har eksplodert, er meget høy :)
 

bytting

Well-Known Member
ooooo, underholdningsverdien på denne ryktebørsen, som nylig har eksplodert, er meget høy :)

Takk, alltid hyggelig å bli satt pris på:)

Vært brent litt krutt fra tid til annen på Mu's ryktebørs.

Vi får vel formulere LFs lov: 'underholdningsverdien på en verdens ryktebørs er motsatt proposjonal med underholdningsverdien ingame på verdenen.'.
 

DeletedUser807

Guest
Såpass ja, hadde ikke trodd du var en slik pusling...


lol


Akkurat mitt poeng, det er derfor jeg lurer på hvorfor dere ikke vil spille spillet...

Orker ikke lage lange kommentarer, har sagt mitt for en tid tilbake om måten dere 'løste' problemet med for mye 'liv' på serveren. Må bare si meg helt enig med LordF, Hardråde, Hauken og Pettern.
EngCity har virkelig skjønt tegninga - altså totalt blank. Bytting forsøker så godt han kan å vri fokus og bortforklare hvorfor han plutselig ble en kylling i grepo etter så lang tid i spillet..

Godt å se AlexM her - Mu er nok over - God sommer:)

Forøvrig god sommer til medspillere, motspillere, kp-jegere og andre jegere her inne. Ses nok igjen;)

Jeg en pusling? Ja nærmere en puse gutt vil jeg si ;) Men du som skal være den store krigeren! Hvor har du vært, kan ikke si jeg har sett deg på mu.....eller, jeg har vel vært på besøk hos deg noen ganger når jeg tenker over det.... LOL fra pusegutt :p
 

DeletedUser754

Guest
Synes vi skal roe ned litt her nå og bevare litt verdighet. Både Bytt, FANT og AM har vært inne på viktige momenter her. Vi i NU ble møtt med en motstrategi som vi ikke hadde tatt høyde for, og som vi kanskje heller ikke hadde hatt noe godt forsvar mot. Og det er nok riktig som det ble påpekt at TGS-mergen også ble fremtvunget av et betydelig frafall av spillere fra begge alliansene den siste måneden opp mot VU. Det er nok riktig som FANT er inne på at alternativet var å "gi oss seieren" med VUer trygt plassert i h65 utenfor mulig rekkevidde for realistiske KS mot VU-øy byer.

Vi i NU skal være store nok til å innrømme at vi ble slått på et rent taktisk grunnlag. Jeg har tidligere beklaget at dette ga en litt kjedelig avslunting på serveren, men som Bytt var inne på er det slettes ikke sikkert det fantes noe reellt alternativ for S og G på det tidspunktet VU var i ferd med å starte. Det med 4 jevnbyrdige var nok litt ønsketenking fra NUs side.

Så derfor vil jeg bare rett og slett gratulere med seieren, og innrømme at vi led et taktisk nederlag (selv om det svir å gjøre det).

Igjen god sommer!

Om noen har lyst å skrive mer om dette, kan vi kanskje alle legge det i en mer konstruktiv tone ?

Ellers kunne jeg gjerne tenke meg å sende stafettpinnen videre til Joalarsen og be ham utdype hva som egentlig er morsomt med å sende ress mens man sitter ute i finværet og nyter en pils eller fem. Jeg skjønner både ute i finværet og pilsen, men sliter med ress.sendingsgleden..

Mulig det er en personlighetssvikt hos undertegnede, men jeg nyter samme finvær i samme by, utepils og gleden ved å slippe å sende ress :)
 

DeletedUser787

Guest
10-hi guys ;) and kiss to the girls!
God sommer. Kan ikke vinne hver gang, og jeg vil ikke være en dårlig taper heller, men kjører heller litt mer fokus på andre ting i siste innspurten av MU siden min rolle er forandret.
Slår til med samme ordtak som joalarsen... Indre skjønnhet gir deg ikke gratis drinker. Med mindre du heter Alexandros Megalos da B-)
 

DeletedUser580

Guest
Hvor har du vært, kan ikke si jeg har sett deg på mu.....eller, jeg har vel vært på besøk hos deg noen ganger når jeg tenker over det.... LOL fra pusegutt :p

Har vært på Mu både i det ene og det andre havet. 'gjemte' meg bort i et hav langt langt langt borte, men ble funnet igjen av både venner og fiender. Men Fantemann, du hadde stående invitasjon til kaffebesøk, benyttet deg alt for sjelden av muligheten;p
Bytt: Vu dødaren er død, bare skallet igjen;)
Hardråde: latterlig fornuftig som alltid:p
Skb: Brann tar kanskje sølvet i adeccoligaen(eller 1.div om den heter det) ;)
Joa: ByggmesterBob navnet er/var knyttet til hele serveren, ikke bare VU tiden - i tillegg til en diskusjon som har gått her tidligere. (skal seff endre navnene om de var sårende)
De andre navnene er forøvrig henvisning til min mening om deres taktikk/strategi(ikke enig i slik Bytt fremlegger d, iallefall gått meg hus forbi flere av de punktene)
Pettern: Mener selv at jeg ikke er dårlig taper, heller ikke sutring fra min side(iallefall ikke alt). Diskuterer hvordan man oppfatter ulike ting her inne. Men ser seff hvordan navnebyttene før FM kan oppfattes som dårlig taper(er ikke det imo)

EngCity: ...

Hilsen JARL - klasse 5B
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Påstår ikke at du er en dårlig taper JARL ;) Har enorm respekt for deg og resten av NU gjengen. Elsket å spille med dere. Men som jeg skrev... "jeg vil ikke være en dårlig taper". Ikke tolk det i retning mot deg. Du står fri til å gjøre og ytre hva du vil uten at jeg bryr meg nevneverdig om det. Poenget var at jeg og flere andre med har delt meningen sin, og serverens innspurt ble som den ble. Personlig var det mange ting som ble gjort og skjedde som jeg ikke likte men det får jeg ikke gjort noe med, ikke i min kontroll. Er lett for andre å oppfatte det vi skriver som sutring, men det bryr meg midt i ræva. Står inne for det som selvstendig spiller og individ. Som jeg også har ytret tidligere, så er det enkeltes spillerstiler jeg ikke liker. Og seff hvis alle verdner skal bli kjedelige så får jeg finne noe annet å bedrive tiden med.
Biter i det sure eplet og den dagen serveren vinnes, mest sannsynlig av TGS, så skal de få et gratulerer av meg. Håper jeg da vinner en date med AM.
 

bytting

Well-Known Member
Så derfor vil jeg bare rett og slett gratulere med seieren,
Takk.

Får også takke dere for å ha gitt jernet, i hvertfall til kolossen var oppe. Som sagt likte jeg den strategien, den kunne ha lyktes, hadde den det ville kjøreretningen på Mu vært snudd. Uansett krevde den pung og mangel på beslutningsvegring. Kudos!

Som nevnt ser jeg det problematiske i merginga, at det er delte meninger om den er forventet. Men når det kom slikt som 'råtten taktikk', skittent spill', 'kan ikke gratulere med seier fordi den er uverdig', 'F****feigt' osv var det greit med litt balanse.
(skal seff endre navnene om de var sårende)
Hilsen JARL - klasse 5B
Siden dette er en ryktebørs og den har samme funksjon som trash talkinga i wrestling(hvor kjedelig hadde ikke wrestling vært uten trash talk lizzm) og det skal være overdrevne, ukvalifiserte, spydige, sassy, enn sågar frekke innlegg så kan jeg oppsummere min reaksjon på bynavnene dine med følgende kommentar:
"Du er så søtnos når du furter JARL"
 
Sist redigert:
Topp