Black Knights

DeletedUser

Guest
Black Knights søker medlemmer på Gamma Verden

du må ha over 1000 poeng og fylle ut dette skjemaet til meg fantaorange inngame
¨

Poeng:
Alder:
Erfaring:
Erfaring fra lignende spill:
Hverdag:(vi må vite hvordan du har det sånn at vi kan vite når vi ikke kan nå deg)
Litt om deg selv:
 

DeletedUser113

Guest
Nei!
Black Knights skal ikke eksistere på gamma serveren.
Om du vil ha en allianse på gamma får du nesten finne et annet navn, ellers kommer ikke byene dine til å være der lenge.
 

DeletedUser

Guest
why

hvorfor det jeg har ikke bygget det opp fra de andre serverene jeg laget det navnet random

men vil ha svar få jeg gjør noe
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er alt for drøyt når man kaller allianser det samme tvers på serverne, og spesielt når det er noen andre folk enn de opprinnelige grunnleggerne som lager de ...
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er alt for drøyt når man kaller allianser det samme tvers på serverne, og spesielt når det er noen andre folk enn de opprinnelige grunnleggerne som lager de ...

Helt enig, vi burde hatt det sånn her at du ikke kunne lage en allianse med samme navn som på en av de andre verdenene..
 

DeletedUser168

Guest
Mener at det hadde vært temmelig dumt å ha en funksjon som "låser" alliansenavn fra andre servere. Jeg syns det er helt greit at allianser bruker det samme navnet, MEN da må det være noe som knytter dem til navnebroren på en av de andre serverne.

Men syns det er riktig av Opey, ettersom den BK det er snakk om her ikke har noe med BK på beta å gjøre.
Kan jo gi dere ett forslag til et annet navn : White Knights
- neida...
 
Topp