Feil

DeletedUser

Guest
Hei!
Jeg spiller i verden "NU" og har et problem med soldatene mine. I kasernen viser den at jeg har 130 sverdmenn, men på siden, under guden jeg har valgt, står det at jeg har 136 sverdmenn. Denne feilene er det også på mine steinslyngemenn og mine bueskyttere. hvilken av dem er rett? Er det bare jeg som har dette problemet? Er det en feil på Datamaskinen min? Jeg ber Grepolis-teamet om hjelp.
Med vennlig hilsen Swægus Imperator.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Vennligst kontakt support. Du finner link til oss under innstillinger. Er lettere å hjelpe deg derfra enn fra forumet.
 

DeletedUser806

Guest
Hei!
Jeg spiller i verden "NU" og har et problem med soldatene mine. I kasernen viser den at jeg har 130 sverdmenn, men på siden, under guden jeg har valgt, står det at jeg har 136 sverdmenn. Denne feilene er det også på mine steinslyngemenn og mine bueskyttere. hvilken av dem er rett? Er det bare jeg som har dette problemet? Er det en feil på Datamaskinen min? Jeg ber Grepolis-teamet om hjelp.
Med vennlig hilsen Swægus Imperator.:cool:

For de folk har sendt deg trips eller støtte... Det du ser under guden din der, er alle tropper i byen. Alle de, er ikke alltid dine. F.eks ser man at antallet der er helt annerledes når du får inn mengder med deff fra andre :)
Kan være forvirrende... Dine tropper er de du finner kaserne.
 
Topp