Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Det er det mest morsomme ryktet og utviklingen jeg har sett på lenge, Zuri, haha!
Er det noe hold i det?

Flinke dere er folkens. Stå på! Så blir det fellesferie i dyreparken i samlet tropp fortere enn vi aner. Zuri har lovet å spandere is på alle!
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet sier at noen omsider har angrepet en av RCs VU øyer.
Ingen observerte tap så langt.
Men hatten av for forsøket:)
 

DeletedUser769

Guest
Det er observert rester av kebabsaus i den enorme birveggen som møter angriperne i VU byen, så de har nok gått på en smell.
Usikkert om angriperne er "loco" nok til å satse alt, men de gir seg ikke så lett ser det ut til:)
Keep up the good spirit!
 

DeletedUser703

Guest
galne kebaber og locoidioter er alltid velkommen til kaker og brus i mine byer :)
neste gang byr vill opp til dans :)
 

DeletedUser703

Guest
du må treffe på hun sånn rundt 03.30 en lørdagskveld.
da er hun loco, kebabsausen har satt sine spor og shakalakashaken vibrerer mellom de 7 fjell
 

DeletedUser

Guest
du må treffe på hun sånn rundt 03.30 en lørdagskveld.
da er hun loco, kebabsausen har satt sine spor og shakalakashaken vibrerer mellom de 7 fjell

Da kommer jeg på et lite nattbesøk, med mine fantastiske ks! :)

Men må vell si at en realkamp kan bli litt vanskelig, ettersom det går så bra på NU og XI nå.
Har funnet ut at opprør-servere er sååå mye bedre, slipper man de ekle natt angrepene som er vell kjent på Lambda :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser610

Guest
Da kommer jeg på et lite nattbesøk, med mine fantastiske ks! :)

Men må vell si at en realkamp kan bli litt vanskelig, ettersom det går så bra på NU og XI nå.
Har funnet ut at opprør-servere er sååå mye bedre, slipper man de ekle natt angrepene som er vell kjent på Lambda :)

Opprør passer vel også de som ikke er gode nok for erobring^^
 

DeletedUser

Guest
Det kan diskuteres, opprør krever mer sammarbeid og planlegging. Jeg personlig foretrekker erobring, men har kommet to opprørsverdener på rad nå og har greid og bli med på begge.... Men sier ja takk til en erobringsverden! :)

Det var ikke ment negativt! Det dere gjorde var taktiskt smart,og takket være taktikken fikk dere overtaket + litt hjelp av alcsno og lite mostand.
Var ikke med på lambda helt fra starten, men dere har jo vært klart overlegene fra mitt synspunkt hele veien.
 

DeletedUser769

Guest
Vi har ikke fått hjelp av Alscno.
Jeg tipper han ga seg fordi han konstant ble angrepet av så mange av oss. Han var omtrent den eneste igjen å angripe i nærområdet mitt, og jeg har alltid likt å angripe smoker:)
 

DeletedUser

Guest
Han hjalp dere ikke, men han ødela for oss i Veritas ihvertfall. det er kanskje bedre formulert.
Så var det vår egen feil at vi tok han inn i alliansen, og slapp han inn på VU øyene.

Spillte med han på NU en kort periode også, han gjør samme greia. Blir angrepet, men sier ikke ifra på forumet. Heldigvis ble han inandlet fort.
 

DeletedUser610

Guest
Det kan diskuteres, opprør krever mer sammarbeid og planlegging. Jeg personlig foretrekker erobring, men har kommet to opprørsverdener på rad nå og har greid og bli med på begge.... Men sier ja takk til en erobringsverden! :)

Ja det kreves mer planlegging og samarbeid noe som er grunnen til at de fleste nye byer opprørspillere er fra spillere uten allianse og nye koloniseringer. Opprørspillere har ofte forsøkt seg på erobring og falt helt igjennom. Noe av grunnen til det er jo at de ikke får 12 timer på å fylle en by med så mye landforsvar man klarer. Men det kreves ikke særlig skills akkurat å pumpe inn landforsvar i løpet av 12 timer. De mest offensive opprørspillere virker å gå lei av byggmester Bob.

Det var ikke ment negativt! Det dere gjorde var taktiskt smart,og takket være taktikken fikk dere overtaket + litt hjelp av alcsno og lite mostand.
Var ikke med på lambda helt fra starten, men dere har jo vært klart overlegene fra mitt synspunkt hele veien.

Ja, skulle ønske alcsno hjalp til jeg også. Dessverre sviktet lederne deres totalt selv med alle varselsignaler om å ikke ta inn denne spilleren. Som jeg nevnte tidligere i tråden hadde spilleren allerede mistet 50 byer før han mistet VU-byene. Å tillate en slik spiller på VU-øyer og samtidig ikke ha en taktikk for forsvar av VU-øyene ender det som det må ende.
 

DeletedUser

Guest
Nja, nå er ikke jeg den mest rutinerte grepo spilleren men har ihvertfall spilt en stund. Jeg er vant til erobring, men har prøvd meg på opprør nå en stund synes det går litt for sakte når det gjelder overtagelser av byer. Men vil ikke si det er noe enklere på opprørs verdenen en det er på erobring :)

Er nok riktig det du sier mrpetzold!
 

DeletedUser610

Guest
Nei det er tilnærmet umulig å ta en by fra toppalliansen med mindre spilleren er inaktiv / veldig sjeldent offline eller at man har en større fellesaksjon. Det blir kjedelig i lengden.
Erobring er mer åpent. Små allianser har muligheten til å ta byer av toppalliansen om de gjør de riktige tingene (ref. kompanisjefen min i militæret). Og man har også element of surprise på erobring.
 
Topp