Ryktebørs

DeletedUser

Guest
aha :p troja var han i para... huska han kicka mæ så la meg til igjen o_O+
 

bytting

Well-Known Member
aha :p troja var han i para... huska han kicka mæ så la meg til igjen o_O+

Han startet i CN, så gikk han til Para, så sluttet han.

Så startet han igjen som Gaza i ensiferum, så gikk han til Para, så sluttet han.

Rekker vel et par runder til får vi har fullført VUene. Starte i HaG denne gangen kanskje?
 

DeletedUser343

Guest
Han startet i CN, så gikk han til Para, så sluttet han.

Så startet han igjen som Gaza i ensiferum, så gikk han til Para, så sluttet han.

Rekker vel et par runder til får vi har fullført VUene. Starte i HaG denne gangen kanskje?

Startet i CN jeg også men likte meg ikke der, gikk så til Para og var der til jeg slutta.
 

DeletedUser343

Guest
du skulle har spilt hos oss, men vi har veldig strenge regler ...det er ikke for alle :p

Hehe. Hadde ikke egnet meg i en slik "stor" allianse. En passe stor en med 20-25 spillere er passelig.
Når man begynner rotet med underallianser så havner man litt bak på noen punkter og kanskje noen fordeler i tillegg. :confused:
Er jo fortsatt på Kappa. Vil du ha meg inn, så spør :p

man går for kvalitet ikke kvantitet:rolleyes: "Host" "Host"

Hehe, ja. Var jo litt kvalitet ut av gjengen i Para II men ikke alle :rolleyes:

De fleste starter sin karriere som kvantitetsspillere og blir bedre etterhvert. Fra start er man en uslepen diamant for å si det enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at etter en intern planlagt operasjon fra et knippe spillere så klarte vi ødelegge pyramiden deres :)
Et faktarykte ;)
 

DeletedUser107

Guest
Ja. 1 av 3 VU har gått i stå takket være CN.

Var kanskje ikke så dum da jeg sa at CN hadde best mulighet til å seire. Aktivitet og innsats har vært høyere der.

Hadde ikke vært for at Ensi spillere rømte over til CN så hadde det vært ganskje gjevnt ;) sier seg selv at maktbalansen blir litt fucka da :(

Pyramiden og hagen blir det spenning om å lage ferdig først ser jeg!
Ryktet sier at Paradox er flinkere med ressurssendingen hittil. Selv med 400 byer færre har sendt mer ressurser enn CN. Men det er kanskje HaG som får sendt mest ressurser per by.
 

DeletedUser

Guest
rykter sier at fusjon mellom Ensi og Cosa har ødelagt en ellers fin server ... :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier, at Marcus søkte seg inn i CN engang i tiden, men fikk ikke kom inn :cool:


og dro til HONOR :eek:
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at jeg var innom Kappa bare en snar tur før jeg tok farvel igjen. Ses på neste opprørsverden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at de som kjenner og har spilt med og mot JARL vet at han er en meget beryktet og respektert Grespiller :)
 
Topp